AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Jeg har hår som rekker til ca. midt på puppen. Håret mitt er ikke slitt og litt tykt. Har hatt langt hår hele livet, 27 år nå. Har vært innom tanken på å klippe det skuldelangt, men er så usikker på om jeg tørr. Er veldig avhengig av å kunne få håret bort fra ansiktet pga. jobb i helsevesenet og at jeg har små barn. går nesten aldri med håret løst. Er det noen som har erfaring med å klippe håret til skulderlengde? Tenker typ som Celina Karine på Instagram. Syns det er såå fint, men er redd for å angre og at det blir upraktisk og mye jobb med tanke på retting o.l. Har litt krøller/brus som nok kommer til å bll mer fremtredende om jeg klipper det. Angret du? Er det veldig upraktisk? Anonymkode: ccb75...47d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Jeg gjorde det, og jeg angret. Men jeg foretrekker å ha håret løst, og synes det er enklere og penere å style når det er langt. Jeg jobber også i helsevesenet, men synes det er lettere å flette det når det er langt for eksempel. Barn har jeg ikke, så det kan jeg ikke svare på. I bunn og grunn så kler jeg langt hår best, så jeg følte meg litt vel naken når det ble så mye kortere. Angre er vel feil ord å bruke da det bare er hår, og vokser jo ut igjen, men jeg hadde ikke gjort det igjen. Sparer til langt hår nå. Anonymkode: c29d2...cc8 1
missLynch Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Har gjort det flere ganger. Og angret i noen tilfeller...Har krøller/fall og da er det fort gjort at at håret blir stående mer ut- sørg i hvert fall for å klippe det godt opp litt etasjevis. 😀 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Hvis du er bekymret for at det skal ta mye tid med styling så ville jeg kanskje droppet det, for kortere hår krever mer daglig finpuss enn lengre hår. Det kan være at du kan korte ned på tid til styling ved å kjøpe deg en varmluftsbørste til å tørke og glatte ut ujevnheter og brusete hår med fortere enn med vanlig hårføner og børste, evt en slettebørste hvis du bare ønsker å slette det uten ekstra volum. Anonymkode: 88a4a...46e 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 Jeg klippet meg og angret. Anonymkode: 9b462...f57 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Jeg klippet meg og angret. Anonymkode: 9b462...f57 Samme her, så nå blir det langt livet ut for min del Anonymkode: 1e3d3...595
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 Tusen takk for svar. Hvorfor angret dere? Pga. at det ble tidkrevende, ikke som forventet eller bare upraktisk? La til små barn fordi jeg ikke har tid til å stå i timesvis på badet + er mye lek (og lugging) så er greit å få håret bort fra ansiktet. Men jeg kjenner jeg ikke liker håret mitt slik det er nå når jeg skal "pynte meg" (altså ikke ha det i en strikk). Det henger liksom bare der og legger seg ikke fint.. kunne tenke meg en forandring da jeg har hatt langt hår hele livet.. har veldig mørkt hår og er fornøyd med fargen + vil ikke slite håret med bleking etc.. Anonymkode: ccb75...47d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #8 Skrevet 14. juni 2021 Jeg angrer aldri når jeg klipper håret kortere. Det vokser jo ut igjen. Anonymkode: 9e974...ff7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 Prøv å sette opp håret. Mange gode tips på youtube. Anonymkode: fec06...8ca
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #10 Skrevet 14. juni 2021 Har hatt begge delerog trives med best med hår til skuldrene . Man får det fremdeles så langt at du får det i strikk. Det er bare går så det vokser ut igjen om du angrer. Anonymkode: ee06b...78a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå