Gå til innhold

Savner dere noen gang livet uten barn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

🤔

Anonymkode: 6d4af...219

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Nå lever jeg sunnere, har gode rutiner og føler livet er mer meningsfullt. Jeg savner jo litt mer egentid innimellom (sist barna sov borte var aug 2020) men savner ikke sånn det var før. 

Anonymkode: 5bc50...9b8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja absolutt på mangen områder

Anonymkode: 3a63a...de8

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Javisst. Det hender stadig vekk det. Det hadde vært fint med restaurantbesøk midt i uka, drikke vin uten å måtte være i form dagen etter. Pusse opp et rom uten hjelp. Se Netflix midt på dagen en søndag.. 

Jeg elsker livet med barn, men livet uten barn var jo også fint. Klart jeg savner det av og til 

Anonymkode: f3699...07e

• Liker 48
AnonymBruker
Skrevet

Ja, savner friheten og det å kunne sove lenge. Savner å ikke ha angst for at 3 åringen er ute for en ulykke i det hun er ute av syne. ( ekstremt bestemt, slu,  løsninsorientert og fryktløs unge) Men ville jo aldri vært dem foruten.

Anonymkode: 95ed7...140

• Liker 10
Skrevet

Aldri❤️

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Aldri.

Livet var egentlig veldig tomt og meningsløst før jeg fikk barn, jeg bare så det ikke selv den gangen. :fnise: Syntes vi hadde det fint uten barn, men livet ble tusen ganger bedre (og mer slitsomt 🙈) med. Savner ikke all fritiden, for nå så aner jeg ikke hva jeg skulle ha brukt den til. 🤪

Anonymkode: 9e122...87b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei, aldri. 

Det har vært mange søvnløse netter og bekymringer, men bytter aldri ut livet med barn til liv uten barn for vår del. 

Anonymkode: d0ebf...479

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg savner det flere timer hver eneste helg😆

Men jeg ville aldri hatt det tilbake likevel😊

Anonymkode: 42599...3d0

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Jeg er veldig glad vi fikk barn, når jeg ser tilbake på livet før barn, var det ganske tomt. Frister ikke med dager uten barn nå. Funnet min plass i livet, og det er å være mor 😊❤️

Anonymkode: eaf5f...f71

• Liker 2
Skrevet

Tenker mye på det "gamle" livet, hadde det helt fantastisk i 20 årene! Ville allikevel ikke byttet det ut mot livet med snart to barn  🙂

AnonymBruker
Skrevet

Nei.  Livet er mer meningsfyllt og innholdsrik (for min del, mener ikke at det gjelder alle) nå med barn. Men selvsagt også mye mer slitsomt og fyllt av bekymringer.

Anonymkode: 26763...667

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg savner det livet jeg hadde da jeg var 25, men om jeg ikke hadde hatt barn i dag, hadde jeg jo ikke levd det livet. Jeg har ikke lyst på livet til en barnløs 45 åring.

Anonymkode: 261ca...a22

• Liker 7
Skrevet

Nei, savner ikke livet uten barn ❤️ Barna er det som er meningen med livet ❤️

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Fikk barn da jeg var 31, og det var perfekt. Ferdig med fest, natterangling, backpacking og studieopphold i utlandet. Hadde fast jobb og stabil samboer. Barn var neste naturlige steg. Elsker å være mamma, men legger ikke hele identiteten min i det. Jeg er fortsatt «meg» med mine interesser og ambisjoner.

Anonymkode: 6f32d...557

• Liker 7
Skrevet

Nei, livet er bedre med barn.🥰

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har kun skjedd en gang. Da har jeg omgangssyke og var alene med 3 barn i barnehagealder. 

Anonymkode: b0d59...fed

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei virkelig ikke

Anonymkode: b0994...753

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jo, ganske ofte. Kan ikke si jeg direkte angrer, men jeg savner fritid og mulighet til å gjøre ting jeg liker selv, både i hverdagen og i ferier.

Anonymkode: a9feb...373

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Både og. Skulle ønske jeg slapp det margslitende stresset med tenåringen, alt det vonde med å bli hatet, skjelt ut og avvist.

Samtidig var jo livet før barn også stressende og fullt av SINE bekymringer. 

Og før tenårene var det utrolig mye fint, på samme måte som fine stunder før barn.

Anonymkode: 6c3c3...d3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...