AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Mentalt så tror jeg ikke det. I bestefall må det være sånn opphisselses spill. På lik linje som at menn liker slemme jenter som tar kontroll. Men tvilsomt at de vil at de skal være frekk hele tiden osv. Anonymkode: 2d486...9fe
tangent Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Nei, alle jeg har vært sammen med er solide og bra folk. 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Nei! De fleste som vil ha noe seriøst vil ha en snill mann. Badboys er bare leketøy for oss, vi etablerer oss ikke med de gutta der. Anonymkode: 62af9...dce 11
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Ødelagte kvinner vil det, ja. Akkurat som at ødelagte menn går etter kvinner som bare utnytter de. Anonymkode: c6148...dee 11
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ødelagte kvinner vil det, ja. Akkurat som at ødelagte menn går etter kvinner som bare utnytter de. Anonymkode: c6148...dee Denne. Kvinner og menn som er litt mer ødelagt enn andre tiltrekkes oftere av dritt. Menn og kvinner med mer normal oppvekst, nei. Anonymkode: 130b2...ab4 5
I Grosny Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 Jeg tror drittsekker kan være tiltrekkende og det har noe med metning å gjøre. Damer som får for mye oppmeksomhet kan bli mettet av oppmerksomhet og rett og slett bli lei av det. Drittsekker gir kanskje blaffen i dem, og kan derfor bli interessante. 3
I Grosny Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei! De fleste som vil ha noe seriøst vil ha en snill mann. Badboys er bare leketøy for oss, vi etablerer oss ikke med de gutta der. Anonymkode: 62af9...dce Men leker man med ilden så kan man bli hekta.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #8 Skrevet 14. juni 2021 26 minutter siden, AnonymBruker said: Nei! De fleste som vil ha noe seriøst vil ha en snill mann. Badboys er bare leketøy for oss, vi etablerer oss ikke med de gutta der. Anonymkode: 62af9...dce Ja, morsom den. Og etter at du har fortalt den snille gutten om hvordan du angrer på at du pulte den slemme gutten som en nødløsning når du var nøden og aller helst vil glemme det og gå videre, men at du har følelser for den snille gutten og håper at dere har en god og fin fremtid sammen og kan ta det pent og rolig...... så gestikulerer den snille bort i retning av den slemme gutten og spør deg "kan ikke jeg heller få deal'en hans?" Anonymkode: 742c2...665 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 Drittsekker har ofte mye selvtillit og det liker kvinner. Anonymkode: 60d43...e40 8
draug 75 Skrevet 15. juni 2021 #10 Skrevet 15. juni 2021 Drittsekkene spiller fram noe som kvinner synes er spennende. Som jeg skriver i en annen tråd, så er det slik at når ei kvinner treffer noen som er forholdmateriale, så går hun til første og beste - han kan gjerne være drittsekk - spiller fordi hun skal ha det gøy først. Forhold får vente. SÅ de vil ikke ha drittsekkene, sånn egentlig. De vil bare ikke ha noe seriøst, det er for stor investering og for mye alvor. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #11 Skrevet 15. juni 2021 Er noe der, helt klart. I Danmark oversvømmes ubåtmatsen feks. av frierbrev. Og her i Norge sitter det fullt av kvinner på nett, natt og dag, og hevder en sexulaforbryters uskyld. Anonymkode: f676b...9e7 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #12 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Drittsekker har ofte mye selvtillit og det liker kvinner. Anonymkode: 60d43...e40 Brautende kjekkas-oppførsel, som man gjerne ser hos slike typer, er ofte utslag av det motsatte av selvtillit. Anonymkode: f3c94...0c2 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #13 Skrevet 15. juni 2021 Jeg har en tendens til å få følelser for de som ikke er bra for meg. Men så tenner jeg også på psykisk spill der man blir litt satt ut typ BDSM. Men jeg liker jo ikke drittsekker. Og vil ikke bli sammen med de. Men har likevel en tendens til å få følelser for drittsekker. Anonymkode: 592c9...f6d 2
herzeleid Skrevet 15. juni 2021 #14 Skrevet 15. juni 2021 Jeg tror så å si alle kvinner ønsker en partner som er snill, men veldig mange tiltrekkes også av selvtillit, menn som tar kontroll osv. og dette forveksles nok veldig fort med innstillingen en fyr som ikke bryr seg om deg og ser ned på deg har eller kan ha. 3
Variant Skrevet 15. juni 2021 #15 Skrevet 15. juni 2021 herzeleid skrev (41 minutter siden): Jeg tror så å si alle kvinner ønsker en partner som er snill, men veldig mange tiltrekkes også av selvtillit, menn som tar kontroll osv. og dette forveksles nok veldig fort med innstillingen en fyr som ikke bryr seg om deg og ser ned på deg har eller kan ha. Er enig med deg, min oppfatning er at mange menn mener at andre mannfolk som har masse selvtillit er drittsekker.
Almando Skrevet 15. juni 2021 #16 Skrevet 15. juni 2021 (endret) Mine favorittmenn oppigjennom tidene har alle vært "slemme" menn. Snille menn er mindre interessante og kjedelige, men så liker de som oftest ikke meg heller - så det kan ha litt med det å gjøre også. Jeg har også erfart at de som er tilsynelatende snille, ofte ikke er det. Da har faktisk de "slemme" mennene, vært snillere. Menn er menn uansett, looken til de slemme gutta er ofte mer tiltalende enn de basic, snille. Endret 17. juni 2021 av Almando 2
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2021 #17 Skrevet 17. juni 2021 herzeleid skrev (På 15.6.2021 den 18.46): Jeg tror så å si alle kvinner ønsker en partner som er snill, men veldig mange tiltrekkes også av selvtillit, menn som tar kontroll osv. og dette forveksles nok veldig fort med innstillingen en fyr som ikke bryr seg om deg og ser ned på deg har eller kan ha. Stor varsellampe er menn som er dominerende personlighetsmessig, roper alltid høyest i flokken, overdreven selvtilitt osv. At ikke kvinner har klart å knekt denne koden og går i samme fella hver jævla gang er smått utrolig. Og så kommer de på kg og lager en tråd om hvor fæle alle menn er, at de er utro og ikke brydde seg om henne osv. Syns ikke synd i folk som gjør samme feilen gang på gang. Anonymkode: d4ed7...b5e 4
ClausSaus Skrevet 17. juni 2021 #18 Skrevet 17. juni 2021 Ikke isolert sett. Men kvinner tiltrekkes av selvtillit, noe drittsekker ofte har i bøtter og spann. Så det kan nok se ut som om kvinner tiltrekkes av drittsekker. Spesielt i dagens feminist-paradis av et samfunn, med stadig flere veike og underdanige "menn", utgjør drittsekkene en stadig større andel av dem som utviser de trekkene som skaper primær tiltrekning hos kvinner. 1
Lunsjkvikk Skrevet 17. juni 2021 #19 Skrevet 17. juni 2021 Nei. Tror at kvinner blir tiltrukket av attraktive menn. Noen ganger viser de seg å være egoistiske, egosentriske drittsekker. At det finnes en liten gruppe kvinner som blir på av, eller tenner på drittsekkoppførsel kan jeg tro på, men det tenker at det er en liten gruppe. 1
Almando Skrevet 17. juni 2021 #20 Skrevet 17. juni 2021 ClausSaus skrev (3 timer siden): Ikke isolert sett. Men kvinner tiltrekkes av selvtillit, noe drittsekker ofte har i bøtter og spann. Så det kan nok se ut som om kvinner tiltrekkes av drittsekker. Spesielt i dagens feminist-paradis av et samfunn, med stadig flere veike og underdanige "menn", utgjør drittsekkene en stadig større andel av dem som utviser de trekkene som skaper primær tiltrekning hos kvinner. Min erfaring er at "veike og underdanige menn" er like mye utro som "drittsekkene" er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå