Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen av de, du mener kan tilføre noe nytt?

Tenker på:

• Helsepartiet
  • Sentrum
  • Liberalistene
  • Partiet De Kristne

Anonymkode: 859b0...d28

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har egentlig bare registrert Sentrum, sikkert på grunn av Lippestad. Han virker jo som en reflektert person, så når han går i bresjen for et nytt parti blir jeg nysgjerrig. 

(Jeg må innrømme at jeg ikke hadde fått med meg navnet på partiet, måtte google før jeg kunne svare her.) 

AnonymBruker
Skrevet
stan skrev (3 timer siden):

Har egentlig bare registrert Sentrum, sikkert på grunn av Lippestad. Han virker jo som en reflektert person, så når han går i bresjen for et nytt parti blir jeg nysgjerrig. 

(Jeg må innrømme at jeg ikke hadde fått med meg navnet på partiet, måtte google før jeg kunne svare her.) 

Lippestad klarer ikke tenke helhetlig, det så vi sist han var i politikken.

Anonymkode: 5e999...43f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Anonymkode: 859b0...d28

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 13.6.2021 den 22.32):

Er det noen av de, du mener kan tilføre noe nytt?

Tenker på:

• Helsepartiet
  • Sentrum
  • Liberalistene
  • Partiet De Kristne

Helsepartiet og Sentrum er vel ganske like de andre partiene, klarer ikke helt å se at de skiller seg ut noe nevneverdig. Liberalistene er vel dem som skiller seg mest ut av partiene ved at de ønsker å fjerne velferdsstaten helt og redusere offentlig sektor til en nattvekterstat hvor kun politi, rettsvesen og forsvar er offentlige oppgaver og dermed er dem som ønsker en helt annen, ny politikk.

PDK er partiet jeg vil stemme på, og det som de skiller seg ut på etter mitt syn er at de er eneste parti som virkelig ønsker å beholde tradisjonelle verdier og gå imot den verdimessige ekstremliberalismen resten av partiene står for. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hørt om Partiet de kristne, men bare navnet stopper meg fra å undersøke mer. Har hørt om Per Sandbergs nye parti Liberalistene, sjekket ut programmet, og er ikke imponert. Trodde liksom ikke det kunne bli verre enn Frp, men...

De andre har jeg ikke hørt om. Må sjekke ut Sentrum, føler jeg. 

Anonymkode: 79061...270

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...