Gå til innhold

Noen gang "betalt" med sex eller lignende? Tror det er endel av dette.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjort det selv, angrer ikke på det. Bestemte det jo selv.

Meg:

Leide hos en i hovedstaden, fikk rimelig leie pga vi hadde sex av og til. Mannen var kjekk og god i senga, lett å glede.

Når jeg tok lappen som 20åring endte jeg opp med å suge min kjørelærer regelmessig etterhvert, som ga meg noen gratistimer av og til. Han ga meg også gratis glattkjøring(kostet vel leie av bane) 🙈😂

Lå med sjefen på en butikkjobb jeg hadde deltid som student, som ga meg store fordeler. Jeg likte sexen, tente meg. Stor aldersforskjell.

Jaja :) Dette er ting jeg ikke har delt med andre, angrer ikke. Jeg fremstår som helt vanlig kvinne.

Anonymkode: 4e83e...91b

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så blakk har jeg heldigvis aldri vært, at jeg har måttet vurdere sex som valuta. :)

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Se, en klatremus!

Anonymkode: 18d40...009

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Nei, lol. Dette tipper jeg er skrevet av en mann 😂😂😂

Anonymkode: 3ec49...00e

• Liker 26
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Nei, lol. Dette tipper jeg er skrevet av en mann 😂😂😂

Anonymkode: 3ec49...00e

Nei, jeg er kvinne på 31år :) Nå i fast jobb, etter 6år med utdannelse.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Meg:

Leide hos en i hovedstaden, fikk rimelig leie pga vi hadde sex av og til. Mannen var kjekk og god i senga, lett å glede.

Når jeg tok lappen som 20åring endte jeg opp med å suge min kjørelærer regelmessig etterhvert, som ga meg noen gratistimer av og til. Han ga meg også gratis glattkjøring(kostet vel leie av bane) 🙈😂

Lå med sjefen på en butikkjobb jeg hadde deltid som student, som ga meg store fordeler. Jeg likte sexen, tente meg. Stor aldersforskjell.

Jaja :) Dette er ting jeg ikke har delt med andre, angrer ikke. Jeg fremstår som helt vanlig kvinne.

Du høres jo ut som ei fullblods hore. Bravo!

Anonymkode: d802c...a74

• Liker 20
Skrevet

«Tror det er en del av dette» Eh, nei. Enten forsøker du å rettferdiggjøre dine egne handlinger, ved å forsøke å få dette til å virke som om det er vanlig blant kvinner, eller så er du en dude med løken i hånda som flapper avgårde i håp om å få fantasien din bekreftet. 

• Liker 28
Skrevet

Greit nok å innrømme at man har vært prostituert, men ganske merkelig å fremstille det som normalt.

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Meg:

Jeg synes sånt som dette bare blir galt på alle områder. Og jeg hadde vært sjokkert over at sånt faktisk foregikk i det skjulte, hadde jeg ikke visst at det gjør det faktisk. 

For det første var du ung. Folk får bare være uenige i dette, men jeg synes det er utnytting når godt voksne mennesker har sex med de som er mye yngre. 

En kjørelærer vet godt at unge folk kan ønske seg gratis timer. Å gi det mot det at man selv liksom skal få seksuell nytelse, blir så feil at jeg nesten spyr.

Det at sex skal være en valuta synes jeg rett og slett er motbydelig. For det å akseptere seksuelle handlinger som en slags betaling, er å godta at noen som ikke vil ha sex med deg, skal ha det likevel. Og personen som "selger" ender opp med å ha uønsket sex. Pengene blir et slags pressmiddel. Jeg vil sammenligne det med voldtekt, for selv om det er samtykke så er det fortsatt uønsket sex, og det å la noen gå igjennom det, samme hvor mye penger de får igjen for det, er en helt fæl ting å gjøre. Å ha uønsket sex gjør noe menneske. Og jeg vil påstå at det er vold å ha sex med noen som man vet ikke vil det, selv om samtykke er til stedet på grunn av noe annet (penger).

Hvis noen tilbyr penger for å slå deg, du ikke liker å bli slått, men aksepterer fordi det er snakk om så mye penger, er det fortsatt vold selv om du samtykker. Vel, jeg ser på prostitusjon på en veldig lignende måte. 

Anonymkode: 96a06...f26

• Liker 22
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Meg:

Dette skal du ikke skamme deg over. Det er nok mer vanlig enn mange tror. Ikke bry deg om rødstrømper og misunnelige folk som kaller deg hore og klatremus. Det er bytte av tjenster. Alle har noe de er gode på og kan hjelpe andre med. I ditt tilfelle trenger du litt hjelp, og det høres også ut som om du koste deg. Og de som hjalp deg fikk også noe godt igjen for det. 

Selv har jeg aldri gitt seksuelle tjenester i bytte mot noe annet enn at jeg har fått seksuelle tjenester tilbake. Det er vel bare det man kaller gjensidig sex for så vidt. Men jeg har en god venninne som pleide suge meg hvis jeg kjørte henne hjem fra byen feks. Men vi hadde sex i vanlige sammenhenger også, så da teller det kanskje ikke?

AnonymBruker
Skrevet
Frekkulf skrev (5 minutter siden):

Dette skal du ikke skamme deg over. Det er nok mer vanlig enn mange tror. Ikke bry deg om rødstrømper og misunnelige folk som kaller deg hore og klatremus. Det er bytte av tjenster. Alle har noe de er gode på og kan hjelpe andre med. I ditt tilfelle trenger du litt hjelp, og det høres også ut som om du koste deg. Og de som hjalp deg fikk også noe godt igjen for det. 

Selv har jeg aldri gitt seksuelle tjenester i bytte mot noe annet enn at jeg har fått seksuelle tjenester tilbake. Det er vel bare det man kaller gjensidig sex for så vidt. Men jeg har en god venninne som pleide suge meg hvis jeg kjørte henne hjem fra byen feks. Men vi hadde sex i vanlige sammenhenger også, så da teller det kanskje ikke?

I din situasjon kommer det selvsagt an på intensjonen til hun som sugde deg om dette kan klassifiseres som prostitusjon eller ikke. Sannsynligvis, vil jeg si, var det ikke ment som "betaling" men noe hun hadde lyst til å gjøre. 

Ellers kan jeg si at jeg forstår denne tankegangen du presenterer, men det er alt jeg kan si. For jeg er fundamentalt uenig i den. Jeg ser det ikke sånn at det er ok fordi det er snakk om en "byttehandel". Jeg ser på hver handling for seg, og bedømmer om det er moralsk greit eller om det kan være skadelig eller vondt for noen. Det å ha sex med noen som vil oppleve det som uønsket, er ikke noe jeg i seg selv synes er ok. Uavhengig av pengeflyt mellom partene. 

Jeg er heller ikke av den oppfatning at TS trenger å skamme seg. Men jeg mener at mennene det er snakk om i TS sine historier godt kan gjøre nettopp det. 

Anonymkode: 96a06...f26

• Liker 6
Skrevet

Man betaler ikke med sex. Man selger det.

Er vel en del damer som har vært prostituert, som deg, men føler at stigmaet enda er ganske høyt hos den jevne norgestøs.

Selv penger til drosje og en fem hundrelapp attåt til kebab eller noe har jeg blitt kjeftet opp for å prøve å dytte i hånda på en ONS.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
miss summers skrev (1 time siden):

«Tror det er en del av dette» Eh, nei. Enten forsøker du å rettferdiggjøre dine egne handlinger, ved å forsøke å få dette til å virke som om det er vanlig blant kvinner, eller så er du en dude med løken i hånda som flapper avgårde i håp om å få fantasien din bekreftet. 

Det er mye golddiggere og "hoes" som de rapper om i rap. Damer som ligger for å få fordeler. Hvorfor tror du det er så mye golddigger serier på youtube osv. Du er bra naiv hvis du ikke vet at mange kvinner selger seg over en lav sko. Er skikkelig flaut i 2021. Only fans og Patreon er også godt bevis på hva kvinner gjør for penger..

Anonymkode: 45853...f13

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Meg:

Du tuller! Tror jeg ikke på. 

Men god fantasi, det skal du ha 👌

Anonymkode: 51706...6de

• Liker 2
Skrevet

Sikkert noen som gjør det.. men for meg blir det tacky. Hadde ikke følt det noe bra med meg selv om jeg gjorde det. Men det er min grense.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nei, jeg er kvinne på 31år :) Nå i fast jobb, etter 6år med utdannelse.

Har du det bra? Hvordan var oppveksten din? 

Anonymkode: 51706...6de

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ekkelt ut å selge seg sånn. Tror ikke det er mange kvinner som gjør sånn, men aner jo ikke egentlig. Jeg er kvinne og kunne aldri solgt meg på den måten. 

Anonymkode: 8cdf5...6a9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Det er mye golddiggere og "hoes" som de rapper om i rap. Damer som ligger for å få fordeler. Hvorfor tror du det er så mye golddigger serier på youtube osv. Du er bra naiv hvis du ikke vet at mange kvinner selger seg over en lav sko. Er skikkelig flaut i 2021. Only fans og Patreon er også godt bevis på hva kvinner gjør for penger..

Anonymkode: 45853...f13

Da er det jo like "flaut" for de som tar i mot. Altså mennene som godtar det. De kunne jo bare sagt nei hvis de var "bedre" og ikke interessert. Så dette går begge veier. 

Så lenge ts ikke føler seg støtt og dårlig av dette, så tror jeg ikke det er så ille. Ts beskriver ikke dette som dårlige opplevelser, tvert i mot. 

Men på den andre siden. Så synes jeg en anonym her har et poeng at det fort kan bli utnyttelse når ts var så ung. Når man er så ung, så er man ikke alltid klar over hva man sier ja til og hvordan det kan påvirke deg som person. Vonde følelser omkring dette kan komme mange år etterpå, når ts har blitt eldre. Den godt voksne burde gjerne visst bedre. 

I tillegg er ikke dette episoder som handler om karriere. Hvis ts feks hadde fått en jobb hun egentlig ikke fortjener fordi hun hadde hatt sex med sjefen. Eller en bedre karakter fordi hun hadde sex med læreren, hadde det vært mye verre og dårlig gjort for de andre. Slike ting skjer jo også. 

Anonymkode: 682c0...1f1

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Meg:

Dette høres veldig trist ut. Bra for deg at du ikke angrer. Men jeg lurer veldig på hva du opplevde under oppveksten din, som fikk deg til å ta sånne valg senere i livet. Ble du misbrukt eller voldtatt? Det er velkjent at personer som har blitt misbrukt eller voldtatt som unge får et fordreid syn på egen verdi, og lettere selger seg senere. Det er bra at du ikke skammer deg, men du burde kanskje fått profesjonell hjelp.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Dette er jo mer vanlig enn dere tror, å få seg fordeler. Kvinne som har sex med sjef for å klatre for eks.

Så har du kvinner i "forhold", bor gratis på mannen. Får dyre gaver som vesker/reiser etc....blir jo det samme. Men mer kamuflert. Jeg har flere venninner som lever på mannen sin.

Mens jeg valgte det selv, likte sexen. Å skaffe seg fordeler på denne måten blir ikke som å selge sex, blir for dumt å sammenligne på den måten.

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...