Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Jeg har vært på besøk hos en (30 år) jeg møtte på Tinder, og det endte med at jeg sov over. Vi hadde det veldig koselig og jeg følte at vi hadde en utrolig god kjemi. Derfor gledet jeg meg allerede til å skulle møte han igjen, for jeg tror vi kunne passet godt sammen som kjærester selv om vi kun har møtt hverandre én gang.

Da jeg skulle spørre om nårtid han ville/kunne møtes igjen så sa han at han behøvde litt tid på å prosessere dette og finne ut om den kjemien vi hadde var stor nok. Han sa også at han sliter med følelser i form av at han aldri får følelser (han har slitt med dette i mange år) og han føler seg nummen. Han ønsket ikke å møte meg igjen i tilfelle jeg blir såret over dette, men samtidig vil han fordi vi hadde det så koselig sammen. Da jeg var der føltes det ut som vi allerede var kjærester og jeg kunne på ingen måte se at han ikke hadde god nok kjemi med meg. Det kom derfor som et sjokk på meg at han kanskje ikke vil møtes igjen.

Spørsmålet mitt er om det er noen som har opplevd lignende, der den ene sier at hen sliter med å få følelser? Jeg håper han vil møte meg igjen, men hvis vi blir kjærester uten at han har følelser for meg så vil jeg jo mest sannsynlig ende opp såret... 

- Jente, 26 år

Anonymkode: d8e35...ec2

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)

Høres ut som du har blitt litt lurt rett og slett. Fra en som kun ønsket en ONS. Han tar det på SIN kappe, for ikke å virke drittsekk.  Med en løgn han sikkert har dratt endel ganger  tidligere.  

Eneste muligheten for at jeg ville trodd på ham, var om dere ikke hadde sex. 

Her er røde flagg i fleng. Du som er så åpen og tillitsfull, bør tenke deg om dersom han er emosjonelt utilgjengelig til vanlig. 

Kan også være at han ikke følte den store kjemien, selv om du gjorde det,- og drar en nødløgn.  Men da burde han ikke hoppet til køys med deg,,dersom det skjedde og var tilfellet. 

Endret av Skogsalv
AnonymBruker
Skrevet

Han er åpenbart ikke interessert i noe mer enn sex.

Anonymkode: c27c1...3e4

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Hold deg for all del unna han.

Denne måten er uansett veldig feil hvis du ønsker å unngå å bli såret. Sørg for å treffes og bli kjent først, slik at han eventuelt blir forelsket i deg og forpliktet til deg før dere har sex eller sover over.

Anonymkode: d2821...ab2

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
Skogsalv skrev (4 minutter siden):

Høres ut som du har blitt litt lurt rett og slett. Fra en som kun ønsket en ONS. Han tar det på SIN kappe, for ikke å virke drittsekk.  Med en løgn han sikkert har dratt endel ganger  tidligere.  

Eneste muligheten for at jeg ville trodd på ham, var om dere ikke hadde sex. 

Her er røde flagg i fleng. Du som er så åpen og tillitsfull, bør tenke deg om dersom han er emosjonelt utilgjengelig til vanlig. 

Her var det snakk om å sove over. TS snakket aldri om sex.

Anonymkode: 95ba4...f11

• Liker 1
Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Derfor jeg indirekte spør om det er tilfellet. Det virker slik da hun følte de allerede var kjærester. 

Jeg sa også : eneste muligheten for at jeg ville trodd ham,var om dere ikke hadde sex. 

Endret av Skogsalv
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde rygget ut av dette vepsebolet igjen, om jeg var deg.

Du sitter allerede, etter første møtet med en mann du ikke kjenner) med følelsen av at dere allerede var som kjærester.. 

Så prøver du å tenke litt nyansert på dette. Hva baserer du på at dere kommer til å være et bra par? At dere hadde det hyggelig en kveld? Manhe mennesker man kan ha det hyggelig med, en kveld. 

Hva vet du egentlig om han? Hva om han ikke har de samme ønskene om barn/ikke barn som du har? Kanskje han hater hunder? Eller katter? Er det forenlig med hva du ser for deg? Kanskje han ikke liker homofile eller ikke-etniske nordmenn? Er det noe du kan leve med? Hva er favorittfargen hans? Kanskje han egentlig er sinnsykt rotete, men klarte å rydde i hu og hast fordi han visste han fikk besøk? Bare tenk litt over hvor mye du faktisk ikke vet om denne mannen, enda.. 

En annen ting: Syns du ikke det er litt rart å være på en datingside, og da (åpenbart) ikke fortelle om at han ikke klarer å få følelser for noen før ETTER at du traff han? Syns du ikke han burde ha informert deg om dette FØR dere traff hverandre, om han var oppriktig? 

Om dere hadde sex, så er jo saken enkel: han unngikk å fortelle om sine intensjoner, fordi han skjønte selv at du ikke var på jakt etter et one night stand. Aka, han lurer deg trill rundt. 

Anonymkode: 139ae...738

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hva så? Man sover ikke over hos hvem som helst. 

Anonymkode: d2821...ab2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg kan på ingen måte forstå at han kun var ute etter sex. Ja vi hadde sex, men det var ikke før vi la oss. Vi spiste middag sammen og så mange filmer. Da vi skulle sette på den siste filmen spurte han om det ble for sent for meg å skulle se en film til, siden jeg egentlig hadde en 2-timers kjøretur foran meg. Etter filmen spurte jeg om han ville jeg skulle sove der, og da svarte han at han ikke turte å spørre siden det var første gangen vi møttes. 

Jeg synes ikke det er rart at han ikke fortalte om det med følelsene før etter daten. Jeg tror oppriktig at han ville møte meg for andre grunner enn sex, og at han kanskje hadde et håp om å føle noe, noe han ikke gjorde..

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Viss du hadde sex med han, var det bare et ons for han. Viss dere ikke hadde sex, kan det være noe i det han sier, men virker rart….

Anonymkode: 774a0...de3

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde rygget ut av dette vepsebolet igjen, om jeg var deg.

Du sitter allerede, etter første møtet med en mann du ikke kjenner) med følelsen av at dere allerede var som kjærester.. 

Så prøver du å tenke litt nyansert på dette. Hva baserer du på at dere kommer til å være et bra par? At dere hadde det hyggelig en kveld? Manhe mennesker man kan ha det hyggelig med, en kveld. 

Hva vet du egentlig om han? Hva om han ikke har de samme ønskene om barn/ikke barn som du har? Kanskje han hater hunder? Eller katter? Er det forenlig med hva du ser for deg? Kanskje han ikke liker homofile eller ikke-etniske nordmenn? Er det noe du kan leve med? Hva er favorittfargen hans? Kanskje han egentlig er sinnsykt rotete, men klarte å rydde i hu og hast fordi han visste han fikk besøk? Bare tenk litt over hvor mye du faktisk ikke vet om denne mannen, enda.. 

En annen ting: Syns du ikke det er litt rart å være på en datingside, og da (åpenbart) ikke fortelle om at han ikke klarer å få følelser for noen før ETTER at du traff han? Syns du ikke han burde ha informert deg om dette FØR dere traff hverandre, om han var oppriktig? 

Om dere hadde sex, så er jo saken enkel: han unngikk å fortelle om sine intensjoner, fordi han skjønte selv at du ikke var på jakt etter et one night stand. Aka, han lurer deg trill rundt. 

TS her. Det jeg mener med at det føltes ut som vi allerede var kjærester var måten vi oppførte oss rundt hverandre. Ingenting var kleint, og vi hadde det bare veldig bra sammen. Det sa han også flere ganger at det var behagelig og hyggelig å være sammen med meg.

Jeg skjønner hva du mener med at vi ikke kjenner hverandre godt nok enda, men vi fikk snakket mye på det døgnet jeg var hos han og ble relativt sett ganske godt kjent. Ja jeg er ute etter et forhold, men jeg vet jo at man må bli godt kjent før man velger å bli sammen. Derfor hadde jeg et stort ønske om å møte han igjen.

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det nok en som fikk det han var ute etter, nemlig sex. Når jeg drev å datet var det mange som løy for å få sex. Latet som de var ute etter noe mer. 

Anonymkode: a0768...392

• Liker 12
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS her. Det jeg mener med at det føltes ut som vi allerede var kjærester var måten vi oppførte oss rundt hverandre. Ingenting var kleint, og vi hadde det bare veldig bra sammen. Det sa han også flere ganger at det var behagelig og hyggelig å være sammen med meg.

Jeg skjønner hva du mener med at vi ikke kjenner hverandre godt nok enda, men vi fikk snakket mye på det døgnet jeg var hos han og ble relativt sett ganske godt kjent. Ja jeg er ute etter et forhold, men jeg vet jo at man må bli godt kjent før man velger å bli sammen. Derfor hadde jeg et stort ønske om å møte han igjen.

Forlat dette og gå videre, du holder på å vikle deg inn i et ustabilt vepsebol som vil forvirre deg og såre deg gang på gang.

Anonymkode: 5f670...561

• Liker 4
Gjest Skogsalv
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

TS her.

Jeg kan på ingen måte forstå at han kun var ute etter sex. Ja vi hadde sex, men det var ikke før vi la oss. Vi spiste middag sammen og så mange filmer. Da vi skulle sette på den siste filmen spurte han om det ble for sent for meg å skulle se en film til, siden jeg egentlig hadde en 2-timers kjøretur foran meg. Etter filmen spurte jeg om han ville jeg skulle sove der, og da svarte han at han ikke turte å spørre siden det var første gangen vi møttes. 

Jeg synes ikke det er rart at han ikke fortalte om det med følelsene før etter daten. Jeg tror oppriktig at han ville møte meg for andre grunner enn sex, og at han kanskje hadde et håp om å føle noe, noe han ikke gjorde..

Han dro deg fint i land der 😎 ( en del av gamet)  

Ikke ødsle ham en kalori, eller tanke. Nå er du en erfaring rikere. 

Uansett ikke noe du bør følge opp per nå. Ikke alle hyggelige menn er riddere på hest. Noen er bare idioter i tinnfolie.  

Gjest Skogsalv
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Så hvorfor snudde han på femøringen, etter de nære samtalene??Det er hvertfall rart....Så da stakk nok ikke de heller så dypt.Beklager  å si det : men i tillegg er han en sweet talker. Ha verdighet ved å ikke kontakte ham på noen måte. Dersom han liker deg( og kanskje han fikk litt hetta,så er ballen i hans hjørne) Uansett, vær forsiktig ❤

Han sa det var trygt og behagelig å være sammen med deg ,for å få deg til å slappe av og senke garden....simple as that. 

Endret av Skogsalv
AnonymBruker
Skrevet

Føler at du er litt naiv, man blir som regel ikke kjærester etter et møte og sex. Tror du har en romantisk forestilling av dette møtet alt for tidlig. 

Anonymkode: b3db8...c44

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Viss du hadde sex med han, var det bare et ons for han. Viss dere ikke hadde sex, kan det være noe i det han sier, men virker rart….

Anonymkode: 774a0...de3

Hvis, hvis, hvis.

Anonymkode: ae182...572

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Skogsalv skrev (16 minutter siden):

Han dro deg fint i land der 😎 ( en del av gamet)  

Ikke ødsle ham en kalori, eller tanke. Nå er du en erfaring rikere. 

Uansett ikke noe du bør følge opp per nå. Ikke alle hyggelige menn er riddere på hest. Noen er bare idioter i tinnfolie.  

Hvis TS er lur så lærer hun av denne brukeren alt hun kan. 

Anonymkode: 25b45...edd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

TS her.

Han visste jo at resultatet av å sette på en film til, ble at du sov over. Og han visste at resultatet da ble sex. 

Og han visste nok at du kom til å gå rett på i etterkant. Og dette kan han jo bare gjemme seg bak: "jeg planla jo aldri at du skulle sove over og at vi hadde sex, det bare skjedde". "Jeg sa ikke noe på forhånd fordi jeg hadde håpet at jeg fikk følelser, men jeg tenkte at jeg måtte si det etterpå, slik at du ikke følte deg lurt". 

Skal jeg fortelle deg hvor stygge folk kan være for å oppnå sex? Husker en gang da jeg var singel. Jeg matchet med en kar på nett, og vi pratet i to uker, før vi traff hverandre. Da på en kafé, og vi tok en kaffe. Utrolig hyggelig! Vi fortsatte å prate på nett, og jeg traff han noen ganger til. Og noen dager etter en av treffene våre, så møttes vi på byen. Jeg ble kjempefull, og endte med at han ble med meg hjem. Dagen derpå så takket han for en fin natt, samtidig som at han spurte om vi kunne være litt stille om hva som hadde skjedd, fordi han hadde dame (hun studerte i utlandet, og var vekk i perioden jeg traff han). Jeg fikk helt sjokk, å spurte hvorfor i all verden han ikke sa at han hadde dame?! Nei, jeg hadde ikke spurt, så da sa han ikke noe heller... 🤦🏼‍♀️ jeg tok det som en selvfølge at han var singel, da jeg traff han på en datingside.. 

Det å "glemme" å informere om noe er desverre ikke uvanlig, når det kommer til uærlige drittsekker. 

• Liker 21
AnonymBruker
Skrevet

Herre min hatt, så naivt.

Mannen kan dette spillet. Han fikk det han ville ha og kom seg unna alle ubehageligheter. Du var ikke hans første og han er allerede i gang med neste ligg.

For det var det du var. Et ligg. Og nå er du bare enda et hakk i sengestolpen hans. Har du flaks er du notert i svartboka med navn, dato og en hyggelig kommentar...

Anonymkode: de898...e83

• Liker 12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...