Gå til innhold

Dater en som bor langt unna...Går så lenge mellom hver melding😔

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt kontakt i 3-4 måneder og har møtt hverandre 3 ganger. 
vi skal reise på tur sammen om noen uker.

Men jeg reagerer på at det går så lang tid mellom hver gang jeg hører fra han.

Nå er det 4 dager siden vi chattet sist.
Slik har det vært hele tiden, at det går lang tid mellom hver mld.
Jeg vil ikke være den som alltid tar intiativ.

Men når jeg sender han melding, svarer han med en gang og han virker veldig interessert.
Han har også ringt en gang og vi snakket i nesten to timer.

Virker jeg desperat hvis jeg sender mld først denne gangen også?

Savner han sånn, men vil ikke mase!!

hva er deres erfaringer, dere som bor et stykke fra hverandre?

Anonymkode: 249fc...10c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De problemer du har nå vil vedvare. Du får enten snakke med ham om behovet ditt for annerkjennelse eller akseptere at han har andre behov enn deg. 
Ville valgt det soste. Ikke sitt og vent på meldinger, vær så snill…. lev livet ditt.

• Liker 4
Skrevet

Du må nok ta en prat med han å spørre rett ut hva han tenker.. hvis dere skal reise på tur sammen bør dere vel prate mer enn engang i tlf og kun melding hver fjerde dag?!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min erfaring, skaff deg en som bor i nærheten, evt at en av dere flytter.

Anonymkode: 5edb8...3a5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har hatt kontakt i 3-4 måneder og har møtt hverandre 3 ganger. 
vi skal reise på tur sammen om noen uker.

Men jeg reagerer på at det går så lang tid mellom hver gang jeg hører fra han.

Nå er det 4 dager siden vi chattet sist.
Slik har det vært hele tiden, at det går lang tid mellom hver mld.
Jeg vil ikke være den som alltid tar intiativ.

Men når jeg sender han melding, svarer han med en gang og han virker veldig interessert.
Han har også ringt en gang og vi snakket i nesten to timer.

Virker jeg desperat hvis jeg sender mld først denne gangen også?

Savner han sånn, men vil ikke mase!!

hva er deres erfaringer, dere som bor et stykke fra hverandre?

Anonymkode: 249fc...10c

Ut ifra den solide erfaringen jeg har med menn ( både lange og korte forhold, masse dating osv.) , så høres det ikke lovende ut, dessverre. Men du må uansett ta det opp med han og peke på at du hører så sjeldent fra han og at du ikke er vant til det , da det er vanlig å ha jevnlig kontakt når man treffes og skal på tur sammen. Spør han gjerne også hvor mye kontakt synes han det er normalt å ha ? 

Når jeg var borti slike tilfeller, var det aldri liv laga. Menn gjør slik ofte når de egentlig ikke vil ha noe seriøst eller er usikre, men vil allikevel holde deg varm slik at han ikke mister deg helt slik at han får noe utbytte av turen. Og når jeg sendte melding, svarte de fort og virket interesserte, men kun der og da. De tok veldig sjeldent initiativet selv...

En mann som er oppriktig interessert , kommer til å gi deg oppmerksomhet og vise interesse slik at du vil aldri være I tvil om at han liker deg :) han vil finne veien til å la deg få vite hvor godt han liker deg :)

Anonymkode: d6d1d...976

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært på 4 dates med en mann. Vi tekster masse hver dag, og han viser tydelig at han vil treffe meg så ofte som mulig. Jeg savner han når vi går fra hverandre. 
jeg ville ikke lagt så mye energi i et så «kjølig» forhold der dere kan treffes så sjelden. Men lykke til! 

Anonymkode: a4eb9...8bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Etter 3-4 måneder bør dere nok uansett ta "praten" for å se hvor det går, mener nå jeg, mulig dere kan gjøre det på turen? Uansett, det bør ikke være slik at det kun er du som tar initiativ. Om det betyr at han ikke er interessert eller at han bare ikke tenker over det kan være vanskelig å vite, men det er jo ikke en god situasjon der du blir gående å lure på akkurat det. Hvis man først skal ha avstandsforhold en stund, så er det spesielt viktig at kommunikasjonen er god, og den bør gå begge veier. 

Anonymkode: c449d...119

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...