AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Jeg refererer til kveldens TV2 nyhetssending der en dame hadde fortalt til politiet at hennes ekssamboer/ barnefar var terrorist, og mannen fikk Deltagruppen på besøk og ble fengslet. Dette var jo selvfølgelig bare oppspinn fra hennes side, og han fikk heller ikke se barna på lang lang tid. Er det noen damer her inne som har gjort noe lignende mot sin ex, bare for å være jævlig og uten spesiell grunn? Anonymkode: 4c1c4...e98
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Ingen som bryr seg, alle synes at sånn oppførsel er helt greit eller? Anonymkode: 4c1c4...e98
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ingen som bryr seg, alle synes at sånn oppførsel er helt greit eller? Anonymkode: 4c1c4...e98 Bare fordi det ikke er noen damer her inne de siste 20 min som har gjort det samme og gjerne vil fortelle deg og verden om det, betyr ikke at alle syns det er greit. Anonymkode: 1a5a0...5b4 12
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Synest det er hårreisende at ho har sluppet unna straff for å villede politiet til de grader. Ho skulle mista allt samvær med barnet for er jo helt uegnet til å samarbeide med barnets far. Anonymkode: 3b418...cca 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Yeah. Shame on us. Er nok ekstremt sjeldent. Anonymkode: fc10d...ed7
Tough cookie Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synest det er hårreisende at ho har sluppet unna straff for å villede politiet til de grader. Ho skulle mista allt samvær med barnet for er jo helt uegnet til å samarbeide med barnets far. Anonymkode: 3b418...cca Fikk det ikke noen konsekvenser for henne i det hele tatt??? Dama er jo klin kokos gal! En tidligere venninne av meg ble så forbannet da kjæresten gikk fra henne, at hun anmeldte ham for voldtekt. Han ble hentet hjemme av politiet og måtte gjennom avhør, han fikk ikke lov til å ha samvær med deres lille baby og livet ble veldig vanskelig for han. Han jobbet som assistent i barnehage på den tiden og ble permittert fra jobben mens etterforskningen pågikk, og etter det følte han ikke at han kunne gå tilbake til jobben for ryktene gikk jo, så han sa opp stillingen sin. Etter et par uker fikk hun kalde føtter, og innrømmet til politiet at hun bare hadde diktet det opp fordi hun var sur på han. Det fikk ingen konsekvenser for henne... Hun er ikke lenger min venninne! Endret 13. juni 2021 av Tough cookie 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 Det er dessverre mye galne folk der ute som ikke skjønner at det er barna det går utover når de holder på sånn, det går ikke primært utover eksen. Jeg har en i min omgangskrets som er like gal som denne dama, det skader ungene å måtte leve i en evig konflikt og gå på tå rundt familien i frykt for hva som blir det neste, men innsikten på dette hos den forelderen som skaper trøbbel er ikke-eksisterende. Hvorfor de gjør det? Tror sjalusi, behovet for kontroll, ønske om hevn og å vise at det kan "vinne" kampen er viktig, de vil ikke fremstå som tapere eller "slått" i en kamp om barna. Dama her burde jo straffeforfølges for det hun har satt i gang, dyrt og ressurskrevende bare fordi hun er klin kokkos. Anonymkode: f3855...ba5 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 Om han har vært utro, finnes det nesten ikke en hevn som kan gjøre opp for det, skal man tro det man leser. En utro mann fortjener sikkert verken barna eller friheten sin, i følge mange. Anonymkode: e7a8b...c55
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #9 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Om han har vært utro, finnes det nesten ikke en hevn som kan gjøre opp for det, skal man tro det man leser. En utro mann fortjener sikkert verken barna eller friheten sin, i følge mange. Damer er klin kokos, ass. Anonymkode: 74ca1...e82
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #10 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om han har vært utro, finnes det nesten ikke en hevn som kan gjøre opp for det, skal man tro det man leser. En utro mann fortjener sikkert verken barna eller friheten sin, i følge mange. Anonymkode: e7a8b...c55 Jeg har opplevd utroskap selv og vet hvor grusomt sårende det er. Det splitter opp forholdet hvis man ikke klarer å vinne tilbake tilliten og gå videre. MEN man kan ikke klikke fullstendig som en dramaqueen, det går jo bare utover barna til sist. Ts Anonymkode: 4c1c4...e98
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #11 Skrevet 13. juni 2021 Ei jeg var på deiteren med skrøyt av at hun og noen andre damer på jobben hadde laget personalsak mot en mannlig kollega over "seksuell trakassering" fordi de syntes han var creepy. Dumpa henne ganske kjapt kan du si, og priset meg lykkelig for at det ikke etterpå kom en voldtektsanmeldelse. Anonymkode: 7d960...fcb 3
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #12 Skrevet 16. juni 2021 fikk det null og niks "konsekvenser" for denne sprø kjærringa å komme med alle disse løgnene? kommer man med all den dritten der, forårsaker så mange problemer, og kastet bort politiet / rettssystemet sin tid og krefter, så burde man selvfølgelig fått en temmelig solid smekk. Anonymkode: 57089...71e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå