Gå til innhold

Dildo.. Er det bedre hvis partner bruker det på deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kontra å bruke den alene? Mitt inntrykk er at få kvinner bruker dildo alene, men liker at partner bruker det på henne. 

Anonymkode: 7e1c5...fa6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Og foretrekker dere å bruke dildo fremfor penis? Lettere å styre en dildo til orgasme?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kommer lettest med rabbitvibratoren min, og når jeg bruker den selv. Når det gjelder dildoer er ikke det noe som er noen høydare for min del, uansett om han eller jeg bruker den. Unntaket er dersom dildoen er av enorm størrelse for å virkelig bli fylt opp, eller en slik som kan pumpes opp i størrelse. Kommer da best av at han bruker de på meg mens jeg kan massere klitoris selv, eller bruke en klitvibrator.

Anonymkode: 01d96...981

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (55 minutter siden):

Jeg kommer lettest med rabbitvibratoren min, og når jeg bruker den selv. Når det gjelder dildoer er ikke det noe som er noen høydare for min del, uansett om han eller jeg bruker den. Unntaket er dersom dildoen er av enorm størrelse for å virkelig bli fylt opp, eller en slik som kan pumpes opp i størrelse. Kommer da best av at han bruker de på meg mens jeg kan massere klitoris selv, eller bruke en klitvibrator.

Anonymkode: 01d96...981

Hvor stor må den være for å fylle deg opp? Vi leker også med store dildoer avogtil. Hun får deilige orgasmer av det og fordi det tenner begge å fylle henne opp. 

Skrevet

Bruker ikke så mye dildo, men bruker det hvertfall ikke med partner! Foretrekker penis 100%, føler det er tullete å bruke dildo når man har en penis foran seg

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBrukern skrev (11 minutter siden):

Bruker ikke så mye dildo, men bruker det hvertfall ikke med partner! Foretrekker penis 100%, føler det er tullete å bruke dildo når man har en penis foran seg

Vi gjør det for variasjon og istedet for fisting. Hun er vid (hennes egne ord), og liker å leke med store leketøy. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en som ikke er så tykk, den bruker han på meg analt mens han tar meg i doggy :) Dere som ikke har prøvd....det gir en helt ny opplevelse. Forsterker orgasmen så jævlig. 😍

Anonymkode: c1eeb...4b5

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...