Gå til innhold

Gode ferdigretter/frossenmat

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fiskesuppe og krabbesuppe fra Meny. Jeg deler en boks i 2 middager. Tar rundstykke ved siden av.

Anonymkode: 7fb2b...703

AnonymBruker
Skrevet

Fjordland svinestek syns jeg er godt. Risengrynsgrøten også. 

Anonymkode: d755a...895

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kjøp deg et damplokk til å sette over asjetten i mikro. Koster 30 kr på Biltema, Rema ol.

Monteringsmat.

Kjøper f.eks ferdig kokte poteter, gode grove fiskekaker. Fryste erter.

Heller erter/fryste grønnsaker rett på tallerken og kjører i mikro ca 3 min? Legg på fiskekake og poteter og kjør i ca 3 min til.

Litt salt og pepper, en klatt rømme - og vips er det middag! :)

Du får kjøpt ymse slik ferdigmat nå, som ikke er hele retter, så en kan kombinere som en vil - men bare varme det på tallerken.

Poser med ferdigskåret salat, en god potetsalat + grillet kylling. Gir enkel mat for et par dager.

Karbonader + ferdig saus + ferdige poteter + fryste grønnsaker.

Rema især har en hel serie med ferdige retter, hvor en kombinerer selv. Blomkålsuppe fra Rema er god, og inneholder 50 % blomkål faktisk.

Fjordland sine retter er generelt bra. Kotelett, kyllingfilet, karbonader med ertepuré liker jeg godt :) 

Anonymkode: b9cd0...f9d

AnonymBruker
Skrevet

Mr Lee

Svineløk 

Anonymkode: 6b3ba...90d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.6.2021 den 17.25):

Kjøp deg et damplokk til å sette over asjetten i mikro. Koster 30 kr på Biltema, Rema ol.

Monteringsmat.

Kjøper f.eks ferdig kokte poteter, gode grove fiskekaker. Fryste erter.

Heller erter/fryste grønnsaker rett på tallerken og kjører i mikro ca 3 min? Legg på fiskekake og poteter og kjør i ca 3 min til.

Litt salt og pepper, en klatt rømme - og vips er det middag! :)

Du får kjøpt ymse slik ferdigmat nå, som ikke er hele retter, så en kan kombinere som en vil - men bare varme det på tallerken.

Poser med ferdigskåret salat, en god potetsalat + grillet kylling. Gir enkel mat for et par dager.

Karbonader + ferdig saus + ferdige poteter + fryste grønnsaker.

Rema især har en hel serie med ferdige retter, hvor en kombinerer selv. Blomkålsuppe fra Rema er god, og inneholder 50 % blomkål faktisk.

Fjordland sine retter er generelt bra. Kotelett, kyllingfilet, karbonader med ertepuré liker jeg godt :) 

Anonymkode: b9cd0...f9d

Hva i huleste heiten er monteringsmat? HÆ? Er det mat man monterer sammen? Fester fisk og poteter sammen med skruer fra IKEA? Får man kjøpt monteringsmat på IKEA? 

Anonymkode: 6b3ba...90d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...