Rosekristin Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 (endret) Jeg har bestillt en pakke, den var forsøkt utlevert onsdag, sto i mld at den blir levert til utleveringssted (post i butikk) og at jeg skulle få en mld når den kan hentes, men har enda ikke mottatt den. Aner ikke hva jeg skal gjøre, nå er det 5 dager siden den var «forsøkt levert», jeg vurderer dra ned til posten og se om den muligens ligger der, eller ringe for og få hjelp av kundeservice.. Håper noen kanskje har erfaring med dette eller kan komme med råd. Endret 16. juni 2021 av Matas Tittel endret etter ønske fra TS. - Matas, mod.
Titania Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Har du sporing på pakken? I såfall kan du jo ta kontakt med posten og spørre hvor pakken er blitt av 1
Rosekristin Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2021 Har sporing ja, men skal prøve ringe om jeg ikke får noe hente melding!
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Rosekristin skrev (6 timer siden): Har sporing ja, men skal prøve ringe om jeg ikke får noe hente melding! Men da ser du i appen hvor pakken befinner seg? Har hørt om tilfeller hvor pakker får en skikkelig rundreise før de endelig leveres til utleveringsstedet etter å ikke passe i en postkasse. Fordi om utleveringsstedet i praksis er 5 minutter unna. Det kalles visst å spare penger...... Anonymkode: 546ad...0a1
Rosekristin Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2021 Problemet er at bedriften har sendt pakken med begrenset sporing, og jeg får da ikke se hvor den er. Men snakket med dem og de sa at om jeg ikke mottar det imorgen så skal vi opprette en sak på det!
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #6 Skrevet 15. juni 2021 Handler mye på nett selv og noen ganger er det slik for meg også. Den kommer fram til slutt. Anonymkode: 25508...8b7
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #7 Skrevet 16. juni 2021 Sist jeg fikk beskjed med «forsøkt levert» hadde jeg vært hjemme hele dagen og var helt sikker på at ingen hadde vært der. Noen ganger er det rett og slett litt kluss med systemet. Fikk hentemelding noen dager senere. Anonymkode: 25508...8b7
Gjest Blondie65 Skrevet 16. juni 2021 #8 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Sist jeg fikk beskjed med «forsøkt levert» hadde jeg vært hjemme hele dagen og var helt sikker på at ingen hadde vært der. Noen ganger er det rett og slett litt kluss med systemet. Fikk hentemelding noen dager senere. Anonymkode: 25508...8b7 Opplevd det samme - forsøkt levert og her sitter jeg og kan bekrefte at det har de f... ikke. TS: det er leverandøren du har kjøpt fra som må spore opp pakken.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #9 Skrevet 16. juni 2021 4 minutter siden, Blondie65 said: Opplevd det samme - forsøkt levert og her sitter jeg og kan bekrefte at det har de f... ikke. TS: det er leverandøren du har kjøpt fra som må spore opp pakken. "Forsøkt levert" kan innebære at de har forsøkt å få pakken med i postbudets lille bil/transportmiddel, men ikke hadde plass. Trenger ikke bety at de har forsøkt å levere den på døra eller i postkassa. Anonymkode: 6bb9c...e6d
Rosekristin Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #10 Skrevet 16. juni 2021 Blondie65 skrev (7 timer siden): Opplevd det samme - forsøkt levert og her sitter jeg og kan bekrefte at det har de f... ikke. TS: det er leverandøren du har kjøpt fra som må spore opp pakken. Jeg har snakket med leverandøren og posten, posten vet ikke hvor pakken er... Så jeg vet ikke hva som skjer, snakker også med utleveringsstedet den skulle komme til, var ikke der heller. Skikkelig dårlig pga er EN uke siden den var «forsøkt levert»...
Matas Skrevet 16. juni 2021 #11 Skrevet 16. juni 2021 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. - Matas, mod.
Matas Skrevet 16. juni 2021 #12 Skrevet 16. juni 2021 Tråden er åpen igjen etter endring av tittel. - Matas, mod.
Gjest Blondie65 Skrevet 16. juni 2021 #13 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): "Forsøkt levert" kan innebære at de har forsøkt å få pakken med i postbudets lille bil/transportmiddel, men ikke hadde plass. Trenger ikke bety at de har forsøkt å levere den på døra eller i postkassa. Anonymkode: 6bb9c...e6d Pakken vi snakker om hadde gått inn i postkassen gjennom sprekken. Her snakker vi "gadd ikke bry oss med å levere".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå