AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Synes du det er en bra avis? Anonymkode: 5da47...c83 1
Honey Dew Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Jeg er ikke kommunist så den avisen leser jeg ikke. 1
visp Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Honey Dew skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke kommunist så den avisen leser jeg ikke. Jeg kjenner høyrevelgere som leser den kun pga god journalistikk/ mye godt stoff. 4
A-hunter Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 (endret) En kommunistblogg i papirformat som kun eksisterer for å melke ut pressestøtte og på den måten kunne gi arbeid til folk helt uten evner som ville slitt veldig med å skaffe mat på bordet med ærlig og redelig arbeid? Ellers takk. Det finnes skoleaviser som gir mer dybde. Endret 13. juni 2021 av A-hunter 1
Honey Dew Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 visp skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner høyrevelgere som leser den kun pga god journalistikk/ mye godt stoff. Dem om det. Jeg har 0 kommunistiske meninger.
Tiuren Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 Just now, Honey Dew said: Jeg er ikke kommunist så den avisen leser jeg ikke. Strengt tatt så er det vel bare ikke-kommunister/sosialister som burde lese Klassekampen, på samme måte som rasister ikke burde lese Resett/Document. Bedre å utvide sin forståelse en å fundamentere den.... 5
Gjest ABM Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 Avisen er organ for en ideologi som ligger på historiens søppeldynge
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 visp skrev (4 minutter siden): Jeg kjenner høyrevelgere som leser den kun pga god journalistikk/ mye godt stoff. Jeg er høyrevelger og leser Klassekampen av de grunnene, synes de er spesielt gode på kulturstoff. Anonymkode: 8ba13...fc5 9
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #9 Skrevet 13. juni 2021 Jeg synes det er mye bra journalistikk i Klassekampen. Jeg pleide å kjøpe et blad i ny og ne før i tiden for å lese litteraturanmeldelser og annet kulturstoff. Anonymkode: 147b0...dc7 6
visp Skrevet 13. juni 2021 #10 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er høyrevelger og leser Klassekampen av de grunnene, synes de er spesielt gode på kulturstoff. Anonymkode: 8ba13...fc5 Syns bare det er fint å utvide horisonten og å vise interesse utenom sin egen snevre verden:) Alle og enhver har vel en formening om hvor man står politisk, men man trenger ikke å forkaste alt som høres annerledes ut uten å i det hele tatt vite hva man forkaster. 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #11 Skrevet 13. juni 2021 For åndssnobber. Anonymkode: f8f4b...86c
A-hunter Skrevet 13. juni 2021 #12 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): åndssnobber De er ikke mer snobbete enn at de lar skattebetalerne betale 43,1 millioner kroner i året (+ momsfritaket) for at de skal få åndslivet sitt stimulert... 1
Daria Skrevet 13. juni 2021 #13 Skrevet 13. juni 2021 Jeg synes det er bra for mediemangfoldet i Norge at vi har en dagsavis med klar politisk forankring på venstresiden. De satser i større grad enn en del andre nyhetsmedier på større fordypningssaker og bakgrunnsstoff, og ikke minst setter jeg stor pris på litteratursatsingen deres, i en tid hvor mange andre nedprioriterer kultursaker. 4
A-hunter Skrevet 13. juni 2021 #14 Skrevet 13. juni 2021 Daria skrev (26 minutter siden): vi har en dagsavis med klar politisk forankring på venstresiden Det er vel ikke akkurat dagsaviser med klar forankring på venstresiden dette landet mangler. Der bor jo der ute alle sammen, inkludert Aftenposten. 2 av 3 journalister (67%) stemmer på venstresiden. 1
Daria Skrevet 13. juni 2021 #15 Skrevet 13. juni 2021 A-hunter skrev (18 minutter siden): Det er vel ikke akkurat dagsaviser med klar forankring på venstresiden dette landet mangler. Der bor jo der ute alle sammen, inkludert Aftenposten. 2 av 3 journalister (67%) stemmer på venstresiden. Avisenes redaksjonelle profil og journalistenes personlige preferanser er ikke nødvendigvis det samme. 5
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #16 Skrevet 13. juni 2021 Bra avis og mye bra atoff. Viktig med ulike aktører som kan bidra med ulike perspektiv. Anonymkode: 4a458...8ac 4
A-hunter Skrevet 13. juni 2021 #17 Skrevet 13. juni 2021 Daria skrev (8 minutter siden): Avisenes redaksjonelle profil og journalistenes personlige preferanser er ikke nødvendigvis det samme. Ikke nødvendigvis, men som regel. Media er tross alt aktivisme på høyt nivå, så å tro at ikke rødgrumsede "journalister" fryser ut de som kan tenkes stemme over sentrumsstreken er utenkelig. Et mediekorps med et veldig ensrettet politisk standpunkt, som også er i utakt med folkeopinionen, er dessuten et demokratisk problem nok i seg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #18 Skrevet 13. juni 2021 Kvalitetsavis. Anonymkode: 4ad26...b48 5
PeeWee Skrevet 13. juni 2021 #19 Skrevet 13. juni 2021 A-hunter skrev (2 minutter siden): Et mediekorps med et veldig ensrettet politisk standpunkt, som også er i utakt med folkeopinionen, er dessuten et demokratisk problem nok i seg selv. Men hvorfor ignorerer du eierstrukturen i media totalt? Annonsører har jo også endel å si. Man ser jo at i mange tilfeller foretrekker bedrifter litt mer høyreorienterte media, selv om opplagene er omtrent de samme. Du velger å kun fokusere på journalistene sine personlige meninger, og ignorer alt annet som kan påvirke vinklingen i media. 3
A-hunter Skrevet 13. juni 2021 #20 Skrevet 13. juni 2021 PeeWee skrev (1 minutt siden): Men hvorfor ignorerer du eierstrukturen i media totalt? Annonsører har jo også endel å si. Man ser jo at i mange tilfeller foretrekker bedrifter litt mer høyreorienterte media, selv om opplagene er omtrent de samme. Du velger å kun fokusere på journalistene sine personlige meninger, og ignorer alt annet som kan påvirke vinklingen i media. Jeg noterer meg at du levner norske "journalister" så liten integritet at eiere og annonsører er de som legger føringene for mediets vinkling. Kanskje ikke så rart "journalistene" stemmer venstreorientert da. De har jo åpenbart ikke fullt ut utviklede evner. For øvrig finnes det ikke "høyreorienterte" medier i Norge, med unntak av de unevnelige. Til og med DN har gått full woke (med god hjelp fra tidligere politisk redaktør, kommunisten Alstadheim, som dro videre for å endelig ødelegge Aftenposten en gang for alle). Det er en eneste grunn til at medier mister seere og lesere over en lav sko - og det er ikke eiernes - logisk nok. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå