AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Fant en skadet fugl på busstoppet i dag, typ kjøttmeis eller noe lignende iallfall. Vet ikke om den har flydd inn i ruta på stoppet eller hva, men den satt helt stille og blunket stakkar. Jeg vet ikke hva jeg gjør i en sånn situasjon, hvem ringer man evt eller er det bare å la naturen gå sin gang? Anonymkode: c4c94...ec9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Fugler flyr ofte i vinduene mine, jeg tar de inn og putter de i en kartong med myk bomull og setter de på badet noen timer. Alle har våknet og kommet seg etter det. Anonymkode: dc99b...fd5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Fugler flyr ofte i vinduene mine, jeg tar de inn og putter de i en kartong med myk bomull og setter de på badet noen timer. Alle har våknet og kommet seg etter det. Anonymkode: dc99b...fd5 Ok, jeg hadde ikke mulighet til det for bussen kom og jeg hadde ikke noe å ha den i og dette er et stykke unna der jeg bor.. fikk så dårlig samvittighet for å bare dra Anonymkode: c4c94...ec9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Skjønner, det var ikke mye du kunne Gjøre, kunne jo ikke putta den i veska heller Anonymkode: dc99b...fd5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Skjønner, det var ikke mye du kunne Gjøre, kunne jo ikke putta den i veska heller Anonymkode: dc99b...fd5 Nei, dessverre Anonymkode: c4c94...ec9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå