dronningvinter Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Samboeren min blir straks ferdig med master og har fått tilbud om PhD, så jeg tenkte en liten gave vil være på sin plass. Jeg skal kjøpe blomster og champagne, men vil gjerne gi noe mer til han. Jeg har et budsjett på rundt 1000-2000kr, siden jeg selv er student og corona-permittert. PhD-en hans vil inneholde litt pendling og lab-arbeid, så tror ikke dress/fine klær er noe han trenger å få fra meg, da det vil gå litt i labfrakk ol. Han er en typisk "har alt"-type, og trenger ikke noe spesielt. Jeg har tenkt på jazzcruise på oslo-fjorden, eller vinsmaking, som en hyggelig opplevelse, men ser etter litt andre ideer før jeg bestemmer meg. Noen som har gode tips her? Både opplevelser og ting blir satt pris på! 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Ville dumpet han Anonymkode: 70dac...023 5
visp Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Jazzcruise er jo en kjempeidé (tar for gitt at han liker jazz:) Gå for det! 8
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 En mekanisk klokke, trenger ikke å koste så mye, og kan kjøpes brukt. Anonymkode: 9c137...ae2 1
Inochan Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Time til massasje/spa kanskje? Noe han kan slappe litt av med mellom all studien 1
Rosa Dartle Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 visp skrev (13 minutter siden): Jazzcruise er jo en kjempeidé (tar for gitt at han liker jazz:) Gå for det! Enig! Spesielt siden du sier at han har alt, da ville jeg heller overrasket ham med en opplevelse enn en fysisk ting 😊 6
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 Ølsmaking eller en helaften med flere rettet og vinpakke Anonymkode: 31f9c...e11 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 Hva med å leie en hytte en helg på air b&b? Anonymkode: 31ee0...999 1
dronningvinter Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #9 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ville dumpet han Anonymkode: 70dac...023 Hehe, bra vi ikke er like! Jeg liker'n skikkelig godt, så dumping blir det ikke noe av! AnonymBruker skrev (46 minutter siden): En mekanisk klokke, trenger ikke å koste så mye, og kan kjøpes brukt. Anonymkode: 9c137...ae2 Takk! Har tenkt på klokke, men han går aldri med noe på armene så jeg har vært litt usikker. Skal se om jeg finner noe som kan passe! Inochan skrev (42 minutter siden): Time til massasje/spa kanskje? Noe han kan slappe litt av med mellom all studien Vi har gavekort på en helg på Farris bad, så massasje og spa blir det på oss begge! Takk for tips AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Ølsmaking eller en helaften med flere rettet og vinpakke Anonymkode: 31f9c...e11 Det skal jeg også ta en titt på! Takk AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva med å leie en hytte en helg på air b&b? Anonymkode: 31ee0...999 Det høres ikke dumt ut - eneste er at vi ikke har bil, og ingen av oss har noe særlig ferie i sommer, men jeg skal undersøke litt allikevel! 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #10 Skrevet 13. juni 2021 Enig i at en opplevelse sammen er tingen! Zipline i Holmenkollen hvis dere liker sånt? Kajakkurs i Oslofjorden? Vet ikke om dere bor i Oslo, men sjekk på Tripadvisor om det er noe der dere bor 🙂 Anonymkode: d892b...a77 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #11 Skrevet 13. juni 2021 Middag på byen fineste restaurant. Anonymkode: b9cb3...bc1
dronningvinter Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #12 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Middag på byen fineste restaurant. Anonymkode: b9cb3...bc1 Som sagt har jeg budsjett på maks 2k, så tror dessverre det blir litt mye! Men han skal få middag ute også, blir bare uten michelin-stjerne:) AnonymBruker skrev (1 time siden): Enig i at en opplevelse sammen er tingen! Zipline i Holmenkollen hvis dere liker sånt? Kajakkurs i Oslofjorden? Vet ikke om dere bor i Oslo, men sjekk på Tripadvisor om det er noe der dere bor 🙂 Anonymkode: d892b...a77 Han har litt høydeskrekk, så tror zipline er litt utenfor komfortsonen hans - men jeg skal sjekke ut tripadvisor! Takk for godt tips
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #13 Skrevet 13. juni 2021 Hvis du går for klokke, så ville jeg inngravert den Anonymkode: c2943...942 1
powerpuffen Skrevet 13. juni 2021 #14 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville dumpet han Anonymkode: 70dac...023 Jeg tipper du er morsom på fest! 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #15 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ville dumpet han Anonymkode: 70dac...023 Hahahaha Anonymkode: 39208...c12 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #16 Skrevet 13. juni 2021 Labfrakk med navnet hans på? Anonymkode: bba9e...efd
dronningvinter Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #17 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Labfrakk med navnet hans på? Anonymkode: bba9e...efd Det var en artig idee, men han har allerede labfrakk (vi får på studiet), så jeg ser ikke for meg at han er på interessert i å bytte den. Kan se om jeg får stjålet den og brodert navnet hans, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #18 Skrevet 13. juni 2021 Kan jeg spørre hvilken by dere bor i? Kan jo hende noen har gode tips til en restaurant eller et bryggeri i byen / nært byen som man kan anbefale:-) Anonymkode: ee046...40d
stAre Skrevet 13. juni 2021 #19 Skrevet 13. juni 2021 (endret) Først tenker jeg på å kjøpe en ramme og ramme inn vitnemålet en måte å vise at du er stolt over innsatsen. så kanskje lage en "kose pakke" til en fin helg sammen. Kanskje noe godt øl, whisky eller god mat som du vet han liker. kanskje en god film eller noe spill/aktivitet dere kan gjøre sammen etc. 😊 det trenger ikke å være så mye. Husker når jeg var ferdig så har det sååå deilig å kunne gjøre noe annet enn å stirre inn i pcen idget span Endret 13. juni 2021 av stAre
dronningvinter Skrevet 13. juni 2021 Forfatter #20 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kan jeg spørre hvilken by dere bor i? Kan jo hende noen har gode tips til en restaurant eller et bryggeri i byen / nært byen som man kan anbefale:-) Anonymkode: ee046...40d Oslo! Det glemte jeg helt å nevne. Takk! stAre skrev (2 minutter siden): Først tenker jeg på å kjøpe en ramme og ramme inn vitnemålet en måte å vise at du er stolt over innsatsen. så kanskje lage en "kose pakke" til en fin helg sammen. Kanskje noe godt øl, whisky eller god mat som du vet han liker. kanskje en god film eller noe spill/aktivitet dere kan gjøre sammen etc. det trenger ikke å være så mye. Husker når jeg var ferdig så har det sååå deilig å kunne gjøre noe annet enn å stirre inn i pcen :). Det var en skikkelig god idee! Tusen takk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå