Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en gravidpute som skikkelig støtter ryggen min, da hadde jeg noe ryggproblemer allerede før graviditeten... Jeg ser mange gode omtaler om bbhugme med er litt usikker hvis det passer meg. Er det egentlig verdt pengene??? Er de bedre enn en U-shaped pute? 

Jeg elsker ( eller elsket...) å sove på ryggen og på magen og ville gjerne tilbake til disse posisjonene av og til, men ville være allerede glad hvis jeg kan sove komfortabel på siden :) 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Petite cherite gravidpute som selges på jollyroom til rundt 499,-

Bbhugme er bortkastet penger. Den er så sykt overpriset 

Anonymkode: 49cc3...3fe

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare prøvd BBhugme, men den er helt nødvendig for god søvn for meg. I første svangerskap hadde jeg ingen spesielle plager, men den gjorde det allikevel lettere å finne en sovestilling det var mulig å sove i. Jeg brukte den også etter fødselen både til soving og amming. Med andremann var den uunnværlig da jeg sleit med bekkenplager og vond korsrygg og måtte ha støtte. Men jeg tror absolutt en billigere variant hadde funket fint også, jeg hadde tilfeldigvis BBhugme fordi det var den mannen min kjøpte. Det aller viktigste er at puten er lang nok og gir behagelig støtte. For min del ville ikke en "u-pute" vært løsningen, en lang pølse som kan gi støtte både ved mage , lår og legger var viktig. 

Anonymkode: 4663d...cf2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare hatt bb hugme, og jeg kunne ikke klart meg uten. Verdt hver eneste krone for min del!

Anonymkode: 79ec5...846

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte nylig BB HugMe, og for min del kunne jeg ha betalt det dobbelte! Absolutt verdt pengene.

Ligger noen ute på Finn også om man ikke vil betale full pris.

Anonymkode: 6ee64...13b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eg fekk anbefalt av absolutt alle rundt meg å kjøpe Bbhugme, men lot lenge vere å kjøpe puta fordi eg synst den var så dyr. Eg begynte å få skikkelig vondt i hofte og rygg når eg var 7 mnd. På veg. Kjøpte da Bbhugme. Og eg har ikkje angra eit sekund! Det var virkelig ein revolusjon. Eg har ikkje hatt vondt i hofta sidan og mykje mindre vondt i ryggen, i tillegg til at eg sover mykje bedre. Kan verkeleg anbefale den lange varianten av puta - den er verdt kvar krone synst eg :) Bruker puta også til å ligge på rygg (i korte intervall for å ikkje bli svimmel) med beina høgt mot ein vegg for å motvirke hevelse i beina. Gleda meg til å sjå korleis puta fungerer som ammepute etter at tvillingane mine er født. Eg er såpass begeistra for puta at eg planlegger å ha den med på fødestua, så det seier litt 😄

Anonymkode: f4b8c...281

Skrevet

Jeg er bare 8+6, men har gått til innkjøp av en bbhug allerede. Følte meg litt teit da jeg bestilte den, men nå nekter jeg å sove uten. Jeg sover alltid på magen i utgangspunktet, men det gjør veldig vondt nå, så jeg bruker puta til å støtte imot så jeg ikke ruller over på magen i søvne. Synes også den hjelper godt mot mot vondt nederst i korsryggen. Siden jeg ligger med puta mellom beina får kroppen en veldig "nøytral" stilling i bekken og hofter uten rotasjon. Ja, den koster litt, men jeg tror aldri jeg noensinne kommer til å kvitte meg med den puta :fnise:

Hvis det er mest på grunn av ryggsmerter ville jeg nok anbefalt deg en lang pølsepute fremfor en u-pute. En pølsepute gir støtte til ankler, knær, bekken, hofter, mage (etterhvert som den blir stor) og hode. Jeg ble overbevist etter denne videoen: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

BBhugme her også, hadde ikke klart meg uten. Brukes fremdeles mange år etter, perfekt støttepute!

Anonymkode: 62a81...580

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.6.2021 den 10.26):

Petite cherite gravidpute som selges på jollyroom til rundt 499,-

Bbhugme er bortkastet penger. Den er så sykt overpriset 

Anonymkode: 49cc3...3fe

Ødela min bbhugme fra forrige svangerskap så kjøpte denne da bb er dyr. Vel, en uke etterpå endte jeg med å bestille bbhugme, så det ble jo 499 ekstra ut av vindu😅 Må bare stemme i som alle her gjør i forhold til bbhugme. Man kan stramme og løsne silikonringene så man får puten så fast eller løs man ønsker. Om du vil ligge på magen eller få gravidmassasje av mannen f eks kan man knytte til en donut og legge magen oppi. Når du skal amme kan du stramme og knytte den rundt deg og bruke som ammepute. Den er fin i sofaen til å støtte korsryggen, og baby kan ligge i donuten med en dyne eller teppe oppi som en sakko/babynest.

Anonymkode: b8f1f...148

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...