Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke så mange venner. Ei av de som jeg anser som en av de beste, svarer sjeldent på meldinger. Det kan være så enkelt at jeg spør om vi skal gå på tur en kveld. En uke etter får jeg svar, masse beklagelser at hun ikke svarte. Vi avtaler tur en kveld. 2 timer før turen avlyser hun. Så kan det gå fort 1 måned før jeg hører noe. Når vi først er på tur, så er det ikke måte på hva hun har lyst til å finne på sammen. Storbyferier mm. Jeg kjenner jeg sier ja og ha, men vet det aldri blir noe av. Er dette det man kan kalle et vennskap? Jeg finner meg bare i det, fordi jeg nesten ikke har venner. Er skilt og bor alene med to barn. Alle er opptatt med sitt. 

Anonymkode: 0c1fd...817

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en forlover på samme viset. Jeg anså hu som en god venninne når jeg valgte hu som forlover, hu hjalp til og med gubben med å finne ring. Etter jeg valgte hu som forlover så er hu vanskelig å få tak i. Hu skylder på skole, men jeg ser på både snap og instagram at hu er med andre venninner på tur, ute å spiser, ost og kjeks kveld osv osv.

Kaller ikke dette vennskap, jeg kaller det "2.plass". Ville bare droppet henne, jeg skal droppe forloveren min snart, må bare finne riktig tidspunkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...