AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Har en mor som tydelig siste årene har begynt å forskjellsbehandle oss veldig. Vi er en litt stor familie, da det har vært skilsmisser så er mye "nye" familiemedlemmer. Vi blir alltid nedprioritert fordi vi er 5, 2 voksne og 3 barn. Ikke plass når alle skal komme feks til jul, nyttår, bursdager osv. Men da ville det vel vært normalt å bytte på? Greia nå er at søsteren min har fått baby, og mannen hennes har 2 barn fra før. De er altså nå 5 stk. De blir likevel bedt på både middager, selskap osv. Ikke vi... Jeg og barna var i området hvor min mor bor, sendte mld om hun var hjemme. Fikk ikke svar, ikke uvanlig da hun ofte er opptatt. Sendte en hyggelig snap hvor vi viste at vi var i nærheten og barna sendte en hilsen til mormor. Fikk ikke svar... På hele dagen. På kvelden legger hun selv ut en snap hvor hun har besøk på terrassen av søsteren min og babyen. Jeg ga opp der og da, aldri følt meg så uviktig og i veien som nå... Vi er med andre ord ikke viktige nok til å prioritere, så det ble for meg nok. Forferdelig å føle på dette... Anonymkode: 2f05f...a05 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Skjønner jeg veldig godt, jeg ville tatt en ordentlig prat med moren min og spurt hva i huleste hun holder på med. Ingen fortjener å bli frosset ut av noen på den måten. Anonymkode: f08f1...0c3 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Jeg ville bare sluttet å prøve. Min erfaring er at det ikke blir noe bedre, det ender bare opp med enda mere dårlige og triste følelser. Anonymkode: 4f7c8...def 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå