Gjest Litjtuppa Skrevet 9. september 2005 #1 Skrevet 9. september 2005 Guriland, jeg har et dilemma... Har vært på Tessem og prøvd brudekjoler i dag, veldig mange fine! Den siste kjolen som jeg prøvde blir på salg, veldig billig (mellom 2000-5000) og den var veldig fin. Det frister jo veldig å kjøpe en kjole til en så bra pris, men det kommer snart neste sommers modeller, sikkert mange fine der også, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre!! :klø: Har fått reservert den til neste torsdag, så jeg må evt kjøpe den innen da hvis jeg skal ha den.. Hva ville dere gjort?? Vente og se de nye modellene eller tatt en vanlig fin kjole tiil en utrolig pris??? (Glemte i farta å spørre hvilken modell kjolen var, så jeg kan ikke legge ut link med bilde av kjolen dessverre..) HJÆLP
lil Skrevet 10. september 2005 #2 Skrevet 10. september 2005 Neste års modeller blir jo gaanske mye dyrere enn 2-5000 kr da Men.. Dette er Kjolen! Dumt å angre på den! Forresten, umulig å råde deg til noenting, du er ikke meg, jeg vet ikke hva jeg hadde gjort. Men selv har jeg kjøpt en Maggie Sottero, 2004 modell tror jeg. Kjempefin! Og billig. Selv om jeg ikke klarer å slutte å se på andre kjoler (lurer på hvorfor) så har jeg enda ikke funnet noen som overgår den jeg har. Lukka til!
Søta Skrevet 10. september 2005 #3 Skrevet 10. september 2005 om du føler deg som ei prinsesse i kjolen hadde jeg ikke vært i tvil! Kjolen du bare føler deg vanvittig flott i er den rette!
Tosca Skrevet 10. september 2005 #4 Skrevet 10. september 2005 Jeg synest du skal slå til. Jeg kjøpte kjolen min et og et halvt år før jeg skulle bruke den. Den var rimelig og jeg falt for den med en gang. I tiden fra jeg kjøpte den og til jeg giftet meg såg jeg sikkert flere titalls kjoler som jeg også synest var fine. Jeg stusset av og til på om jeg hadde kjøpt den rette. Men sånn vil det alltid være når det er så mange utrolig fine kjoler på markedet. Når den store dagen kom så var jeg kjempefornøyd. Mannen min synest jeg var veldig fin og alt var bare herlig. Nå angrer jeg ikke et sekund på at jeg valgte riktig.
Gjest Olava Skrevet 10. september 2005 #5 Skrevet 10. september 2005 Hvorfor ikke slå til? Hvis du finner en annen senere, kan du jo bare selge denne, forutsatt at den er lett omsettelig, altså ikke for spesiell..
Gjest Litjtuppa Skrevet 10. september 2005 #6 Skrevet 10. september 2005 Ja, det frister jo å slå til siden den blir så billig.. En helt typisk/klassisk brudekjole med broderier over brystet, drapering i livet ellers enkel med nydelige broderinger rundt hele nedre kant.. Den er nesten finest bakfra med snøring i ryggen og masse fine broderier i hvitt/sølv/strass.. Ganske langt slep.. Så jeg tror ikke det skulle være så vanskelig å få solgt den hvis jeg kjøper den og angrer Bare litt stress sikkert.. Jeg har alltid sett for meg en kjole med sånn tynt gjennomsiktig lag over (organza/chifong?) så det er bare det den mangler.. Jaja, skal på Frøken Frue og prøve på mandag og prøve den kjolen jeg har reservert på Tessem etterpå, kanskje jeg finner ut hva jeg skal gjøre etter å ha vært der.. Takk for tilbakemaldingene, dere er supre
Søta Skrevet 10. september 2005 #7 Skrevet 10. september 2005 Jeg synest du skal slå til. Jeg kjøpte kjolen min et og et halvt år før jeg skulle bruke den. Den var rimelig og jeg falt for den med en gang. I tiden fra jeg kjøpte den og til jeg giftet meg såg jeg sikkert flere titalls kjoler som jeg også synest var fine. Jeg stusset av og til på om jeg hadde kjøpt den rette. Men sånn vil det alltid være når det er så mange utrolig fine kjoler på markedet. Når den store dagen kom så var jeg kjempefornøyd. Mannen min synest jeg var veldig fin og alt var bare herlig. Nå angrer jeg ikke et sekund på at jeg valgte riktig. ← Sier meg veldig enig i dette!
Gjest MrsL Skrevet 10. september 2005 #8 Skrevet 10. september 2005 Liker du den er det bare å slå til. Det kommer dager der du vil lure på om den er den rette kjolen uansett i dagene frem mot bryllupet. Jeg tror alle har det sånn. Følte du deg vakker i den er det ingen grunn til ikke å slå til på en kjole til den prisen
Gjest nevèsta Skrevet 11. september 2005 #9 Skrevet 11. september 2005 Hvis dette er en kjole du falt veldig for, er det stor sannsynlighet for at du kommer til å bruke resten av kjolesøkingen til å lete etter en helt lik en. Særlig hvis du har prøvd den.
Gjest Litjtuppa Skrevet 11. september 2005 #10 Skrevet 11. september 2005 Hmm..falt jo litt for den, men den er jo en typisk brudekjole som alle har på en måte..var ikke noe sånn wow, men følte meg som en prinsesse i den ja! Kan sikkert finne noen som er enda finere, men samtidig til den prisen..skal prøve den en gang til i morgen, så får vi se
Jannibrud Skrevet 12. september 2005 #11 Skrevet 12. september 2005 Jeg ville definitivt kjøpt den! Jeg kjøpte min brukt hos Frøken Frue, kr. 5000,-. Følte meg litt "tom" når jeg hadde bestemt meg, men har ikke angret et sekund. Klart det finnes mange kjoler som sikkert er like fine og til og med finere, men så lenge man er fornøyd og følger seg vel. Jeg syns det var veldig godt når kjolen var på plass, og den til og med var rimelig innkjøpt:-)
Gjest Litjtuppa Skrevet 12. september 2005 #12 Skrevet 12. september 2005 Yahoooooo! Tror ganske veldig helt sikkert at jeg har funnet "the one"!!!!!!!! Var på frøken frue i dag, *knis* prøvde mange kjoler, men den siste var noe helt for seg selv..(typisk at det er den siste du prøver Det sa likssom "pang!" Den satt perfekt og jeg har aldri følt meg så slank og fin!! Jeg har mørkt hår og brune øyne, og den eggehvite kjolen var så fin til fargene mine, akkurat passe med broderier/glitter/stas, ikke for mye, men den har det "lille ekstra" (kan ikke sette fingeren på hva det er) som gjør at jeg falt sånn for den..veldig fin bakfra også med litt diskre nydelige broderinger og langt slep... Gurimalla..var så sykt å stå der i den kjolen, og da hun plysjdama satte på en tiara og slør på toppen, var jeg såå klar til å gå opp kirkegulvet!! Sto kjempelenge og bare så på den, ikke morsomt å ta den av, hun dama begynte å kle av meg mens jeg sto der helt forhekset Den kan ikke leies, må kjøpe den til 7900, og selv om den andre jeg har sett på koster bare det halve, tror jeg det er verdt det..den er helt ny, bestilles rett fra "MS-fabrikken" Er ikke så ille pris for en helt ny MS kjole vel??? OG- den utvalgte heter Rebecca, dere kan forhåpentligvis se den her: (uten de blondegreiene på skuldrene da, den er stroppeløs ) http://www.maggiesottero.com/catalog/window.php?147 Hva synes dere???
Trampe Skrevet 12. september 2005 #14 Skrevet 12. september 2005 Den var kjempefin! Så flott at du har funnet akkurat den kjolen du har lyst på
Gjest gjest1 Skrevet 13. september 2005 #15 Skrevet 13. september 2005 Høres ut som at du har funnet kjolen ja - for det er nettopp den følelsen du beskriver man SKAL ha når man har funnet KJOLEN!!! Syns ikke 7900 er så verst pris for en splitter ny MS
Gjest nevèsta Skrevet 13. september 2005 #16 Skrevet 13. september 2005 Det var en flott kjole! Gratulerer med "fangsten"!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå