Sveva Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Hei! Jeg har lest meg bakover i tid her inne og fant tilbake til Oppreist sin lange tråd «Ser/får opp bilder/har god intuisjon». Interessant lesning hvor jeg hadde postet mer enn jeg husket. Oppreist, om du fortsatt er her inne, kunne du tenke deg å se litt videre på min situasjon? Evt noen av dere andre her inne på underforumet, hvis dere føler for det? Jeg føler meg nå så ferdig med å være enslig, føler meg klar for å ha en god partner i livet mitt. Innimellom streifer fortsatt tankene innom den mannen som var temaet mitt for den gamle tråden - han jeg sendte brev til. Jeg hørte ikke noe (foreløpig, men det skal vel godt gjøres nå!) etter brevet mitt, som nok var en slags pekefinger/utfordring og kanskje litt sint (men jeg synes nok fortsatt det var innafor!), og jeg har heller aldri kontaktet ham vennskapelig da jeg føler at det ikke blir naturlig etter så lang tid. Så! Hva gjør jeg med dette? Hvordan er den beste måten å treffe en annen god mann på? Datingapp (jeg vurderer dette).? Har møtt en annen mann etter denne her som var litt lik som type, men han er godt gift så det er uaktuelt. Jeg trenger en av denne «typen» mann som er fri og som er åpen for et forhold. Det er en del andre menn rundt meg, men de er alltid gift, eller det føles ikke riktig av andre grunner. Spørsmålene er: Hvordan gjør jeg 2021 til året der jeg endelig treffer noen? Og - noe helt annet - hva skjer med dette rundt bosted, og evt flytting? Jeg står fast der, selv om jeg har tatt skritt i riktig retning. Hva med å gå videre med studier, skjer det noe der i år? Jeg har vært singel i mange år fordi jeg ikke har vært klar. Men nå vil jeg ikke kaste bort mer tid. Jeg er klar. Jeg vil videre med livet. Hilsen K36 i forrige tråd (nå K38), Sveva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå