AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Del Skrevet 13. juni 2021 Jeg har gått fra 64-58 kg, merket det gradvis på ca 1 år. Går veldig mye tur med hunden, så antar at det er det. Men syns jo det er litt rart likevel. Veier mindre nå enn jeg gjorde på ungdomsskolen (er 25 nå). Andre som har gått ned i vekt av turgåing? Hvor mye går dere isåfall? Anonymkode: b1b2d...7a2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Del Skrevet 13. juni 2021 Ja, gikk ned 8 kg etter at jeg begynte å gå mye på tur. Fra 68 til 60 kg. Ble mer trent over det hele. Jeg vet om en som gikk ned 30 kg av å begynne å gå tur istedenfor å ta buss og bil over alt. Anonymkode: db735...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Del Skrevet 13. juni 2021 Jeg går til og fra jobb og det blir seks kilometer hver dag. I tillegg går jeg kveldstur av og til og ofte en lang søndagstur. Blir rundt ,6 mil i uken. Anonymkode: db735...f78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Del Skrevet 14. juni 2021 Jeg har gått ned i vekt da jeg begynte å gå en fast tur på 6-7 km hver kveld. Men det er like mye fordi jeg kommer meg bort fra småspising foran TVen på kveldstid. Turene i seg selv forbrenner ikke så mye. Anonymkode: 85f03...997 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Del Skrevet 15. juni 2021 Tja..har gått ned 20 kilo siste 6 mnd, og alle turene jeg har gått (daglig omtrent) har nok hjulpet på - men kostholdet er hovedgreia. Anonymkode: fb310...1b4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #6 Del Skrevet 15. juni 2021 Ja, har gått ned ca 5-6 kg av å gå til og fra jobb hver dag(i tillegg går jeg mye tur ellers, men det gjorde jeg før vektnedgangen også) i 4-5 mnd. Stoppet opp nå, så må nok endre kostholdet dersom jeg ønsker å gå yttligere ned. Anonymkode: 8de07...e1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 15. juni 2021 #7 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg har gått ned i vekt da jeg begynte å gå en fast tur på 6-7 km hver kveld. Men det er like mye fordi jeg kommer meg bort fra småspising foran TVen på kveldstid. Turene i seg selv forbrenner ikke så mye. Anonymkode: 85f03...997 Selv om vi ikke svir av tusenvis av kcalorier på en tur, så er det betydelig, særlig når man går daglig. Jeg går mindre, men vekta raser ned de ukene jeg sykler mest. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunga Skrevet 15. juni 2021 #8 Del Skrevet 15. juni 2021 Gikk ned 15kg da jeg fikk hund og begynte å bevege meg masse på tur. Men nå har det stoppet opp, så må legge mer om på kostholdet. Gått på et minimum 7km om dagen, som tilsvarer rundt 10.000 skritt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 15. juni 2021 #9 Del Skrevet 15. juni 2021 (endret) Trolltunga skrev (2 timer siden): Gikk ned 15kg da jeg fikk hund og begynte å bevege meg masse på tur. Men nå har det stoppet opp, så må legge mer om på kostholdet. Gått på et minimum 7km om dagen, som tilsvarer rundt 10.000 skritt. Jeg har lagt merke til at de som har hund generelt er tynnere enn gjennomsnittet. Endret 15. juni 2021 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jon Are Skrevet 15. juni 2021 #10 Del Skrevet 15. juni 2021 Ja,Jeg tror jeg holder vekten på den måten. Går tur stort sett hver dag. Jeg spise mye sjokolade . Sikkert 300 gram pr.uke om ikke mer. Så tror det hjelper meg å holde vekten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunga Skrevet 15. juni 2021 #11 Del Skrevet 15. juni 2021 I Grosny skrev (32 minutter siden): Jeg har lagt merke til at de som har hund generelt er tynnere enn gjennomsnittet. Ja, kanskje det er tilfellet, men det kan også være fordi de som skaffer seg hund i utgangspunktet er mer glad i å bevege seg og derfor får seg hund. Ikke at hundelufting har ført til vektnedgang. jeg mistet hunden min for noen uker siden, og jeg merker det er så mye tyngre å holde på de samme turrutinene, siden det ikke er en fyr som trenger å luftes. Samtidig blir det mer trøstespising på kvelden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #12 Del Skrevet 15. juni 2021 I Grosny skrev (37 minutter siden): Jeg har lagt merke til at de som har hund generelt er tynnere enn gjennomsnittet. Hehe den var fin! Jeg har sett nok av feite folk med hund. Anonymkode: d8bd5...fe2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #13 Del Skrevet 15. juni 2021 Jeg går tre turer hver dag med hunden. I starten gikk jeg ned 2-3 kg. Gikk ikke ned mer før jeg endret kostholdet. Veier 64 kg og skal ned til 57 kg og da holder det ikke å bare gå tur. Anonymkode: 8211b...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå