AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Jeg er nyutdannet sykepleier nå i sommer og lurer på om det vanlig at man signerer arbeidskontrakt før man er ferdig på studiet? Altså før man har fått autorisasjonen? Jeg har fått et sommervikariat på et sted jeg allerede jobber, men har ennå ikke fått en ny arbeidskontrakt. Syns det er litt rart, men vil ikke purre hvis det er normalt å ikke få den før autorisasjonen kommer. Anonymkode: 8024f...684
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Ok? Ikke lett å få 100% stilling. Anonymkode: a70a5...354
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Du skriver ny kontrakt da autoriasjonen er registrert Anonymkode: 9f1d0...f9e
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er nyutdannet sykepleier nå i sommer og lurer på om det vanlig at man signerer arbeidskontrakt før man er ferdig på studiet? Altså før man har fått autorisasjonen? Jeg har fått et sommervikariat på et sted jeg allerede jobber, men har ennå ikke fått en ny arbeidskontrakt. Syns det er litt rart, men vil ikke purre hvis det er normalt å ikke få den før autorisasjonen kommer. Anonymkode: 8024f...684 Når vil du få autorisasjon? For du må avvente til du har fått den før du kan signere ny kontrakt. Anonymkode: 8be18...331
sicario Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er nyutdannet sykepleier nå i sommer og lurer på om det vanlig at man signerer arbeidskontrakt før man er ferdig på studiet? Altså før man har fått autorisasjonen? Jeg har fått et sommervikariat på et sted jeg allerede jobber, men har ennå ikke fått en ny arbeidskontrakt. Syns det er litt rart, men vil ikke purre hvis det er normalt å ikke få den før autorisasjonen kommer. Anonymkode: 8024f...684 Mange som signerer kontrakt om ansettelse, med forbehold om bestått og autorisasjon. Dette er ganske vanlig. 1
pia mater Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 Jeg signerte kontrakt som spl.student som ble omgjort automatisk til spl når jeg hadde fått autorisasjonen. Var sommerjobb. Begynte der noen dager før autorisasjonen kom.
Kvalitet Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 sicario skrev (10 minutter siden): Mange som signerer kontrakt om ansettelse, med forbehold om bestått og autorisasjon. Dette er ganske vanlig. Dette
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 Jeg er ferdig vernepleier i år, og fikk jobb og kontrakt før autorisasjonen var klar. Da med forbehold om godkjent autorisasjon. Startet i jobben et par dager senere, og innen da var autorisasjon på plass - det går veldig fort å få. Anonymkode: 6de39...b09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå