Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Å skrive oppsigelse til bedriften jeg jobber i. Hvordan gjør man det?

Anonymkode: 91d96...961

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sier herved opp min stilling i ....

Min oppsigelsestid er i henhold til kontrakt ... måneder. Siste arbeidsdag blir deeeoe ...

Gjest Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Statsansatt. Hos oss holder det å sende en enkel mail til nærmeste leder. Det bør jo gjøres i god tid.  Jeg husker faktisk ikke hvor lang oppsigelsesfrist jeg har. Noen har 3 mnd, og andre 6.

Endret av Hvemsomhelst
Skrevet (endret)

Jeg har sendt mail til den lederen jeg rapporterer til. Teksten har vært ganske enkel:

"Jeg sier med dette opp min stilling som ...
Med 3 måneders oppsigelsestid vil jeg ha siste arbeidsdag 30.09.2021.
Takk for godt samarbeid. (Evt Takk for samarbeidet.)
Med (vennlig) hilsen Ullvott" 

Parentesen rundt vennlig har jeg satt fordi jeg har skrevet "Med vennlig hilsen ..." alle ganger unntatt én. På samme oppsigelse var det heller ingen grunn til å takke for GODT samarbeid, så der takket jeg bare for samarbeidet (for godt var det virkelig ikke). 

Endret av Ullvott
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...