AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Så. Jeg og min kone har hatt et turbulent forhold. Eller egentlig ikke ,for turbulent forhold til oss er pause, og skilsmisse mens, hvis jeg ser på min mor og far kaller de det opp og ned turer. giftet oss for 2 år siden vært samme i 15. Har en datter på 13 år. Kona mi har altid hatt ei greie med å tiltrekke seg gutter. Ja, hun er pen og sjarmerende. Hun er svert opptatt av og vise seg frem. Har vært noen nakenbilder på avveie. Våre nedturer, hatt ca 4 og det har endt med spørsmålet om at hun ønsker å gå fra meg. Og at hun ikke har det bra. Jeg er egentlig veldig glad i samboern min og disse støytene har nok ført til at jeg har blitt en gigantisk tøffel. Her snakker vi fot massaje hver dag. Holde rundt henne vær kveld. Lage middag hver dag. Jeg har egentlig vært fornøyd med det. Liker at hun setter pris på meg. Hun har hest og når hun kommer hjem, 6-7 tiden på kvelden er det rett på soffaen. Skjønner jo at hun er sliten når hun arbeider 07-15 og stall arbeid 15-18. Hun har altid hatt stort behov for shopping. Og jeg blir altid forbauset over forbrukslånene som vokser. Sist pause kjøpte hun seg bla en bil til 550k. Nå er vi på ramden i forholdet igjen. Jeg har hatt en del nedturer igjennom årtet på jobb, og det har ført til at jeg har vært gretten når jeg kommer hjem.Hun føler vi har prøvd så mange ganger at hun nå gir opp. Skal også sies at hun har fått seg en ny venn. De har funnet på mye hyggelig sammen. Bla å låse seg inne på do over lengre tid på en fest, trene sammen, lufte hundene,sist fikk jeg også vite at hun har hatt med seg han oppi stallen for se på hesten. Det er helt vanlig at hun stikker innom til han når hun passeree. Da går det fort en liten time med jobb prat. Så sitter vi hjemme å venter på at hun skal komme hjem. Nå har jeg vært nede på kne et par ganger for å få henne til å bli. Jeg kan være hyggelig når hun kommer hjem,jeg må bare ta meg sammen litt. Meldt meg på sånn psykolog kurs for å tenke litt mer positivt. Det tror jeg blir bra. 🙂 jeg fikk en bra bonus i fjor.trodde vi fikk rydda i alle forbruks lån å sto igjen med en dyr bil. Eh. Neidag. Fant plutselig ut at det låne hennes var på 150k og ikke 75k som jeg trodde. Og jaggu var mastercarden maxa med 50k også. Så... hva gjør jeg nå? Hun er pen å go og jeg elsker henne. Men når hun er i tvil, skal jeg la det gå? Anonymkode: bd650...402
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Er du seriøs? Svaret gir seg selv, du går! Anonymkode: 6df13...5eb 36
Jentadi Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så. Jeg og min kone har hatt et turbulent forhold. Eller egentlig ikke ,for turbulent forhold til oss er pause, og skilsmisse mens, hvis jeg ser på min mor og far kaller de det opp og ned turer. giftet oss for 2 år siden vært samme i 15. Har en datter på 13 år. Kona mi har altid hatt ei greie med å tiltrekke seg gutter. Ja, hun er pen og sjarmerende. Hun er svert opptatt av og vise seg frem. Har vært noen nakenbilder på avveie. Våre nedturer, hatt ca 4 og det har endt med spørsmålet om at hun ønsker å gå fra meg. Og at hun ikke har det bra. Jeg er egentlig veldig glad i samboern min og disse støytene har nok ført til at jeg har blitt en gigantisk tøffel. Her snakker vi fot massaje hver dag. Holde rundt henne vær kveld. Lage middag hver dag. Jeg har egentlig vært fornøyd med det. Liker at hun setter pris på meg. Hun har hest og når hun kommer hjem, 6-7 tiden på kvelden er det rett på soffaen. Skjønner jo at hun er sliten når hun arbeider 07-15 og stall arbeid 15-18. Hun har altid hatt stort behov for shopping. Og jeg blir altid forbauset over forbrukslånene som vokser. Sist pause kjøpte hun seg bla en bil til 550k. Nå er vi på ramden i forholdet igjen. Jeg har hatt en del nedturer igjennom årtet på jobb, og det har ført til at jeg har vært gretten når jeg kommer hjem.Hun føler vi har prøvd så mange ganger at hun nå gir opp. Skal også sies at hun har fått seg en ny venn. De har funnet på mye hyggelig sammen. Bla å låse seg inne på do over lengre tid på en fest, trene sammen, lufte hundene,sist fikk jeg også vite at hun har hatt med seg han oppi stallen for se på hesten. Det er helt vanlig at hun stikker innom til han når hun passeree. Da går det fort en liten time med jobb prat. Så sitter vi hjemme å venter på at hun skal komme hjem. Nå har jeg vært nede på kne et par ganger for å få henne til å bli. Jeg kan være hyggelig når hun kommer hjem,jeg må bare ta meg sammen litt. Meldt meg på sånn psykolog kurs for å tenke litt mer positivt. Det tror jeg blir bra. 🙂 jeg fikk en bra bonus i fjor.trodde vi fikk rydda i alle forbruks lån å sto igjen med en dyr bil. Eh. Neidag. Fant plutselig ut at det låne hennes var på 150k og ikke 75k som jeg trodde. Og jaggu var mastercarden maxa med 50k også. Så... hva gjør jeg nå? Hun er pen å go og jeg elsker henne. Men når hun er i tvil, skal jeg la det gå? Anonymkode: bd650...402 La henne gå. Finn heller noen som setter pris på deg. Endret 14. juni 2021 av Jentadi 10
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Spiller ingen rolle hvor pen man er når alt det andre ikke fungerer. Anonymkode: 42a36...01e 17
K.A. Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Hun der er giftig for deg. Barn sammen til tross, dette forholdet kommer til å ta knekken på deg. 13
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 Gå! Du kommer til å hate deg selv hvis hun forlater deg. Du kommer til å føle deg brukt. Anonymkode: a5cc6...1f8 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 Er dere syke?? Hun trenger hjelp og et spark i ræva. Hva kjøper hun? Virker mindre begavet. Kast henne ut og mann deg opp. Dette går ikke. Snart tar de huset fra deg om du ikke bremser kjøpefesten. Anonymkode: 34fa6...bd9 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 Hun elsker deg ikke, skjønner du det ikke ? Hvorfor gidder du være med noen som bare bruker deg for penger og hushjelp og sex? Finn deg ei skikkelig dame, ikke hun kjerringa du er sammen med. Anonymkode: 892d4...943 10
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #9 Skrevet 13. juni 2021 Ts her. Jeg tror egentlig lyset gikk opp for meg i det jeg startet å skrive dette innlegget. Jeg har gråtet i 3 dager, nå sitter jeg med et smil.Jaggu ikke sikkert jeg har vært så sliten på jobb alikavell. Kanskje det er hjemme?😆 dette er en skikkelig såpeopera. Anonymkode: bd650...402 7
Realverdien Skrevet 13. juni 2021 #10 Skrevet 13. juni 2021 Hun knuller sannsynligvis allerede på han andre mannen. Denne jævla huldera utnytter deg økonomisk og emosjonelt. Hun er et drit dårlig forbilde for barnet deres, slik hun behandler deg. Du skulle ALDRI gifta deg med henne. Hiv hora på dør og kontakt advokat for å hindre at hun bomber deg med forbruksgjelden som et siste fuck you. Få deg selvrespekt og begynn å knulle damer igjen. Gi dem dask på rumpa i stedet for fotmassasje. Selv dere masochister som insisterer på å gifte dere finner vel noen som vil elske dere i alle fall en stund. Du fortjener bedre enn dette. Mann deg for faen opp. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #11 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Er dere syke?? Hun trenger hjelp og et spark i ræva. Hva kjøper hun? Virker mindre begavet. Kast henne ut og mann deg opp. Dette går ikke. Snart tar de huset fra deg om du ikke bremser kjøpefesten. Anonymkode: 34fa6...bd9 Kosmetikk og hudpleie ,hestutstyr. Hun har en rolexklokke da. Men hun sier den er fake Anonymkode: bd650...402
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #12 Skrevet 13. juni 2021 Realverdien skrev (2 minutter siden): Hun knuller sannsynligvis allerede på han andre mannen. Denne jævla huldera utnytter deg økonomisk og emosjonelt. Hun er et drit dårlig forbilde for barnet deres, slik hun behandler deg. Du skulle ALDRI gifta deg med henne. Hiv hora på dør og kontakt advokat for å hindre at hun bomber deg med forbruksgjelden som et siste fuck you. Få deg selvrespekt og begynn å knulle damer igjen. Gi dem dask på rumpa i stedet for fotmassasje. Selv dere masochister som insisterer på å gifte dere finner vel noen som vil elske dere i alle fall en stund. Du fortjener bedre enn dette. Mann deg for faen opp. 🤣🤣🤣 tror du har mye rett altså😄 Anonymkode: bd650...402
Søtnos Skrevet 13. juni 2021 #13 Skrevet 13. juni 2021 Synes det er vondt å lese hvordan hun behandler deg! Kan jeg spørre hva hun gjør for deg i hverdagen? 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #14 Skrevet 13. juni 2021 Hva mra-fabler angår så synes jeg vi fortjener litt høyere kvalitet. 😐 Anonymkode: 35bc5...7fc 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #15 Skrevet 13. juni 2021 Søtnos skrev (Akkurat nå): Synes det er vondt å lese hvordan hun behandler deg! Kan jeg spørre hva hun gjør for deg i hverdagen? Det hender hun lager mat, vasker klær, koser med meg, vi har eller hadde sex😅 hun er god med meg. Vi koser oss sammen,ler masse😊 Anonymkode: bd650...402
Søtnos Skrevet 14. juni 2021 #16 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Det hender hun lager mat, vasker klær, koser med meg, vi har eller hadde sex😅 hun er god med meg. Vi koser oss sammen,ler masse😊 Anonymkode: bd650...402 Hadde sex? Jeg synes ikke det er riktig at hun skal behandle deg som du skriver i hovedinnlegget. Uansett så burde dere prate sammen. Det er ikke godt å være usikker på hva partneren føler for deg.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #17 Skrevet 14. juni 2021 Hun driter jo i deg… ja, du er tøffel. Hun gjør det som passer hun, du går ikke fra henne likevel, og hun vet det. Skaff deg et liv! Anonymkode: 33ca3...296 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #18 Skrevet 14. juni 2021 Du kommer med mange unnskyldninger på hennes vegne. Ja du er en tøffel, og til slutt står du igjen med bare tøflene. Tror du er psykisk nedbrutt og holder fast og er redd for å være alene. Anonymkode: 7ae47...dc0 1
nomore82 Skrevet 14. juni 2021 #19 Skrevet 14. juni 2021 Dette blir for dumt. Er det reelt? Da går du. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #20 Skrevet 14. juni 2021 Hun bruker deg, å du tillater det. Gå før du blir dratt enda lenger ned i rotet. Anonymkode: afdb1...a11
Anbefalte innlegg