AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Å skrive oppsigelse til bedriften jeg jobber i. Hvordan gjør man det? Anonymkode: 91d96...961
Anniedoug Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Jeg sier herved opp min stilling i .... Min oppsigelsestid er i henhold til kontrakt ... måneder. Siste arbeidsdag blir deeeoe ...
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 (endret) Statsansatt. Hos oss holder det å sende en enkel mail til nærmeste leder. Det bør jo gjøres i god tid. Jeg husker faktisk ikke hvor lang oppsigelsesfrist jeg har. Noen har 3 mnd, og andre 6. Endret 13. juni 2021 av Hvemsomhelst
Ullvott Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 (endret) Jeg har sendt mail til den lederen jeg rapporterer til. Teksten har vært ganske enkel: "Jeg sier med dette opp min stilling som ... Med 3 måneders oppsigelsestid vil jeg ha siste arbeidsdag 30.09.2021. Takk for godt samarbeid. (Evt Takk for samarbeidet.) Med (vennlig) hilsen Ullvott" Parentesen rundt vennlig har jeg satt fordi jeg har skrevet "Med vennlig hilsen ..." alle ganger unntatt én. På samme oppsigelse var det heller ingen grunn til å takke for GODT samarbeid, så der takket jeg bare for samarbeidet (for godt var det virkelig ikke). Endret 13. juni 2021 av Ullvott 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå