Gå til innhold

Hvor mange GB har du inkl. i ditt mobilabonnement?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og bruker du opp alt?

Anonymkode: e6b40...9e7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare 1 GB og bruker aldri opp alt. Det er fordi jeg sjelden driver med telefonen når jeg er ute. Sitter jeg på t-banen så tar jeg ikke opp mobilen sånn som alle andre passasjerer, jeg sitter istedet og tenker og ser ut vinduet. Faktisk. Så da går det lite av datakvoten pga dette.

Jeg bruker mobilen mest hjemme, og da går det på hjemmenettet, ikke mobildata.

Sønnen (21) min derimot... han hadde 8 GB før og presterte ofte å bruke opp selv det en del ganger da han var i tenårene. Nå har han ubegrenset data, og forbruker en sinnsyk mengde data hver måned. Gudene vet hva han ser på.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker over 600gb i mnd og ja bruker det opp.

Anonymkode: 52592...53e

• Liker 2
Skrevet

Har 2 GB. Bruker sjeldent opp det. Bestiller ekstra data en sjelden gang hvis jeg er på hytta. 

Skrevet

Jeg har 2 gb og bruker så å si aldri opp alt. Hadde klart meg fint med 1 gb, men måtte oppgradere abonnementet da jeg kjøpte ny telefon.

AnonymBruker
Skrevet

Har 3 GB for 105 kr i måneden. I en normalmåned bruker jeg ikke det opp, har Wifi hjemme og på jobb. Så som regel litt som ruller over til neste måned.  Men om det er en måned jeg er mye ute på tur/reiser så forsvinner det fort. 

Anonymkode: 3a471...87d

Skrevet

Har 10 gb, bruker ca 8-9 i mnd. Bruker mobilen ofte ute, i pausen på jobb etc :)

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har 3 GB for 105 kr i måneden. I en normalmåned bruker jeg ikke det opp, har Wifi hjemme og på jobb. Så som regel litt som ruller over til neste måned.  Men om det er en måned jeg er mye ute på tur/reiser så forsvinner det fort. 

Hvilket abonnement er det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Teknisk sett 1 GB og ja, jeg bruker den opp akkurat. Men har 1 GB ekstra liggende til nød, har spart opp med roll over funksjonen, man kan bare få 1 GB over på neste måned. Målet er å holde meg under 1 GB hver måned også har jeg den siste til nød om wifien faller ut. 

Anonymkode: 56899...048

Gjest Føsleguri
Skrevet (endret)

Jeg har 4 GB. Det siste året med hjemmekontor har jeg ikke brukt opp alt, men i vanlig tider bruker jeg det meste pga jeg er mer på reise.

Endret av Føsleguri
AnonymBruker
Skrevet

2GB bruker det som regel opp.

Anonymkode: f304d...500

AnonymBruker
Skrevet

3 GB, tror jeg. Brukes bare opp på reise, så relativt sjelden.

Anonymkode: d0dc2...06c

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker, har abonnement via jobben. Tror det er 6gb. Da jeg hadde privat ab. hadde jeg 3gb og var aldri i nærheten av å bruke det opp.

Bruker sjeldent telefonen til noe særlig mer enn å være en dyr lydbokavspiller+authenticator.

Anonymkode: 43f20...975

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvilket abonnement er det?

Anonymkode: e6b40...9e7

AnonymBruker
Skrevet

1000 gb. Bruker 500-800 gb av det i mnd.

Anonymkode: 78699...3c3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

0. Har kontantkort og bruker data utenom wifi bare unntaksvis. Ser at jeg har brukt 4 gb data siste mnd på wifi, hvor halvparten var programvareoppdatering. 

Anonymkode: 3fd53...521

AnonymBruker
Skrevet

Har 150 gb via jobben. Bruker det som regel aldri opp, bortsett fra den ene sommeren da vi var en gjeng på hyttetur der det ikke var noe wifi. Da hadde jeg på hotspot hele tiden. 

Anonymkode: acfef...a26

AnonymBruker
Skrevet

Har 4 GB. Bruker det aldri opp etter at jeg gikk fra å pendle med offentlig transport til bil. Kobler til nettverket på jobb og hjemme. Har roll-over så har 8 GB tilgjengelig nå. Holder også i 14 dager på ferie i EU-land. 

Anonymkode: 7ca9b...43e

Skrevet

1 GB, bruker sjeldent opp.

AnonymBruker
Skrevet

3, pluss familiebonus. Jeg og samboer har 8 GB i familiebonus så vi har 4 ekstra hver der. Sjeldent at noe av det brukes opp, særlig nå når vi bare er hjemme 😅 men jeg føler at det er bedre å betale 50 kr ekstra fra 1 til 3 gb fremfor å evt kjøpe ekstrapakker. 

Anonymkode: f2690...635

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...