Gå til innhold

dåpsgave til gutt?

Anbefalte innlegg

Gjest Fruktfat
Skrevet

noen som har noen tips?

bør ikke være veldig dyrt, er til en nabo. (hvor mye er det forresten vanlig å gi for? er helt blank på det området jeg.. ;) )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En eventyrbok, kanskje. Det er i hvertfall hyggelig å ha, og noe gutten og familien kan ha glede av i mange år. Det kan du vel få fra ca 200 og oppover, tipper jeg. Har sett noen veldig fine på Tanum til 399, men det er kanskje for dyrt?

Eller lydbok med klassiske barnefortellinger fra f.eks Egner.

Eller en eller flere CD-er med barnesanger, kanskje?

Barnebestikk i sølv (dyrt) eller stål(overkommelig pris). Eller barneservice med dyp skål, askjett og kopp. Finnes mange fine og i flere prisklasser.

Alle disse tingene ville jeg blitt glad for å få til en gutt i hvertfall. Og alle tingene er litt mer varige enn f.eks. klær..

Lykke til med å finne noe

Skrevet

Pris kommer selvfølgelig ann på hvor godt du kjenner familien og hvor nært forhold dere har. Jeg har et godt forhold til mine naboer, men ikke slik at jeg ville gitt gave i dåpen.

Jeg synes vel ca. 150,- er en passende gave fra naboen - og enig med Smilefjes at det er bedre å kjøpe noe som varer: bøker som evnt. kan byttes, barnebestikk er alltid nyttig m.m

:)

Skrevet

Jeg kjøpte eventyrbok til en gutt i dåpsgave og det var megapopulært

Skrevet

Hva med en sølv teskje? Det er vel ca 150 kr

Skrevet

Bunadsølje, mansjettknapper til bunad, kniv, barnebøker, sangbøker, et fint krus (Arabia har noen kjempetøffe Mummikrus som fås i mange ulike farger).

Skrevet

Cd med eventyr eller barnesanger er mitt tips. I de barnedåpene jeg har vært har dåpsbarnet alltid fått masse bøker (fra meg og...) men få eller ingen cder

Skrevet

takk for svar! ble bok fra oss.. men fy så dyre de kjente barnebøkene er!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...