AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Det naturlige er vel at folk i forhold også skal få oppføre seg liberalt, ligge med flere osv. Alt annet er jo gammeldags. Enten må single bli mer konservative eller de i forhold bli mer liberale. I dag følger de fleste et ganske dobbeltmoralsk system. Anonymkode: 7cc53...660
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Det er ikke gammeldags å ikke ville dele sin store kjærlighet med andre. Anonymkode: c8e53...48d 4
visp Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det naturlige er vel at folk i forhold også skal få oppføre seg liberalt, ligge med flere osv. Alt annet er jo gammeldags. Enten må single bli mer konservative eller de i forhold bli mer liberale. I dag følger de fleste et ganske dobbeltmoralsk system. Anonymkode: 7cc53...660 Forhold er vel noe du velger selv? Eller? Er det noen som fysisk hindrer deg i å være singel? 3
Gjest ABM Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 De i forhold blir jo ikke der..ser kanskje ut som langvarige forhold er uforenlig med menneskelig biologi?
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det er ikke gammeldags å ikke ville dele sin store kjærlighet med andre. Anonymkode: c8e53...48d Hva med de som ikke liker kjæresten sin fortid? Er ikke det gammeldags heller? Tosomheten har eksistert i tusenvis av år. Selvfølgelig er det gammeldags. Anonymkode: 7cc53...660
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Det naturlige er vel at folk i forhold også skal få oppføre seg liberalt, ligge med flere osv. Alt annet er jo gammeldags. Enten må single bli mer konservative eller de i forhold bli mer liberale. I dag følger de fleste et ganske dobbeltmoralsk system. Anonymkode: 7cc53...660 Jeg synes mer at det er gammeldags å ikke la folk få bestemme selv. Alle single bestemmer selv, så den er grei. Ingen tvinges til å gå inn i forhold heller, det er frivillig. At folk har ulike grenser i forhold basert på hva som sårer og hva man tenker, synes jeg er helt greit. Det er ikke opp til meg å bestemme at andre må bli mer konservative eller mer liberale verken i sitt individuelle forhold, eller i sin singeltilværelse. Anonymkode: 873f8...420
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #9 Skrevet 13. juni 2021 Alt skjer på grunn av at mennesker vil føle seg spesielle. Anonymkode: b5be1...eae
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #10 Skrevet 13. juni 2021 Om man skal forvente at partneren skal leve et konservativt forhold med deg må du og forvente at partneren ønsker at du skal ha levd konservativt som singel. Ellers gir det ingen mening. Da vitner det om sosial kontroll og et ønske om å kontrollere en man elsker Anonymkode: 7cc53...660
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #11 Skrevet 13. juni 2021 Vet ikke hvilken planet du tror du befinner deg på, men det der er ikke sånn det er. Jeg er singel og har vært det så og si bestandig. Har et veldig kortvarig og useriøst (fra hans side) forhold bak meg. Jeg ligger ikke med flere. Faktisk ikke med noen. Det har jeg ikke gjort på flere år. Vi som ønsker å være single jakter ikke, dater ikke og ligger ikke rundt. De single som gjør det, er de som egentlig ønsker en partner. Anonymkode: e35b6...c75
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #12 Skrevet 13. juni 2021 Finn en partner som vil ha et åpent forhold, også lever dere sammen i et åpent forhold. Problem løst. Anonymkode: efbfc...dfb
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #13 Skrevet 13. juni 2021 Å leve i et romantisk forhold er jo ikke "normalt", dette er noe vi har funnet på i nyere tid. Så har du jo a4-malen med mann, kone og barn. Som rir forbrukerlivet med jobb man-fredag 8-16. Jeg tror ikke på kjærlighet. Det eksisterer ikke, forelskelse er jo en psykotisk tilstand i hjernen som går over etter kortere tid. I denne tid gjør man ofte feil valg i livet. Det er sex som driver mennesket, dette er de sterkeste driftene vi har. Der søker vi alltid nytt, derfor er noen utro. Fordi vi er ikke laget til å leve med en partner på måten vi gjør som beskrevet over. Så har du disse som skryter av å ha vært sammen i 40-50år, så trist. Tenk på alt de gikk glipp av, all sex med andre. Anonymkode: 9cdf9...185 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #14 Skrevet 13. juni 2021 Hvorfor tror du at single ligger så mye rundt? Jeg har aldri hatt så lite sex som da jeg var singel. Det gjelder flere jeg kjenner. Anonymkode: 589d4...569
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå