Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde tenkt å prøve ut Maybelline Sky High Curves, men endte med å kjøpe Volume Express ved en feiltakelse. Men tenkte at det kanskje ikke var så dumt, i og med at jeg har lange vipper men mangler volumet..

Men; dette tror jeg er den verste mascaraen jeg noen sinne har prøvd! Jeg pleier å bruke vippetang, og det fungerer alltid veldig bra på mine vipper. Men selv etter å ha bøyd vippene til det ekstreme med tanga, så retter mascaraen dem ut igjen. De ser ut som noen stive pinner som stikker rett ut fra øyet mitt. Grrr!!!

Måtte bare blåse litt her... :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg likte den mørkeblå Volum'Express, men den nye Turbo Boost gikk rett i søpla etter første gangs bruk. Drittmascara! :frustrert:

Skrevet

Min erfaring med de billige mascarene er at vippene blir veldig stive og lite fleksible. Den eneste billigmascaren jeg til nå har vært fornøyd med er Max Faktor LashLift.

Skrevet
Jeg likte den mørkeblå Volum'Express, men den nye Turbo Boost gikk rett i søpla etter første gangs bruk. Drittmascara! :frustrert:

Enig her. Men såvidt jeg har forstått så selges begge typene fortsatt, og den originale Volum'Express er jo en kjepmpegod mascara synes jeg :) Eller hvilken var det du kjøpte Bippe?

Skrevet

Når det gjelder mascara så går jeg heller litt opp i pris og får bedre kvalitet enn billigmerkene. Har skikkelig dårlig erfaring der gitt...men en mascara som funker dårlig på meg fungerer bra å noen av veninnene mine...så man vet aldri!

Skrevet
Enig her. Men såvidt jeg har forstått så selges begge typene fortsatt, og den originale Volum'Express er jo en kjepmpegod mascara synes jeg :) Eller hvilken var det du kjøpte Bippe?

Det var nok den originale jeg også kjøpte. Men det hjalp ikke meg så mye gitt, for mascaraen ligger i søpla nå..

Begynner å forstå hvor individuelt det er med mascaraer :)

Skrevet

Volum'Express er min favoritt mascara som jeg aldri kommer til å svikte! :) Får håpe du finner en mascara du blir fornøyd med! :)

Skrevet

For min del går det litt i perioder når det gjelder hvilke mascaraer jeg liker. En stund kan jeg digge en mascara rått og uhemmet (som jeg lenge gjorde med Volum'Express), for plutselig å synes den er pyton. Hvis jeg senere gir den en sjanse igjen, kan jeg like den. Merkelig, men sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...