AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Jeg skal gifte meg om et års tid, og har etter mye om og men bestemt meg for forlover. Hun og jeg er ikke så like som personer, men hun er den jeg er desidert nærmest av mine venninner, og stiller alltid opp. Meeen hun er ikke tidenes mest initiativrike og kreative, så jeg troe hun synes det å planlegge utdrikningslag alene er litt kjipt. Hadde du satt pris på å bli spurt om å hjelpe forloveren med utdrikningslaget? Selv elsker jeg å planlegge og styre med sånt, men hva tenker andre? Anonymkode: b4246...555
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Det er nok en del som synes det kan bli mye å planlegge et utdrikningslag og godt mulig hun ville satt pris på hjelp. Det kommer an på hva du forventer og ønsker av dagen. Dette bør dere snakke om, og da kan du spørre om hun ønsker noe hjelp til dette. Jeg skal være forlover for min søster og elsker planlegging, har spurt de andre søstrene våre om tips og ideer, men der er det lite engasjement, de er ikke glade i planlegging, og sier bare at det høres fint ut slik jeg har tenkt. Om du har spesifikke ønsker og forventninger, bør du presisere dette for forlover på forhånd, og kanskje senke forventningene dine om de er høye og du tror det blir for mye for henne. Anonymkode: aed81...2cb
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Det er nok en del som synes det kan bli mye å planlegge et utdrikningslag og godt mulig hun ville satt pris på hjelp. Det kommer an på hva du forventer og ønsker av dagen. Dette bør dere snakke om, og da kan du spørre om hun ønsker noe hjelp til dette. Jeg skal være forlover for min søster og elsker planlegging, har spurt de andre søstrene våre om tips og ideer, men der er det lite engasjement, de er ikke glade i planlegging, og sier bare at det høres fint ut slik jeg har tenkt. Om du har spesifikke ønsker og forventninger, bør du presisere dette for forlover på forhånd, og kanskje senke forventningene dine om de er høye og du tror det blir for mye for henne. Anonymkode: aed81...2cb Ja, akkurat det jeg har tenkt faktisk. Er ikke det at jeg har så høye forventninger, men hun som er forlover er virkelig ingen party planner. Hun har aldri invitert gjester på middag engang. Anonymkode: b4246...555
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Kan du alliere deg med en annen venninne som kan ta styringen litt? Utdrikningslag skal jo være en overraskelse for bruden, så det er litt dumt hvis du selv er med i planleggingen. Anonymkode: 6f33d...810
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 Jeg hadde elsket om bruden ville hjelpe til selv. Vi er nok forskjellige på dette alle mann, men jeg hadde vært altfor bekymret for at bruden ikke skulle like det jeg fant på, så dersom hun kom med konkrete forslag og faktisk ønsket å bidra, hadde jeg blitt overlykkelig. Anonymkode: 2da43...bcb
Hjärtat Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan du alliere deg med en annen venninne som kan ta styringen litt? Utdrikningslag skal jo være en overraskelse for bruden, så det er litt dumt hvis du selv er med i planleggingen. Anonymkode: 6f33d.. Feil 😊Widget Endret 14. juni 2021 av Hjärtat
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Kan du alliere deg med en annen venninne som kan ta styringen litt? Utdrikningslag skal jo være en overraskelse for bruden, så det er litt dumt hvis du selv er med i planleggingen. Anonymkode: 6f33d...810 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg hadde elsket om bruden ville hjelpe til selv. Vi er nok forskjellige på dette alle mann, men jeg hadde vært altfor bekymret for at bruden ikke skulle like det jeg fant på, så dersom hun kom med konkrete forslag og faktisk ønsket å bidra, hadde jeg blitt overlykkelig. Anonymkode: 2da43...bcb Tenkte egentlig bare å spørre ei anna venninne som jeg vet er kreativ og litt likere meg sosialt sett, og så fortelle forloveren at jeg gjerne vil at de skal planlegge sammen fordi jeg tror det blir mye jobb og kjekt med impulser fra flere. Tenker også å tipse dem litt om hva jeg ser for meg. Vil gjerne fortelle hvem jeg vil at skal bli invitert, hvilke ting jeg absolutt ikke ønsker og noen tips om ting jeg kan synes er ålreit😊 Anonymkode: b4246...555
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #8 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Tenkte egentlig bare å spørre ei anna venninne som jeg vet er kreativ og litt likere meg sosialt sett, og så fortelle forloveren at jeg gjerne vil at de skal planlegge sammen fordi jeg tror det blir mye jobb og kjekt med impulser fra flere. Tenker også å tipse dem litt om hva jeg ser for meg. Vil gjerne fortelle hvem jeg vil at skal bli invitert, hvilke ting jeg absolutt ikke ønsker og noen tips om ting jeg kan synes er ålreit😊 Anonymkode: b4246...555 Høres ut som en god løsning Anonymkode: 2da43...bcb
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 Når jeg har vært forlover har jeg tatt kontakt med de andre som bruden ønsket å ha i utdrikningslaget, og spurt om innspill og forslag. Alltid kommet gode ideer. At du er forlovet betyr ikke at du må finne på alt. Det er også greit å få innspill fra bruden - ønsker hun en natt på byen, utdritning og fyll, eller ønsker hun noen gøye aktiviteter og hjemmespa liksom? Ta hensyn til hva hun ønsker, vær så snill. Har selv blitt tatt hensyn til og fikk et rolig og flott utdrikningslag, og har venninner som ser tilbake på sitt med tristhet fordi de ikke ble lyttet til. Anonymkode: 2db43...968
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå