Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

jeg har ett barn fra før og er gravid med nr. 2. Har nå kommet i nesting-fasen og er litt opptatt av å ha ting i orden til babyen kommer😅 Jeg regner med det blir hektiske dager når babyen kommer, så jeg ønsker å fryse ned enkle middager som enten kan ferdiglages eller fryses ned utstekt. Kan noen hjelpe meg med tips? Gjerne både oppskrift og fremgangsmåte 😄

Anonymkode: 132d5...dcf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes moussaka og lasagne funker (vi lager med squash eller aubergine istedetfor pastaplater fordi vi liker det bedre). Det er liksom en hel rett i ett stykke, trenger ikke så mye annet attåt. Bare fryser ned i porsjoner.

Anonymkode: 24b4f...5da

AnonymBruker
Skrevet

Alle typer gryteretter og gratenger kan fryses ned. Hjemmelaget pizza også. 

Anonymkode: 318a0...708

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Alle typer gryteretter og gratenger kan fryses ned. Hjemmelaget pizza også. 

Anonymkode: 318a0...708

Hjemmelaget fiskegrateng er helt genialt å fryse, og man føler seg som en god mor når man kan både være ekstremt lat og servere sunn mat 😉

Anonymkode: a0e42...30c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hjemmelaget fiskegrateng er helt genialt å fryse, og man føler seg som en god mor når man kan både være ekstremt lat og servere sunn mat 😉

Anonymkode: a0e42...30c

Føler meg som en god mor så lenge barnet mitt har mat på bordet, jeg. ;)

Anonymkode: 4e9b1...2d6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke barna en far som kan stå for middagene i barseltiden hvis du tror du ikke får tid til å lage middag?

Anonymkode: da0f0...dbc

• Liker 2
Skrevet

Horn med ost og skinke eller kremost. Lasagne (hjemmelaga eller toro), vi valgte å lage 3 store familielasagner som vi delte i flere aluminiumsformer og fryse ned, samme med lapskaus, mexicansk gryte osv. Hadde dette og en haug med hvitløksbrød i frysa til de første ukene, etter det begynte vi å lage mat selv igjen :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...