AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Hei! Kjøpte en fin BH på nettet men så ikke før jeg fikk den at stoffet er veldig tynt og hvis brystvortene blir stive, så vises de gjennom genser/kjole. Men synes den er så fin så vil gjerne kunne bruke den. Har prøvd med sånne myke, plast nipple covers fra Lindex og det hjelper. Men er kanskje ikke så stilig i det øyeblikket man tar av seg BHen foran kjæresten. Har også en sports bh i tynt stoff som jeg har sluttet bruke fordi den også blir litt for gjennomsiktig for min del. Og under trening blir det klamt og vått med nipple covers. Noen som har prøvd andre typer innlegg som dere er fornøyd med? 😄 Anonymkode: 2a2d0...73f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Anbefaler at du bruker det samme som mannen din bruker for å dekke til sine brystvorter. Anonymkode: 2eed8...ace 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Anbefaler at du bruker det samme som mannen din bruker for å dekke til sine brystvorter. Anonymkode: 2eed8...ace T skjorte innenfor bh da? Anonymkode: 2a2d0...73f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Jeg fikk tips om en silikon teip fra apoteket, den kan man klippe passende biter av, ta av og på, og gjenbruke, MYE bedre og billigere enn nipple covers som uansett detter av, bedre for huden og 😀 https://www.farmasiet.no/catalog/sar-bitt-og-stikk/forstehjelp/mepitac--4cmx15m-1,5001006/?gclid=CjwKCAjw_JuGBhBkEiwA1xmbRZweCkNiU6d7m0g9SYoOkOCXNqoTpqYo-WfMakTFn3B99YS4PZeq9BoC3R8QAvD_BwE Anonymkode: 0f6f3...e32 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg fikk tips om en silikon teip fra apoteket, den kan man klippe passende biter av, ta av og på, og gjenbruke, MYE bedre og billigere enn nipple covers som uansett detter av, bedre for huden og 😀 https://www.farmasiet.no/catalog/sar-bitt-og-stikk/forstehjelp/mepitac--4cmx15m-1,5001006/?gclid=CjwKCAjw_JuGBhBkEiwA1xmbRZweCkNiU6d7m0g9SYoOkOCXNqoTpqYo-WfMakTFn3B99YS4PZeq9BoC3R8QAvD_BwE Anonymkode: 0f6f3...e32 Tusen takk 😄 hørtes mye mer komfortabelt ut! Skal sjekke ut 😄 Anonymkode: 2a2d0...73f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tusen takk 😄 hørtes mye mer komfortabelt ut! Skal sjekke ut 😄 Anonymkode: 2a2d0...73f Den er helt super, holder under sportsbh til trening hvor en blir skikkelig svett og 😀 Anonymkode: 0f6f3...e32
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 Jeg bruker noen ganger brun sårtape. Funker ganske bra, men syns det er merkelig at vi skal skjule konturen av brystvortene våre...hvorfor har det blitt sånn? 1
Dolce Skrevet 14. juni 2021 #8 Skrevet 14. juni 2021 Peonjenta skrev (1 minutt siden): Jeg bruker noen ganger brun sårtape. Funker ganske bra, men syns det er merkelig at vi skal skjule konturen av brystvortene våre...hvorfor har det blitt sånn? Fordi: Altfor mange her i Norge ser på altfor mange tv-serier/youtube/whatever fra USA. Og lar seg påvirke, fordi alt er jo "såååå kult der"! (Der er det jo strengt forbudt å vise et kvinnebryst, men helt greit å vise ekstrem vold....). Av samme grunn har vi også fått en hel haug med dustete amerikanske skikker (candy bar i bryllup, gjestegaver i bryllup, babyshower osv. osv. osv.....) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå