Gå til innhold

Hvorfor vil ikke kusinen min ha kontakt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da vi var små lekte vi mye sammen og var hver sommer på hytten sammen!  Men for en del år tilbake sluttet hun å kontakte meg , vi er venner på FB, men det er det! 

Flere ganger har jeg sett at hun har vært i Bergen med mann og barn, men hun har ikke giddet å kontakte meg for å treffes ennå hun vet at hun er alltid velkommen hos oss!         Hun ba meg heller ikke i bryllupet sitt og barnedåpene ! Skjønner ingen ting! Har aldri vært slem eller frekk mot henne. Likte henne godt og så opp til henne!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Ringhalelemur
Skrevet

Tja, det er jo dessverre helt umulig å si. Kanskje hun føler hun har nok med sitt eller føler dere er veldig ulike? Vennskap må jo nesten gå begge veger. 

Det er fryktelig kjipt når man blir kuttet ut av en venn. Samtidig ville jeg jo aldri oppfordre noen til å være sammen med noen man egentlig ikke har lyst til å være sammen med, så man må jo bare akseptere det. Du kan selvsagt spørre henne, hvis du lurer veldig på hvorfor det ble slik? Men da må du også være forberedt på at svaret KAN være et du ikke vil like. 

Skrevet

Hvordan skal noen her inne kunne vite noe som helst om det? :klo: Jeg hadde generelt mer kontakt med søskenbarna da vi var barn enn vi har som voksne, uten at det er noe vondt blod mellom oss av den grunn. Noen har jeg vært i bryllup og barnedåp hos, andre ikke - det kommer så an på tradisjoner, prioriteringer og ikke minst størrelsen på arrangementet. Det eneste du kan gjøre er egentlig å snakke med kusinen din, det er bare hun som har svarene. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt et godt forhold med mine søskenbarn og de var i mitt bryllup, og jeg møter halvparten i familieselskap hvert år, men jeg kan likevel aldri få meg til å kontakte de utenfor. Ikke det at jeg ikke vil, men det føles bare ikke naturlig.   Vil likevel ikke si jeg har dårlig forhold. 

Anonymkode: a5f48...306

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del har jeg ikke kontakt med kusinen min fordi hun behandlet meg som en selvfølge da vi var yngre. 

Anonymkode: 1771b...6e0

AnonymBruker
Skrevet
Anciol skrev (1 time siden):

Da vi var små lekte vi mye sammen og var hver sommer på hytten sammen!  Men for en del år tilbake sluttet hun å kontakte meg , vi er venner på FB, men det er det! 

Flere ganger har jeg sett at hun har vært i Bergen med mann og barn, men hun har ikke giddet å kontakte meg for å treffes ennå hun vet at hun er alltid velkommen hos oss!         Hun ba meg heller ikke i bryllupet sitt og barnedåpene ! Skjønner ingen ting! Har aldri vært slem eller frekk mot henne. Likte henne godt og så opp til henne!

Hmm. 

Jeg kan si jeg har vært i samme situasjon som deg. Kusinen min var ven en type storesøster for meg. Når jeg selv ble voksen, fikk barn, og begynte mene ting selv, men hun ønsket å fortsette å snakke til meg som en lille søster og pirke på alt. Det ble for mye for hun at jeg sa ifra og konfronterte hun, og hun ville ikke ha mer kontakt. 

Anonymkode: ee655...b2e

• Liker 1
Gjest Laffatus
Skrevet

Har ikke kontakt med noen av de  litt at vi hadde en barnevern sak med mammas famillie så de ha ikke hatt i mitt liv. Og pappas sine kan jeg sende en sms men har ikke mye kontakt men de stiller opp om jeg kontakter de.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...