Gjest Hel Skrevet 9. september 2005 #1 Skrevet 9. september 2005 Sliter noe sykt med å finne bra puter. Jeg er nødt til å bruke to ellers får jeg vondt i nakken. Den underste (ja, de har hver sin plass) har blitt steinhard og med en gang jeg legger meg ned på den ene sida flykter all duna til den andre sida. Det samme gjelder den øverste bare at den blir ikke hardt, den blir bare kjempetynn. Det føles ut som jeg sover på stein og våkner med vondt i hodet. Så jeg trenger en litt hard til bunnen og en middels myk til toppen (ikke så hard at den blir vond men ikke så myk at den blir helt flat). Noen som kan hjelpe?
LilleBille Skrevet 9. september 2005 #2 Skrevet 9. september 2005 Jeg har en tempurpute (eller av og til to) - det er helt topp synes jeg - selv om de er svinedyre.
Gjest Gjest Skrevet 10. september 2005 #3 Skrevet 10. september 2005 Enig, Tempur er bra - våkner sjelden m kink i nakken da ja. Har en Tempur og en vanlig dunpute som jeg bytter på. Ligger mye på magen, og da er d noen ganger greit m en "vanlig" pute.
Snuppelure Skrevet 11. september 2005 #4 Skrevet 11. september 2005 Hvor svinedyre er tempurputene? Finnes de i forskjellige hardheter?
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #5 Skrevet 11. september 2005 Tempurputer kommer i forskjellige størrelser, men så vidt jeg vet bare i en hardhetsgrad. De er fylt med et eller annet stoff som former seg perfekt etter hodet og nakken. Pris mellom 500-800 kr. Jeg er helt avhengig av min Tempurpute!!
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #6 Skrevet 11. september 2005 Tempur-puter har jeg hørt skal være veldig gode (mannen har). Men har du det kaldt i rommet blir de STEINHARDE!!!!! (Til de er blitt varmet opp i gjen...) Så et lite råd i den anledning; IKKE sleng hodet nedpå når den er kald!!! (Fare for hodeskader!!! )
Gjest gjest1 Skrevet 11. september 2005 #7 Skrevet 11. september 2005 Ja, den blir kald om vinteren, men kroppsvarmen varmer den fort opp igjen. Men den kan føles som stein, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå