AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Jeg spurte over telefon for et par timer siden om han prøver å få meg til å gjøre det slutt med ham, iom han ikke viser interesse lenger. Nei, men kanskje i underbevisstheten min, sa han. Han innrømmet at følelsene hadde vært veldig av og på i det siste. Jeg sa jeg følte jeg fortjente noen som var sikre på at det var meg de ville ha. Spurte om han kunne tenke over hva han egentlig ville. Det skulle han, sa han. Han skulle tenke seg godt om. Så avsluttet vi samtalen, jeg tenkte at forholdet var satt på pause nå. Jeg så for meg en uke uten kontakt, minst. Hadde gått litt i kjelleren fordi jeg følte jeg la hjertet mitt på bordet, eller hva man kan si. Blottet for selvrespekt. Jeg merker jo så langt nedi magen at han ikke elsker meg lenger, jeg er ikke dum. Jeg skulle bare bedt ham ryke og reise, for å beholde selvrespekten. Men jeg vil ham ingenting vondt.. Jeg vil at han skal ha det bra og få det som han vil. (Men ikke på bekostning av meg, som det har vært i det siste.) Men så sendte han melding nå, med at han var sliten av tenkingen, at vi snakkes i morgen og god natt med hjerteemoji.. hva feiler det ham? Hva gjør jeg nå? Tenkte kanskje det beste er å la være å svare. Når noen skal revurdere forholdet.. er ikke forholdet da automatisk på pause? Og er det ikke best å være i fred med tenkingen, uten å ha kontakt? Hva høyner oddsene mine for at han skal ville være med meg? At jeg forsvinner eller gir oppmerksomhet? Anonymkode: 9adfe...077
Antiviruset Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg spurte over telefon for et par timer siden om han prøver å få meg til å gjøre det slutt med ham, iom han ikke viser interesse lenger. Nei, men kanskje i underbevisstheten min, sa han. Han innrømmet at følelsene hadde vært veldig av og på i det siste. Jeg sa jeg følte jeg fortjente noen som var sikre på at det var meg de ville ha. Spurte om han kunne tenke over hva han egentlig ville. Det skulle han, sa han. Han skulle tenke seg godt om. Så avsluttet vi samtalen, jeg tenkte at forholdet var satt på pause nå. Jeg så for meg en uke uten kontakt, minst. Hadde gått litt i kjelleren fordi jeg følte jeg la hjertet mitt på bordet, eller hva man kan si. Blottet for selvrespekt. Jeg merker jo så langt nedi magen at han ikke elsker meg lenger, jeg er ikke dum. Jeg skulle bare bedt ham ryke og reise, for å beholde selvrespekten. Men jeg vil ham ingenting vondt.. Jeg vil at han skal ha det bra og få det som han vil. (Men ikke på bekostning av meg, som det har vært i det siste.) Men så sendte han melding nå, med at han var sliten av tenkingen, at vi snakkes i morgen og god natt med hjerteemoji.. hva feiler det ham? Hva gjør jeg nå? Tenkte kanskje det beste er å la være å svare. Når noen skal revurdere forholdet.. er ikke forholdet da automatisk på pause? Og er det ikke best å være i fred med tenkingen, uten å ha kontakt? Hva høyner oddsene mine for at han skal ville være med meg? At jeg forsvinner eller gir oppmerksomhet? Anonymkode: 9adfe...077 Hadde ikke svart! Når han viser så liten interesse og ikke tar det inn over seg at dette holder på å ryke da er det et enormt rødt flagg. Hadde bare ignorert han totalt inntil han selv innser hva som er i ferd med å skje. At han ber om unnskyldning ovenfor deg og viser i praktisk handling at han bryr seg. Aldri se på ord og slik "piss" som meldinger er over sosiale media. Om han i praksis ikke endrer holdning er dette kjørt! La være å svare inntil videre inntil det jeg beskriver skjer, skjer det ikke er han ikke interessert nok. Gå da videre uten å gi han mer oppmerksomhet. Blokkere han da totalt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Antiviruset skrev (8 minutter siden): Hadde ikke svart! Når han viser så liten interesse og ikke tar det inn over seg at dette holder på å ryke da er det et enormt rødt flagg. Hadde bare ignorert han totalt inntil han selv innser hva som er i ferd med å skje. At han ber om unnskyldning ovenfor deg og viser i praktisk handling at han bryr seg. Aldri se på ord og slik "piss" som meldinger er over sosiale media. Om han i praksis ikke endrer holdning er dette kjørt! La være å svare inntil videre inntil det jeg beskriver skjer, skjer det ikke er han ikke interessert nok. Gå da videre uten å gi han mer oppmerksomhet. Blokkere han da totalt. Takk for svar! Det er slik jeg også har tenkt. Anonymkode: 9adfe...077
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå