AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Vi skal til Bodø i løpet av sommeren. Hva kan man finne på med barn der? alder fra 7 til 13. Og hvor stort "must" er det å dra til Lofoten? Jeg har jo SÅ lyst, men barna har lott fergeskrekk....og det er vel raskeste løsning å ta fergen? 3 timer over? Jeg har aldri vært i nord før, så er veldig spent. Alle tips mottas med takk Anonymkode: 51461...7d9
Knirke Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Eneste jeg kommer på som er et "must" er flymuseet, mye å se på og aktiviteter for barn (flysimulator bla). Og så er det et ganske ok badeland med spa-avdeling ikke langt unna. Har dere bil? I så fall kan det gamle handelsstedet Kjerringøy være verd et besøk. Det er en nydelig biltur ut dit. Personlig synes jeg ikke Lofoten er så fryktelig spennende. Det består stort sett i å kjøre utover, se på utsikten, og stoppe på små overprisede rorbu-kaféer underveis. Hvis du ikke har tenkt deg på topptur, da.. 1
Kjetil E Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 13.6.2021 den 21.08): Vi skal til Bodø i løpet av sommeren. Hva kan man finne på med barn der? alder fra 7 til 13. Og hvor stort "must" er det å dra til Lofoten? Jeg har jo SÅ lyst, men barna har lott fergeskrekk....og det er vel raskeste løsning å ta fergen? 3 timer over? Jeg har aldri vært i nord før, så er veldig spent. Alle tips mottas med takk Anonymkode: 51461...7d9 Saltstraumen er et MUST, bare sjekk tidene så dere er der når den er på sitt sterkeste. Den må bare oppleves, film/TV vil aldri greie å rettferdigjøre styrken og kraften i strømmen.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 Det er mange fine ting å gjøre i Bodø. som sagt over her flymuseet og saltstraumen. Saltstraumen er jo en ting i seg sjøl, og må absolutt sees når man er i nærheten, der kan du sette prikken over i’en med å kjøre rib ut, de går flere ganger om dagen fra Bodø sentrum. Men må absolutt anbefale Kjerringøy, Kjerringøy må du beregne en dag på. Superfine strender langs veien hvor du bare kan velge og vrake, og du trenger ikke kjøre lengre enn handelsmarkedet, hvor det er superfint og gøy for barna. En annen fin badeplass er geitvågen, hvor det er litt gøyere for barn enn ei kjedelig Strand. mange fine turer å gå, både lette og litt krevende. Keiservarden er en fin tur og ikke så krevende, med utsikt over hele Bodø og topp natur. En enda mindre krevende tur som er superfin med god utsikt er bestefarvarden, der går man fra et sted som heter Kvalvika. Auvika ved mjelle er også topp å gå👌🏼 en ting til som absolutt kan være gøy er å få med seg midnattsola, spesielt fra mjelle! det aller fineste hadde vært å leid en båt, og fått sett det nydelige rundt Bodø, alle øyer og det som hører med. Spesielt fisking! andre ting verdt å se er - nyholmen skandse - Bodøsjøen - Nordlandsbadet - div. Museer som kan være gøy for barna, de har et om vikinger i sentrum. Og til slutt vil jeg legge til at man går aldri tom for ting å gjøre, det er så vakkert der og du kan utforske i det uendelige om man vil. Lofoten er noe man bare må oppleve, raskeste fra Bodø uten bil er hurtigbåt, så finnes jo Hurtigruta og ferge. Ble et langt svar. Håper dere finner mye gøy 👏🏼 Anonymkode: 9148e...459
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 Glemte å legge med klatrehall, lazertag, golf/minigolf, escaperoom m.m. Anonymkode: 9148e...459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå