AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Altså, jeg vet hva det er, men innebærer det bare at man har ufrivillig samleie? eller kan det også bety at man blir "tuklet" med nedentil når man sover og ikke skjønner hva som skjer, føre man våkner og får kommet seg vekk.... ? Har jeg blitt voldtatt, på en måte?? Anonymkode: 01628...8ca
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Voldtekt kan og være uten at er ved bevissthet som ved søvn, ja. Anonymkode: 5f248...913
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Det er ikke voldtekt hvis noen ikke har sagt ‘nei’ eller ‘stopp’ Anonymkode: 63af9...784
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså, jeg vet hva det er, men innebærer det bare at man har ufrivillig samleie? eller kan det også bety at man blir "tuklet" med nedentil når man sover og ikke skjønner hva som skjer, føre man våkner og får kommet seg vekk.... ? Har jeg blitt voldtatt, på en måte?? Anonymkode: 01628...8ca Det er ikke bare penetrering som må til for at det skal kalles voldtekt, nei. Anonymkode: 8b079...51a
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke voldtekt hvis noen ikke har sagt ‘nei’ eller ‘stopp’ Anonymkode: 63af9...784 Jo om de er utenfor av bevissthet til det. Kroppen husker alt som har skjedd og derfor vil traumene av voldtekten være til stede Anonymkode: 5f248...913
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke bare penetrering som må til for at det skal kalles voldtekt, nei. Anonymkode: 8b079...51a https://www.vitrordeg.com/voldtekt/ "Et seksuelt overgrep kan for eksempel være når noen berører kroppen mot ens vilje, eller at noen ser på og/eller snakker på en måte som oppleves ubehagelig. Det kan også være at man er tvunget til å være vitne til seksuelle handlinger. Det er også et seksuelt overgrep hvis noen bruker makten sin feil, så en person får ulemper og må stille opp på seksuelle handlinger." Anonymkode: 5f248...913
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 På KG er alt voldtekt. Men jeg anbefaler deg å søke etter definisjon på voldtekt hos gode kilder. Politiet eller lignende. Anonymkode: 9fb26...204
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 Alt som du ikke vil ta en del i, bevisst eller ei. Absolutt ingen har lov til å røre en annens kropp uten deres samtykke. Ikke en gang om personen er din kjæreste og du ligger å sover. Man skal alltid være to om slike avgjørelser. Det er jo ikke i alle tilfeller en av partene har mulighet til og si nei med ord eller fysisk fjerne den andre. For eksempel om man sover. Jeg opplevde selv dette for et par måneder siden fra et menneske jeg var veldig glad i, nå klarer jeg ikke se på vedkommende en gang uten å bli sint og kvalm. Det skjedde mens jeg sov. Jeg bærer fremdeles mye sinne og blir heller ikke kvitt følelsen av både svik og skuffelse. det spiser meg opp innvendig. Håper du har det bra. Sender deg masse klemmer. Anonymkode: 23eba...4c7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå