Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så nettopp Filmstjerne..

Helt greit syns jeg.. blir sikkert bedre etter hvert..

forventer vel egentlig at det blir så og si det samme som Idol jeg.. men er jo ikke sikkert det blir det..

Ellers syns jeg han Torbjørn virka litt høy på pæra, men Thomas (mørke) var jo morsom da.. og Victoria var jo flink..

er liksom et par-tre de fokuserer på.. dumt egentlig..

Hva syns dere andre da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble litt skuffet jeg, sånn egentlig. Men han som skulle være inder var jo utrolig morsom :ler:

Skrevet

Syns det samme. Var store Idol-takter over programmet. Og som vanlig velger de ut noen "favoritter" som publikum skal bli ekstra godt kjent med og stemme på. Men slik vil det vel alltid være, dessverre.

Virket forsåvidt helt OK, kommer nok til å følge med iblant.

Gjest skindeep
Skrevet

på en skala fra 1 til 10, så tja... en 4èr kanskje? en svak 4èr!

Hvor var han ifra han som sa at han var fra Romsdalen?

Skrevet

Helt ok, men kommer ikke til å følge med.

Skrevet

Syns egentlig det var ganske teit- men kjem nok til å følge med- akkurat som Idol.

Det er samme greia.

En jury- der en skal være drittsekk (Han skalla i dette tilfelle)...Om å gjere å snakke dritt til deltakerane.

Trur og det blir samme opplegget som Idol- at dei tar fokus på et par persona som vi etterkvart skal stemme fram.

Skrevet

Åååh, så pinlig! Satt og vrei meg i stolen.

Skrevet
Åååh, så pinlig! Satt og vrei meg i stolen.

Kødder du... jeg hater sånn, blir så flau,flau,flau! Samboer måtte sette seg i et annet rom når de begynte på stønnescena, han takler det dårligere enn meg..

..Men jeg måtte jo se hele da :)

Skrevet

Var ikke så veldig interessant nei. Men jeg må innrømme at jeg ble glad da han blærete fyren gikk ut, han som hadde 'filmstjerne-nykker' allerede (og bare spiste "spesiell" mat, eller hva han sa...

Skrevet

Så bare litt på programmet, men syns egentlig ikke det virket så gale.

Syns f.eks at dommerne kom med ganske konstruktiv kritikk til de fleste, i motsetning til Idol, der det gjelder å ha en morsom/frekk kommentar. Blir sikkert et program jeg kommer til å se på innimellom.

• 2 måneder senere...
Skrevet

Var positivt overrasket, tror dette kommer til å bli en stor suksess!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...