Sommer87 Skrevet 14. juni 2021 #1 Del Skrevet 14. juni 2021 Hei 🙂 Jeg hadde en MA for ca 2 måneder siden og har hatt tullete syklus siden (har hatt mensen 2 ganger i tillegg til abort blødningen). Ikke klart å finne eggløsning i de to siste syklusene- så tror ikke jeg har hatt det.. Nå har jeg testet for EL siden slutten av mensen denne syklusen og testene blir bare suuuuper svake. Nesten så man ikke ser test linjen. I mine tidligere sykluser har jeg hatt sterkere test linjer selv om testen har vært negativ sånn generelt gjennom syklusen. Hvorfor er det ikke noe LH i urinen i det hele tatt mon tro? Kan det bety at det ikke blir eggløsning denne måneden heller? 😞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amatariel Skrevet 14. juni 2021 #2 Del Skrevet 14. juni 2021 LH svinger veldig, så noen ganger kan man få tydelig strek selv om den er negativ, mens andre ganger kan man få nesten usynlig strek. Når på dagen tester du? Anbefales å teste mellom kl.15-18. Ikke gå på do på minst 3 timer før testing da, og drikk så lite som mulig i mellomtiden. Med denne metoden får man frem det sterkeste kroppen har å by på av LH. Men er det lavt, så er det lavt. Jeg har også vært frustrert over det samme som deg, men har også erfart at det skifter retning raskt. Her er sist eggløsning jeg hadde. Øverste testen er på syklusdag 11 og den under er på dag 12. Bare et døgn som skiller disse, og den gikk fra nesten usynlig til positiv. Så gi derfor ikke opp testingen! Svak negativ test har ingen betydning for at den ikke blir positiv snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sommer87 Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 14. juni 2021 Amatariel skrev (21 minutter siden): LH svinger veldig, så noen ganger kan man få tydelig strek selv om den er negativ, mens andre ganger kan man få nesten usynlig strek. Når på dagen tester du? Anbefales å teste mellom kl.15-18. Ikke gå på do på minst 3 timer før testing da, og drikk så lite som mulig i mellomtiden. Med denne metoden får man frem det sterkeste kroppen har å by på av LH. Men er det lavt, så er det lavt. Jeg har også vært frustrert over det samme som deg, men har også erfart at det skifter retning raskt. Her er sist eggløsning jeg hadde. Øverste testen er på syklusdag 11 og den under er på dag 12. Bare et døgn som skiller disse, og den gikk fra nesten usynlig til positiv. Så gi derfor ikke opp testingen! Svak negativ test har ingen betydning for at den ikke blir positiv snart. Oi! Takk for svar! Den øverste testen er slik mine ser ut nå! Er på syklusdag 10 og skal egentlig ha EL i løpet av de nærmeste dagene. Da skal jeg håpe litt til 🙂. Jeg tester både på morgenen og mellom de kl slettene du skriver over, men må tisse ofte- så er ikke alltid jeg klarer vente 3 timer 🙈. Men skal sjekke igjen i ettermiddag. Så får vi håpe jeg har EL denne månenden. Er så trist når syklusen er helt på bærtur og man ikke vet om det er vits å håpe en gang 😫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå