AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Har hørt noen si det… Vi hadde fjerde date i dag Og kysset for første gang ❤️ Neste gang skal han lage middag til meg… Ligger det i kortene at det da skal bli sex? Vet ikke om jeg er klar for det… Anonymkode: 976dd...eed
Tvist Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Kan ofte bli det, men det må det ikke. Om du ikke ønsker det, må han bare respektere det. Å vente lenger er helt greit. 7
Gjest Niek79 Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Ja helt klart sex på programmet her ja. Du bør avlyse dersom du ikke ønsker det, ellers blir det kleint.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Ja, han forventer det 100% Anonymkode: 18c7a...07d 1
NysgjerrigPiken Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Hva han forventer eller ikke er vanskelig å vite, og spiller egentlig liten rolle. Gjør det du har lyst til. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 Han håper sikkert på det. Du kan jo alltids si nei. Anonymkode: 0de2d...a21 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 Hvorfor vil du ikke ha sex på date 4??? Anonymkode: d09e2...06f 2
Frekkulf Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har hørt noen si det… Vi hadde fjerde date i dag Og kysset for første gang ❤️ Neste gang skal han lage middag til meg… Ligger det i kortene at det da skal bli sex? Vet ikke om jeg er klar for det… Anonymkode: 976dd...eed Det ligger helt klart i kortene, og forventningen er der nok. Men det er selvsagt helt frivillig.
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #9 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor vil du ikke ha sex på date 4??? Anonymkode: d09e2...06f Det blir i såfall date 5, og jeg vet ikke helt… jeg er ikke typen som har glede av ONS, trenger å være trygg på han. ts Anonymkode: 976dd...eed 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #10 Skrevet 14. juni 2021 Vent du. Her ventet vi i 7 uker og det var helt greit. Kjekt når spenningen bygger seg opp. Er sammen enda 3 år etterpå. Jeg måtte vite at han virkelig likte meg. Anonymkode: 7fd91...e42 1
K.A. Skrevet 14. juni 2021 #11 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det blir i såfall date 5, og jeg vet ikke helt… jeg er ikke typen som har glede av ONS, trenger å være trygg på han. ts Anonymkode: 976dd...eed Dette er noe du bør kommunisere til ham. Det er ganske så sikkert at han forventer sex på denne hjemmedaten - ihvertfall håper han på det. Det vil si han kommer til å se etter signaler fra deg som tilsier at du er game, noe som igjen betyr at han er tilbøyelig til å tolke flere signaler enn han burde i den retning. Det er viktig at han vet hvor grensene dine går. 4
Jullen Skrevet 14. juni 2021 #12 Skrevet 14. juni 2021 Tror de fleste menn ville håpt på sex under en fjerde date. Hvor han i tillegg vil imponere deg med middag. Jeg tenker at om du ikke er klar for sex, så bør du ihvertfall tørre å prate om sex. Altså formidle for ham, det samme som du gjør her for oss. Si at du trenger god tid for å bli kjent før du klarer å bli mer intim. De fleste menn respekterer dette hos en kvinne. Det er når en kvinne gir svært utydelige signaler, flørter og prater frekt på chat feks. For så bli totalt annerledes og prektig på daten...at ting kan bli forvirrende for menn. Så tydelige signaler- og tydelig kommunikasjon. Så går nok dette smertefritt. Og det kan være starten på et trygt og godt forhold🌸 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #13 Skrevet 14. juni 2021 Forstår ikke opplegget ditt. Mener du at mannen bestemmer at dere skal ha sex? Ikke klag etterpå, om du er med på det. Fordi det er DU som bestemmer hvem og når du skal ha sex med. Få deg litt vett. Anonymkode: 135a5...27b 3
DaddyDom Skrevet 14. juni 2021 #14 Skrevet 14. juni 2021 Ikke uvanlig ja at de første datene er ute og første som er hjemme så blir det sex. Men dette kommer an på forventningene. Her må du få fram dine synspunkter. Nemlig at du kanskje ikke helt klar for dette enda. Det er helt fair. Og det senker forventningene (kanskje for begge?). Lykke til
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #15 Skrevet 14. juni 2021 En eller annen gang er det jo hyggelig å komme på besøk. Bare så kleint at besøk er ensbetydende med sex. Glad jeg er single, ikke dater og slipper dette dilemmaet. Anonymkode: 85d7a...eec 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #16 Skrevet 14. juni 2021 La meg gjøre én ting helt klart: Det at han ønsker sex, og kanskje forventer sex, gjør ikke deg forpliktet til å ha sex! Som svarene i denne tråden tyder på, er det godt mulig han håper tiden er inne, men det betyr ikke at noe skal skje som du ikke ønsker. Det er ikke sånn at hans forventninger er det som styrer hendelsesforløpet, og det bør ikke være nødvendig å avlyse daten eller nekte å komme hjem til noen for å unngå sex. Dere kan ha en hyggelig middag hjemme hos ham, gjerne kysse litt dersom du ønsker det. Når hendene hans begynner å bevege seg litt for langt i en eller annen retning, kan du forsiktig stoppe dem og si at du gjerne vil vente litt med å gå lenger. Hvis det er noe annet enn 100 % greit for ham, forlater du stedet med én gang. Anonymkode: 4a436...259 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #17 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Har hørt noen si det… Vi hadde fjerde date i dag Og kysset for første gang ❤️ Neste gang skal han lage middag til meg… Ligger det i kortene at det da skal bli sex? Vet ikke om jeg er klar for det… Anonymkode: 976dd...eed Tja, hvis han er tilbakestående ligger det i kortene, ja. Hvis han er oppegående, nei. Anonymkode: c7af7...8a3 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #18 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tja, hvis han er tilbakestående ligger det i kortene, ja. Hvis han er oppegående, nei. Anonymkode: c7af7...8a3 Er han tilbakestående hvis han vil ha sex på date 5 ? Anonymkode: c52c7...a01 3
K.A. Skrevet 14. juni 2021 #19 Skrevet 14. juni 2021 Jullen skrev (12 timer siden): Tror de fleste menn ville håpt på sex under en fjerde date. Hvor han i tillegg vil imponere deg med middag. Jeg tenker at om du ikke er klar for sex, så bør du ihvertfall tørre å prate om sex. Altså formidle for ham, det samme som du gjør her for oss. Si at du trenger god tid for å bli kjent før du klarer å bli mer intim. De fleste menn respekterer dette hos en kvinne. Og hvis han ikke gjør det, da vet du at du ikke behøver investere mer i ham.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #20 Skrevet 14. juni 2021 K.A. skrev (2 timer siden): Og hvis han ikke gjør det, da vet du at du ikke behøver investere mer i ham. Ja, enig. Ta det som en test. Blir han sur, ikke noe å satse på. Anonymkode: 85d7a...eec 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå