AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 HM og lignende butikker selger til 200-lappen. Er det bedre kvalitet på Etsy sine hatter? Det står at HM sine er laget av paper straw. Er det dårligere enn naturstrå? Ønsker det som er mest holdbart jeg. Anonymkode: e68e9...3a9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Hatter er som med bukser, det viktigste er jo at den passer deg.... Anonymkode: dd6b3...2c7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 6 hours ago, AnonymBruker said: HM og lignende butikker selger til 200-lappen. Er det bedre kvalitet på Etsy sine hatter? Det står at HM sine er laget av paper straw. Er det dårligere enn naturstrå? Ønsker det som er mest holdbart jeg. Anonymkode: e68e9...3a9 Etsy er ikke en enkelt butikk, det er en markedsplass som Ebay, Wish, Aliexpress hvor mange forskjellige butikker selger. Så derfor er det vanskelig å svare på kvaliteten på varene der generelt, du må komme med konkrete eksempler Anonymkode: d3bb6...138 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Kjøpte min stråhatt fra HM i 2009. Like hel fortsatt Anonymkode: 8a56c...5c4
skreppamedleppa Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 Nå elsker jeg Etsy men det er som med svaret du har fått heeelt fulstendig umulig for oss å si noe om dette da Etsy bare et samle begrep på en hel rekke forhandlere. Mangen med sikkert ræva kvalitet, og mange med bra kvalitet. Det finnes sikkert 60 000 stråhatter på etsy og vel så mange ulike butikker å handle fra så opplysninger du gir oss ts sier ikke meg det pøkk sånn sett.. 2
Laraa Skrevet 15. juni 2021 #6 Skrevet 15. juni 2021 Har du regnet med 25% avgiften og eventuelle ekspedisjonsgebyr? Hvis du tenker kroner for selve varen inkludert porto, kan du lett legge på 300-400 kroner hvis du ikke har regnet med importgebyrer og mons
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #7 Skrevet 15. juni 2021 Laraa skrev (1 time siden): Har du regnet med 25% avgiften og eventuelle ekspedisjonsgebyr? Hvis du tenker kroner for selve varen inkludert porto, kan du lett legge på 300-400 kroner hvis du ikke har regnet med importgebyrer og mons Du har rett i at man må regne med 25% moms, som påløper ved betaling på plattformen. Etsy er VOEC-registrert, så ingen avgifter skal betales ved import. Anonymkode: 850f9...9ff 2
Zooey Skrevet 15. juni 2021 #8 Skrevet 15. juni 2021 (endret) Det er veldig mange butikker på Etsy med høy kvalitet, men det er også en del ræva masseproduserte produkter fra fabrikker i Kina. Så det kommer helt an på butikken egentlig. Har du link? En god indikator er reviews fra andre som har handlet i samme butikk og bildene de legger ut av produktene. Endret 15. juni 2021 av Zooey 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå