AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Hei! Jeg trenger litt råd fra andre med litt mer erfaring! Jeg stoppet å ta p-piller 13. mai, og hadde menstruasjon fra 14-18. mai. I følge appen jeg har, er jeg 5 dager forsinket i dag, men testene jeg tar blir negative. Er det appen som regner feil? Eller er menstruasjonen i en rar rytme siden jeg akkurat har stoppet på p-pillene? Jeg forstår ikke 😅 Anonymkode: 59f4d...26a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Er p-pille kluss tenker jeg. Anonymkode: 7df63...00f 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Ta en test til om noen dager for sikkerhets skyld. Anonymkode: 0dd35...3fd
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Jeg hadde negativ test få dager etter mensen skulle hvert og positiv plutselig 2 dager etter så test igjen snart 😊 Anonymkode: ae2b1...78a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg hadde negativ test få dager etter mensen skulle hvert og positiv plutselig 2 dager etter så test igjen snart 😊 Anonymkode: ae2b1...78a Takk, får prøve på det 😊 Anonymkode: 59f4d...26a 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 Helt normalt at syklusen er annerledes/rar etter p-pille slutt. Vet du om du har hatt eggløsning og ca når? Uten å vite det kan du heller ikke vite når mensen bør komme (eller helst ikke komme) Anonymkode: 99023...03c 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Helt normalt at syklusen er annerledes/rar etter p-pille slutt. Vet du om du har hatt eggløsning og ca når? Uten å vite det kan du heller ikke vite når mensen bør komme (eller helst ikke komme) Anonymkode: 99023...03c Nei vet ikke helt når jeg hadde eggløsning. Vet noen kan kjenne det, men det kan jeg ikke si at jeg noen gang har gjort. Hvordan kjenner man det? Anonymkode: 59f4d...26a
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #8 Skrevet 14. juni 2021 Blødning rett etter p-ppilleslutt er ikke menstruasjon, men en bortfallsblødning. Begynn med eggløsningstester om du ønsker, men jeg hadde avventet til et par skikkelige menstruasjoner er gjennomgått ettersom det kan ta lang tid å komme tilbake i syklus, og eggløsningstester er dyre i lengden. Anonymkode: a1590...8f2 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Nei vet ikke helt når jeg hadde eggløsning. Vet noen kan kjenne det, men det kan jeg ikke si at jeg noen gang har gjort. Hvordan kjenner man det? Anonymkode: 59f4d...26a Jeg har heller aldri merket når jeg har menstruasjon. Det kan ta ganske lang tid etter p-pille slutt før du er tilbake i vanlig syklus, så er nok lurt å bare smøre med tålmodighet Anonymkode: 13a07...e6f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #10 Skrevet 14. juni 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Nei vet ikke helt når jeg hadde eggløsning. Vet noen kan kjenne det, men det kan jeg ikke si at jeg noen gang har gjort. Hvordan kjenner man det? Anonymkode: 59f4d...26a Om du ikke har typiske symptom på eggløsning er eggløsningstester og/eller temping valgene dine for å finne EL. Tester vil fortelle deg i forkant når kroppen prøver på EL, men uten å garantere at EL faktisk skjer. Når man nylig har sluttet med hormonprevansjon kan det bli dyrt å teste siden man ikke vet når ca EL kan komme. Kan ta flere måneder før EL kommer om du er uheldig (som meg). Temping bekrefter EL i etterkant. Billig og enkelt når du først kommer inn i det. Trenger bare ett termometer som har to desimaler, og en gratis app på mobilen. Anonymkode: 99023...03c
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #11 Skrevet 14. juni 2021 Opplevde samme for noen dager siden! Appen viste 5 dager forsinket....jeg stresset og tok masse tester, som viste negativ hver gang. Sluttet på prevensjon for 3 mnd siden.. Tror det er normalt at det kan klusse litt en stund etter. Anonymkode: c3bc9...3b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå