AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Jeg har inntrykk av at venstrevridde menn er mer svake og underdanige enn oss gutta på høyresiden. De er mer konfliktskye og reserverte. Det er naturlig å tro at det har en sammenheng med at partiene på venstresiden er feministiske. Det medfører jo at kvinners behov og interesser kommer i første rekke, og at mennene bare får det lille som er til overs. Ellers går venstrevridde menn i fotform-sko og ler av vitsene til Knut Nærum. Anonymkode: 26fd6...0f7 4
starken Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Er selv en dame som er venstrevridd, og har datet menn på både venstresiden av politikken og på høyresiden av politikken. Jeg får ikke ditt inntrykk til å stemme. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Nei. De har bare bedre verdier Anonymkode: 37579...3d7 14
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Haha nei. Fullstendig motsatt. Menn på venstresiden er hundre ganger tryggere på seg selv. Som gjør dem mye mer stødige og framstår sterkere og mer attraktive. Menn på høyresiden er mye oftere usikre, redde for alt mulig og lett for å bli krenket. Anonymkode: c7a7a...306 10
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Menn på venstresiden ville ikke hatt behov for å skrive et slikt innlegg, som jo taler for seg selv mtp de tingene du nevner. Anonymkode: c7a7a...306 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har inntrykk av at venstrevridde menn er mer svake og underdanige enn oss gutta på høyresiden. De er mer konfliktskye og reserverte. Det er naturlig å tro at det har en sammenheng med at partiene på venstresiden er feministiske. Det medfører jo at kvinners behov og interesser kommer i første rekke, og at mennene bare får det lille som er til overs. Ellers går venstrevridde menn i fotform-sko og ler av vitsene til Knut Nærum. Anonymkode: 26fd6...0f7 Nei, det handler om at de er allerede er betahanner som har som sin forplantningsstrategi å "være mer som kvinner". De blir ikke emaskulinisert av å være på venstresiden, de er allerede emaskuliniserte menn som bare dilter etter det kvinner som oftest "mener". Hvis kvinner som regel var nazister, ville de også vært nazister. Anonymkode: a8bd0...7e4 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 Om man skal følge ditt eksempel om man tar for seg ytterpunktene så er mennene på høyresiden ofte brautende, harry, lite intelligente og med "livets harde skole" attitude. Er verken venstre, eller høyrevridd selv. Anonymkode: 06857...793 11
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #9 Skrevet 13. juni 2021 For meg er sosialistiske menn turn-off. Noe umandig med det. Synes menn på venstresiden er kverulanter og dårligere på kommunikasjon. De rakker også oftere ned på holdingen til mennesker på høyresiden, enn omvendt. K37 Anonymkode: 9eb4e...2b8 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #10 Skrevet 13. juni 2021 Menn på venstresiden forstår at likestilling ikke betyr at kvinner kommer i første rekke og at menn dermed kommer i andre rekke. Men at de er (wait for it) ....likestilte. Det er bare i whataboutism-land der dere høyrefolk bor at det ene MÅ ekskludere det andre uansett tema, fordi hjernen deres fungerer på en slik måte at dere ikke klarer å skjønne noe annet. Anonymkode: c7a7a...306 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #11 Skrevet 14. juni 2021 Med en fortid med mange sexpartnere er min erfaring at kapitalistisk-orienterte menn gjennomgående har mindre å "rutte med" der nede, enn menn mer i senter eller på venstresiden i norsk politikk. Min antagelse er at de fleste av deres usosiale utsagn er en kompensasjon for dette, og handler mest om å få oppmerksomhet. Jeg synes også at det er en sammenheng på "størrelse" og intelligens, de som er smarte ligger ofte godt over snittet. Anonymkode: 8d87b...cc0 1
Bummelong Skrevet 14. juni 2021 #12 Skrevet 14. juni 2021 Sosial Demokrati er fint innenfor praktiske delen. Jeg tror det at man skal straffe menn for å være menn er definitivt den feminine dårlige greia med venstre politikk. Utifra moralsk dilemma så liker jeg å tenke på "Dr.Jekyll og Mr.Hyde" syndromet. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #13 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): For meg er sosialistiske menn turn-off. Noe umandig med det. Synes menn på venstresiden er kverulanter og dårligere på kommunikasjon. De rakker også oftere ned på holdingen til mennesker på høyresiden, enn omvendt. K37 Anonymkode: 9eb4e...2b8 Jeg har totalt motsatt erfaring av deg. Er ikke måte på hva slags dritt menn på høyre siden har kalt meg. Har aldri opplevd noe sånt med menn på venstresiden. Jeg er 45 år. Anonymkode: b6c36...5e2 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #14 Skrevet 14. juni 2021 Nei. Menn på venstresiden er i snitt mindre opptatt av å opprettholde et bilde av at de er så maskuline. De blir derfor sjeldnere krenket på vegne av sin billedlige maskulinitet. Puslete er dessuten ikke synonymt med feminin. Det er ikke typisk kvinner å være puslete, selv om en del menn, gjerne på høyresiden, tror det. Anonymkode: 0e47a...a10 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #15 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Nei, det handler om at de er allerede er betahanner som har som sin forplantningsstrategi å "være mer som kvinner". De blir ikke emaskulinisert av å være på venstresiden, de er allerede emaskuliniserte menn som bare dilter etter det kvinner som oftest "mener". Hvis kvinner som regel var nazister, ville de også vært nazister. Anonymkode: a8bd0...7e4 Nå har de på venstresiden i snitt høyere utdanning, så jeg tviler på at menn på venstresiden bare dilter etter kvinner. Jeg er en kvinne på venstresiden, og jeg klarer fint å være opptatt av både kvinner og menns problemer. Her er en nyanse: Det kan virke som om en del menn på venstresiden skyr å snakke om menns problemer i samfunnet ettersom de er redd for å virke som om de bagatelliserer kvinners problemer. Men når jeg som kvinne tar opp menns problemer i samfunnet, støtter de som oftest dette og har ofte tenkt på det selv. Diskuterer jeg med menn på høyresiden er det større sjanse for at de fnyser av kvinners problemer, og hevder at det er mannen som er det virkelige offeret. Å dele på problemene virker vanskelig, slik det for noen feminister også er vanskelig å ta menns problemer på alvor. Anonymkode: 0e47a...a10 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #16 Skrevet 14. juni 2021 Ja, det virker sånn. Anonymkode: 3f805...57a 1
Katten.2.0 Skrevet 14. juni 2021 #17 Skrevet 14. juni 2021 13 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har inntrykk av at venstrevridde menn er mer svake og underdanige enn oss gutta på høyresiden. De er mer konfliktskye og reserverte. Det er naturlig å tro at det har en sammenheng med at partiene på venstresiden er feministiske. Det medfører jo at kvinners behov og interesser kommer i første rekke, og at mennene bare får det lille som er til overs. Ellers går venstrevridde menn i fotform-sko og ler av vitsene til Knut Nærum. Anonymkode: 26fd6...0f7 Thats some small dick energy. 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #18 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har inntrykk av at venstrevridde menn er mer svake og underdanige enn oss gutta på høyresiden. De er mer konfliktskye og reserverte. Det er naturlig å tro at det har en sammenheng med at partiene på venstresiden er feministiske. Det medfører jo at kvinners behov og interesser kommer i første rekke, og at mennene bare får det lille som er til overs. Ellers går venstrevridde menn i fotform-sko og ler av vitsene til Knut Nærum. Anonymkode: 26fd6...0f7 De mennene jeg kjenner LANGTut på høyresiden er ofte veldig opptatt av å være macho. Men når alt kommer til stykket er de ofte veldig lite praktiske og er de første til å løpe hvis det brenner. Anonymkode: f1aef...922 3
Gjest Kayo Skrevet 14. juni 2021 #19 Skrevet 14. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (13 timer siden): Jeg har inntrykk av at venstrevridde menn er mer svake og underdanige enn oss gutta på høyresiden. Vil si at personer som utelukkende speiler identiteten sin og andres etter sin/deres politiske idelogi er uerfarne, puslete og sliter å med å forstå det store bilde. Endret 14. juni 2021 av Kayo
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #20 Skrevet 14. juni 2021 Jeg har en stor omgangskrets og kjenner alle slags folk, både fra venstre,- sentrum og høyresiden. Hvis jeg skal generalisere kraftig, så ja, jeg har også inntrykk av at menn som stemmer SV er litt mer feminine enn menn flest. Men de er ikke underdanige, konfliktsky eller fysisk svakere enn menn flest. Menn som stemmer Rødt og AP er helt normale. Jeg har forøvrig inntrykk av at menn som stemmer FrP er mindre intelligente, ruser seg mer, er mer ensomme, og generelt mistrives med livet. Anonymkode: e8fd5...19b 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå