Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som har tips til stelleveske til tvillinger?  Leter på nettet, men synes det er vanskelig å finne noen som ser store og gode ut.

Kom gjerne med tips og erfaringer.

Endret av Mina25
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stellesekk!!

tenk du har en tvilling i hver arm hvilende på hver sin hofte , da vil en stellebag være i veien.

Anonymkode: f7816...e8e

Skrevet

Godt poeng!

Må ha en litt stor en, som rommer til litt flere ting. Blir fortsatt veldig glad om noen har tips 😁

Skrevet

Sier som den over her! Stellesekk er gull verdt, både med en og to unger 😅

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke tvillinger, Men to tette. Sekk er ordet (brukte det også når jeg kunne hadde 1). Så digg å ha begge armene fri, og bedre for rygg og skuldre. Jeg har en ganske firkantet sekk (kjøpte på wish) som har et stort rom, et litt mindre frempå og en liten lomme ytterst samt to flaskeholdere på hver side. 

Anonymkode: 69ebd...fed

AnonymBruker
Skrevet

Skulle jeg få flere barn (tvillinger eller ei) hadde jeg vurdert kaos stellesekk. Har ikke prøvd den selv, men synses den ser veldig grei ut. Selv har jeg skinnveske fra storksak. Veldig fornøyd med den, og bruker den nå som jobbveske. Men det ble fort trangt, selv til bare en baby. 

Anonymkode: 67ec0...a65

Skrevet

Kaos Stellesekk hadde jeg forrige gang, og var ikke fornøyd.

men har bestilt med ny sekk nå, så håper jeg blir fornøyd med den. Takk for tips:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...