Gå til innhold

Er han interessert?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på andre date i dag, bare tre dager siden første date som gikk veldig bra. Hyggelig, men jeg blurtet litt om noen greier jeg godt kunne ventet med til lenger uti datingen. Fikk melding en time etterpå om at det var hyggelig og at jeg er godt selskap på tur. Han skrev noen hyggelige adjektiver om meg som person. Og at han håper jeg blir med på en tur til.

Det betyr vel ikke bokstavelig, at det bare blir en tur til 😶

Det var klem på første date, og klem på andre date. 

Føler meg så idiot med denne datingen. Helt utslitt av å tenke på hva jeg sier, hva han sier, og stresse over om jeg har en brokkoli mellom tenna. Huff.

Anonymkode: cc8b0...fda

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å analyser så mye. Ha mer fokus på å ha det fint på date enn om han liker deg så faller mye på plass.  Og hva så.. om du har en brokkoli mellom tenna? 😁

Anonymkode: ef6ce...e33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Var på andre date i dag, bare tre dager siden første date som gikk veldig bra. Hyggelig, men jeg blurtet litt om noen greier jeg godt kunne ventet med til lenger uti datingen. Fikk melding en time etterpå om at det var hyggelig og at jeg er godt selskap på tur. Han skrev noen hyggelige adjektiver om meg som person. Og at han håper jeg blir med på en tur til.

Føler meg så idiot med denne datingen. Helt utslitt av å tenke på hva jeg sier, hva han sier, og stresse over om jeg har en brokkoli mellom tenna. Huff.

Det han skrev betyr at han har lyst til å møte deg igjen, og om det blir én eller flere er det ingen av dere som vet enda. Normalt å ta én date om gangen så tidlig.

Anonymkode: d5e59...112

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Bare EN tur til ?😂...Turer kommer gjerne en og en kjære du...Han er interresert og vil møte deg mere..dessuten virker det som han respekterer deg siden han ikke har presset for sex på de første 2 datene..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...