Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

I dag er eg 6 +1 og våkna opp til friskt blod når eg tørka meg på do. Resten av dagen har eg blødd friskt blod litt og litt, har og hatt moderate smerter, det var ganske likt mensensmerter. Definitivt Ikkje sånn legga seg ned å skrike typer smerter, har veninner som har hatt ekstreme smerter rundt sine spontanabortar. For dere som har erfart ein spontanabort korleis arta deg seg? For dei som har lyst til å dela erfaringar altså. Det er ikkje snakk om veldig stor blødning, men konstant blødning som er fersk.

Kjenner eg er veldig usikker på kva vei detta går. Har tidlegare hatt eit svangerskap med mykje blødninger som gjekk fint. Men kan ikkje huska at eg hadde moderate smerter, det var ingen smerter. Blødde og store koaglar, likevel gjekk det fint med baby.

Føler meg forsåvidt framleis gravid og har ekstremt ømme pupper. Trenger ikkje halda tilbake, eg tåler å høyra det som du tenkjer etter du har lest detta.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt flere spontantaborter:

- Uke 5-6: startet med litt brunlig utflod, utviklet seg til rosa slim og deretter frisk blødning. Smertene minnet om menstruasjon. 

- Uke 15: startet med litt friskt blod, intense rielignende smerter. Økende blødninger, vannavgang. Minte mer om en fødsel med hensyn til mengde blod, vann og smerter. 

I siste svangerskap hadde jeg en del blødninger rundt uke 6. Reiste til fastlegen min som tok en ultralyd som konstaterte at det ikke var en abort. Så blødninger kan også gå fint. 

Krysser fingrene for at det går bra med deg. 

Anonymkode: d4653...2b1

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har hatt flere spontantaborter:

- Uke 5-6: startet med litt brunlig utflod, utviklet seg til rosa slim og deretter frisk blødning. Smertene minnet om menstruasjon. 

- Uke 15: startet med litt friskt blod, intense rielignende smerter. Økende blødninger, vannavgang. Minte mer om en fødsel med hensyn til mengde blod, vann og smerter. 

I siste svangerskap hadde jeg en del blødninger rundt uke 6. Reiste til fastlegen min som tok en ultralyd som konstaterte at det ikke var en abort. Så blødninger kan også gå fint. 

Krysser fingrene for at det går bra med deg. 

Anonymkode: d4653...2b1

Takk for at du delte. Høyrest eigentlig ut som det er umulig å vita før man får det skjekka. Takk, håper på det besta.

Hjelpes i uke 15 høyrtest sikkelig traumatisk ut, håper du hadde nokon som kunne ta litt ekstra vare på deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...