AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Jeg regner med at de fleste av dere ikke kunne tenke seg til å slutte i jobben for å reise rundt i verden. Jeg er en mann i 50 årene som har så god økonomi at jeg ikke trenger å jobbe lengre. Har behov for å oppholde meg i varmere strøk om vinteren og er ferdig med snømåking om vinteren her hjemme i Norge. Hvis du hadde fått muligheten til å reise og bl a overvintre i varmere strøk hadde det vært aktuelt for deg? Søker ikke reispartner her, men hadde vært morsomt å høre hva som skulle til for at noen av dere hadde ønsket å være med? Er en trivelig og høyst oppegående person med godt humør og som vet godt hvordan man skal oppføre seg. Anonymkode: 090fa...efd
Trolltunge Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Ja, jeg hadde gjerne gjort det, med en venn eller partner, under forutsetning at jeg hadde økonomi til det, og sto for egne kostnader. Jeg hadde ikke engang reist til Oslo om det var slik at noen måtte betale for meg. 13
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Hadde lett overvintret i utlandet dersom det ikke var for at jeg har to barn boende med meg. Jeg er selv i 30-årene og har datet menn i 50-årene, og jeg har blitt invitert til å leve et mer carefree-liv med dem. Selvsagt lettere for en mann som har voksne barn å leve på en annen måte enn A4-livet, og jeg skulle gjerne blitt med på det. Men det må bli når barna har flyttet ut, og da gjetter jeg at jeg ikke er like attraktiv lenger for sånne menn. For erfaringene mine er at menn på 50+ gjerne vil ha ei som er minst 15 år yngre... Anonymkode: f8a7e...9ac 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Jeg er altfor glad i å jobbe til at det er aktuelt å slutte med det så tidlig. Da måtte det kunne kombineres med jobbing. Kunne feks godt tenkt meg å starte et lite Bed & breakfast på et nydelig sted i Italia eller Frankkrike. Måtte hatt noe å gjøre, å bare reise og ligge på stranda? nei takk! Nå er jeg også glad i vinter og ski, og har jo barn her i Norge, så ville uansett ønsker å være mye her hjemme. Men det er jo mange som ikke kan jobbe av ulike grunner, som sikker hadde elsket å være med på noe sånt. For meg er tanken på å slutte å jobbe bare fordi man ikke trenger å jobbe helt absurd. Da har man valgt feil jobb. Anonymkode: 3ffd3...b79 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 Ja selvfølgelig. Tror heller ikke det slår feil ut om du informerer eventuelt partner om dette også. Menn blir plutselig mye mer attraktiv når han har penger. Trist, men sant. Selv om du sikkert er en utrolig fin fyr sånn utenom dette å altså. Jeg hadde lett blitt med om kjemien hadde stemt. Anonymkode: ec3d3...b1b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 Ja, det hadde vært hyggelig. Men har barn så det blir ikke aktuelt før om noen år. Anonymkode: 00897...4c3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er altfor glad i å jobbe til at det er aktuelt å slutte med det så tidlig. Da måtte det kunne kombineres med jobbing. Kunne feks godt tenkt meg å starte et lite Bed & breakfast på et nydelig sted i Italia eller Frankkrike. Måtte hatt noe å gjøre, å bare reise og ligge på stranda? nei takk! Nå er jeg også glad i vinter og ski, og har jo barn her i Norge, så ville uansett ønsker å være mye her hjemme. Men det er jo mange som ikke kan jobbe av ulike grunner, som sikker hadde elsket å være med på noe sånt. For meg er tanken på å slutte å jobbe bare fordi man ikke trenger å jobbe helt absurd. Da har man valgt feil jobb. Anonymkode: 3ffd3...b79 Vel, jeg har jobbet særdeles mye frem til nå og har god samvittighet for å gi meg i arbeidslivet hjemme. Anonymkode: 090fa...efd 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #8 Skrevet 14. juni 2021 Det hadde absolutt vært aktuelt for meg. Anonymkode: 2b9de...37b 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 Har ei venninne på 41, som hadde skjært av seg benet for å kunne komme med på et slikt eventyr men en mann i 50 årene. Anonymkode: a914a...367 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #10 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde lett overvintret i utlandet dersom det ikke var for at jeg har to barn boende med meg. Jeg er selv i 30-årene og har datet menn i 50-årene, og jeg har blitt invitert til å leve et mer carefree-liv med dem. Selvsagt lettere for en mann som har voksne barn å leve på en annen måte enn A4-livet, og jeg skulle gjerne blitt med på det. Men det må bli når barna har flyttet ut, og da gjetter jeg at jeg ikke er like attraktiv lenger for sånne menn. For erfaringene mine er at menn på 50+ gjerne vil ha ei som er minst 15 år yngre... Anonymkode: f8a7e...9ac Det er overhodet ikke noe mål at vedkommende må være yngre. Det viktigste er å være et godt reisefølge og kanskje et ønske om en partner. Anonymkode: 090fa...efd 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #11 Skrevet 14. juni 2021 Ei overvektig dame på 56 er vel neppe det du ser etter Anonymkode: 67e24...cda 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #12 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg regner med at de fleste av dere ikke kunne tenke seg til å slutte i jobben for å reise rundt i verden. Jeg er en mann i 50 årene som har så god økonomi at jeg ikke trenger å jobbe lengre. Har behov for å oppholde meg i varmere strøk om vinteren og er ferdig med snømåking om vinteren her hjemme i Norge. Hvis du hadde fått muligheten til å reise og bl a overvintre i varmere strøk hadde det vært aktuelt for deg? Søker ikke reispartner her, men hadde vært morsomt å høre hva som skulle til for at noen av dere hadde ønsket å være med? Er en trivelig og høyst oppegående person med godt humør og som vet godt hvordan man skal oppføre seg. Anonymkode: 090fa...efd At du var en person man ønsket å bruke tid sammen med. Hjelper ikke å "se verden" med noen man ikke synes er bedre selskap enn seg selv. Da er det jo et helt åpenbart bedre alternativ å dra alene. Du er egentlig enten ute etter en som ser deg som en partner han eller hun ønsker å være sammen med store deler av tiden og liker å reise, eller en betalt eskorte som synes dekt kost og losji + reiseutgifter er tilstrekkelig kompensasjon for å tilbringe tid med noen man egentlig ikke finner givende selskap. Det er godt mulig den siste gruppen vil finne det forlokkende å late som om de med tiden liker deg for å også bli din arving, og det ser ut til at "bemidlede eldre" menn som kvinner finner den løsningen helt innenfor aksept. Anonymkode: f1ebb...46d 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #13 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er overhodet ikke noe mål at vedkommende må være yngre. Det viktigste er å være et godt reisefølge og kanskje et ønske om en partner. Anonymkode: 090fa...efd Da så😊 Gi meg 5 år, så blir jeg med utenlands om vinteren😉 Anonymkode: f8a7e...9ac
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #14 Skrevet 14. juni 2021 Nei. Å være med fremmede menn på ferie er direkte farlig. Anonymkode: 31f4b...4c4 2
CorvusCorax Skrevet 14. juni 2021 #15 Skrevet 14. juni 2021 Jepp. Men måtte blitt kjent først. Reise rundt med noen man ikke har kjemi med høres ut som et mareritt. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #16 Skrevet 14. juni 2021 TS henvender seg åpenbart til yngre kvinner. Hvis ikke, så er spørsmålet bare rart siden en dame på 50 ikke ville stusse over alderen til TS. Anonymkode: 7188c...c01 7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #17 Skrevet 14. juni 2021 Kvinne, 38 år. Å reise verden rundt er en drøm for mange, meg selv inkludert, finnes vel knapt noe mer givende enn å møte nye mennesker kulturer, lukter, smaker, natur og få ny kunnskap og nye impulser. Dersom man i tillegg kan gjøre dette ned et varmt og entusiastisk og åpent menneske med hverdagshumor og positiv innstilling til livet, høres det jo nesten ut som et eventyr for godt til å være sant☺️ Anonymkode: a40b3...9f9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #18 Skrevet 14. juni 2021 For meg hadde det avgjørende vært om jeg følte noe kjemi med mannen om jeg skulle reist med han. Har faktisk mulighet og økonomi til å reise slik selv. Barna er voksne og jeg er fri til å gjøre hva jeg vil. K 51. Anonymkode: 2de8a...88f 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #19 Skrevet 14. juni 2021 Det hadde jeg kun gjort med en som er min partner og jeg måtte ventet til barna flytter hjemmefra og det er enda noen år til. Jeg liker best å oppholde meg i Europa og USA. Asia og Afrika er ikke aktuelt. Så nei. Det hadde nok ikke vært aktuelt. Anonymkode: c2ff7...7dd 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #20 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Nei. Å være med fremmede menn på ferie er direkte farlig. Anonymkode: 31f4b...4c4 Ok Anonymkode: 090fa...efd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå