AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Var på fest forrige helg med endel bekjente, nye og gamle. Jeg har nylig stått frem som lesbisk, og prøver meg litt forsiktig frem på markedet. Markedet er forøvrig svært begrenset der jeg bor(liten plass). Festen endte med at jeg og ei dame jeg så vidt kjenner holdt ut lengst, det var god stemning, dans og vi holdt på ut i de sene timer. Jeg er som sagt helt ny ifht damer. Jeg har vært i et langvarig forhold med en mann, og i så måte er jeg helt fersk på flørting også. Men denne dama (som forøvrig er gift med en mann) ble ganske intens i flørtinga. Mye tett dans, mye blikkontakt og mye vibber i lufta. Jeg ble nok litt satt ut, da jeg på ingen måte er noe kremtopp av ei dame selv, og denne dama nok har en høyere standard. Det endte med at jeg feiga litt ut, og vi dro hver til vårt. Er det vanlig at gifte hetero damer er så «på» når de får vite at noen er lesbiske? Opplevde det nesten litt som at jeg blei veldig interessant sv å stå frem 😜Som sagt, jeg har ingen erfaring på dette området (annet enn eksperimentering i slutten av tenårene), så usikker på om dette er noe som skjer for andre lesbiske eller om det bare var tilfeldig? Anonymkode: 4d485...dc4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Er en del heterodamer som tenker at det å ha det gøy med en jente ikke er utroskap. Ikke bli med på det. Fordi de gjør det for gøy så begynner de å fortelle folk om det og da opprettes det klikker, da er det en gruppe opptatte damer som også vil prøve og ser på deg som en spennende leke, en gruppe med damer og menn som vil ha deg med på trekant, Og den andre gruppen som er oppegående nok til å se at det er utroskap, og de vil se på deg som en homewrecker. Ikke rot deg bort i det. Anonymkode: d76c3...6c4
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Ikke vanlig av damer som er helt hetero. Hun kjører sannsynligvis i litt samme retning som deg. Anonymkode: 70a19...0ce
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Gratulerer med å stå fram! Når det kommer til flørtete kvinner så opplever jeg at mange kvinner er åpen for å utforske det ukjente terrenget. Det er ikke uvanlig, iallefall når man er ung, at man både kliner med andre jenter og kanskje gjør mer enn det. Så at det skjer hos den eldre garden er vel også mulig. Men jeg tenker at du bør være forsiktig. Du må ikke finne deg i å være et eksperiment for utforskning. Da blir du misbrukt på veien. Anonymkode: d485f...5a2 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Var på fest forrige helg med endel bekjente, nye og gamle. Jeg har nylig stått frem som lesbisk, og prøver meg litt forsiktig frem på markedet. Markedet er forøvrig svært begrenset der jeg bor(liten plass). Festen endte med at jeg og ei dame jeg så vidt kjenner holdt ut lengst, det var god stemning, dans og vi holdt på ut i de sene timer. Jeg er som sagt helt ny ifht damer. Jeg har vært i et langvarig forhold med en mann, og i så måte er jeg helt fersk på flørting også. Men denne dama (som forøvrig er gift med en mann) ble ganske intens i flørtinga. Mye tett dans, mye blikkontakt og mye vibber i lufta. Jeg ble nok litt satt ut, da jeg på ingen måte er noe kremtopp av ei dame selv, og denne dama nok har en høyere standard. Det endte med at jeg feiga litt ut, og vi dro hver til vårt. Er det vanlig at gifte hetero damer er så «på» når de får vite at noen er lesbiske? Opplevde det nesten litt som at jeg blei veldig interessant sv å stå frem 😜Som sagt, jeg har ingen erfaring på dette området (annet enn eksperimentering i slutten av tenårene), så usikker på om dette er noe som skjer for andre lesbiske eller om det bare var tilfeldig? Anonymkode: 4d485...dc4 Du bør være svært forsiktig med henne. Etter din beskrivelse høres hun ut som ut som ei identitetsforvirra borderlinetype, Før i tida fikk sånne typer ofte tilbud om terapi, men nå må de klare seg selv og miseren følger ofte i deres fotspor. Bare et godt råd fra en med erfaring. Anonymkode: 96761...011
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 Ja, er svært lite interessert i å bli karakterisert som den litt klisjeaktige lesbiske som alle tror vil benytte en hver anledning til å forføre hetero damer. Det er ikke helt slik det funker.... Er jo heller ikke slik at man som skeiv automatisk fatter interesse for alle av samme kjønn😜 Best å la være, selv om det helt klart kunne friste😉 TS Anonymkode: 4d485...dc4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 Vanlig at jenter/kvinner kysser og kliner i fylla. Anonymkode: dc684...43e
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #8 Skrevet 14. juni 2021 Hei, TS. Jeg sitter med samme erfaring! 😅 Anonymkode: 32887...e85
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #9 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hei, TS. Jeg sitter med samme erfaring! 😅 Anonymkode: 32887...e85 Ja, det er litt fasinerende😜 Nesten så man kan tenke at de fleste har en liten prosent som er litt nysgjerrig på det samme kjønn🙌🏻 Møtte denne dama igjen noen dager senere i edru tilstand, og opplevde vel mer at fra at hun hadde kontrollen så var det jeg som kunne styre litt. Så var nok alkoholen som slo til ja😉 Anonymkode: 4d485...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå