Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke kreditkort har du og hvilke fordeler har kortet? 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nordic Choice, hotellgoder. 

Resursbank, poengbutikk. 

Anonymkode: 6b553...3b3

Skrevet

Coop Mastercard - bonus hos bl.a Coop

Komplett - bonus bl.a på nettkjøp

Ikano - bonus bl.a på matvarer

365 privat - bonus på bl.a drivstoff

Trumf Visa - ekstra trumfbonus

AnonymBruker
Skrevet

SAS får eurobonus. Blir gratis fly for familien innenlands i år :)

Anonymkode: 31e85...d71

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

SAS får eurobonus. Blir gratis fly for familien innenlands i år :)

Anonymkode: 31e85...d71

SAS Eurobonus her også :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De fleste banker har også gratis reiseforsikring hvis 50% av reisen er betalt med kredittkort :)

Anonymkode: 47985...2f2

Skrevet (endret)

Får Finanstilsynet det som de vil, så vil goder i forbindelse med kredittkort bli forbudt. 

Artikkel hos TV2

Jeg har hatt Norwegian sitt kort og tidligere også Trumf Visa, men det første sa jeg opp, og det andre gikk ut da de skiftet kortleverandør. Og den nye kortleverandøren ville av en eller annen grunn ikke gi meg nytt kort. Jeg spurte hvorfor, men fikk ikke noe svar, bare noe klipp-og-lim svada jeg ikke skjønte meningen med. Første gangen jeg har fått avslag på en kortsøknad.

Norwegian kortet skaffet jeg bl.a. fordi de ga ekstra bonus på kjøp hos Kolonial.no (nå Oda.no). Men så opphørte den ordningen hos Kolonial.

Nå har jeg bare ett par kort igjen. Det ene er Dnb, som gir ekstra rabatt på kampanjer hver måned, bl.a. rabatt hos Skeidar eller slike ting. Møbler og diverse varer. Har aldri benyttet meg av det, da jeg ikke har trengt tingene de gir rabatt på der og da, og jeg kjøper jo ikke noe bare fordi det er på tilbud.

Det andre kortet jeg har, er YX Visa, og det skaffet jeg fordi det gir 100 kr i rabatt på bl.a. strømmetjenester hver måned. Man velger selv hva slags rabatt man vil ha kommende måned, og har fire valg. Jeg velger alltid strømmetjenester, fordi da får jeg 100 kr i rabatt på prisen for Netflix, som er 159,-. Dermed betaler jeg bare 59,- kr i mnd for Netflix.

Det er de kortene med goder som jeg har hatt. Og selvfølgelig.... alle kredittkort-fakturaer betales i sin helhet til forfall, ingen utsettelser eller oppdelinger av det skyldige beløpet. Ingen av de har heller månedsgebyr eller fakturagebyr (velger e-faktura), og ikke årsgebyr. Dermed blir kredittkortene gratis å ha, ingen renter, ingen gebyrer.

Endret av Million

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...