AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #21 Skrevet 14. juni 2021 Fiskesuppe og krabbesuppe fra Meny. Jeg deler en boks i 2 middager. Tar rundstykke ved siden av. Anonymkode: 7fb2b...703
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #22 Skrevet 16. juni 2021 Fjordland svinestek syns jeg er godt. Risengrynsgrøten også. Anonymkode: d755a...895 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #23 Skrevet 16. juni 2021 Kjøp deg et damplokk til å sette over asjetten i mikro. Koster 30 kr på Biltema, Rema ol. Monteringsmat. Kjøper f.eks ferdig kokte poteter, gode grove fiskekaker. Fryste erter. Heller erter/fryste grønnsaker rett på tallerken og kjører i mikro ca 3 min? Legg på fiskekake og poteter og kjør i ca 3 min til. Litt salt og pepper, en klatt rømme - og vips er det middag! Du får kjøpt ymse slik ferdigmat nå, som ikke er hele retter, så en kan kombinere som en vil - men bare varme det på tallerken. Poser med ferdigskåret salat, en god potetsalat + grillet kylling. Gir enkel mat for et par dager. Karbonader + ferdig saus + ferdige poteter + fryste grønnsaker. Rema især har en hel serie med ferdige retter, hvor en kombinerer selv. Blomkålsuppe fra Rema er god, og inneholder 50 % blomkål faktisk. Fjordland sine retter er generelt bra. Kotelett, kyllingfilet, karbonader med ertepuré liker jeg godt Anonymkode: b9cd0...f9d
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2021 #25 Skrevet 18. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 16.6.2021 den 17.25): Kjøp deg et damplokk til å sette over asjetten i mikro. Koster 30 kr på Biltema, Rema ol. Monteringsmat. Kjøper f.eks ferdig kokte poteter, gode grove fiskekaker. Fryste erter. Heller erter/fryste grønnsaker rett på tallerken og kjører i mikro ca 3 min? Legg på fiskekake og poteter og kjør i ca 3 min til. Litt salt og pepper, en klatt rømme - og vips er det middag! Du får kjøpt ymse slik ferdigmat nå, som ikke er hele retter, så en kan kombinere som en vil - men bare varme det på tallerken. Poser med ferdigskåret salat, en god potetsalat + grillet kylling. Gir enkel mat for et par dager. Karbonader + ferdig saus + ferdige poteter + fryste grønnsaker. Rema især har en hel serie med ferdige retter, hvor en kombinerer selv. Blomkålsuppe fra Rema er god, og inneholder 50 % blomkål faktisk. Fjordland sine retter er generelt bra. Kotelett, kyllingfilet, karbonader med ertepuré liker jeg godt Anonymkode: b9cd0...f9d Hva i huleste heiten er monteringsmat? HÆ? Er det mat man monterer sammen? Fester fisk og poteter sammen med skruer fra IKEA? Får man kjøpt monteringsmat på IKEA? Anonymkode: 6b3ba...90d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå