Gå til innhold

alene med barn på camping i bø sommerland?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, er det noen som har vært i bø i sommerland alene med barn? Jeg tenkte jeg kunne dra dit alene med mitt barn på 8, men jeg er litt nervøs å "slippe han fri" der  - Jeg må i så fall bade sammen med han. Eller finnes det barnevennlige bassenger for barn på den alderen? han er vant med basseng men ikke en veldig habil svømmer. Har aldri vært der før.

Vurderer også lillehammer. vet det er basseng der og..kansje bedre med et mindre sted når man er alene med ansvar for et barn? erfaringer?

Anonymkode: 0e4f4...2c4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror det er badevakter i badeland tilfelle uhellet skulle være ute? Men du kan jo ringe og spørre.

Men det er meningen at foreldrene skal passe på ungene sine, og ikke bare slippe de fri og gå i kafeen.

Anonymkode: 02fdf...36a

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, er det noen som har vært i bø i sommerland alene med barn? Jeg tenkte jeg kunne dra dit alene med mitt barn på 8, men jeg er litt nervøs å "slippe han fri" der  - Jeg må i så fall bade sammen med han. Eller finnes det barnevennlige bassenger for barn på den alderen? han er vant med basseng men ikke en veldig habil svømmer. Har aldri vært der før.

Vurderer også lillehammer. vet det er basseng der og..kansje bedre med et mindre sted når man er alene med ansvar for et barn? erfaringer?

Anonymkode: 0e4f4...2c4

Hvordan mener du situasjonen «barn i basseng» er ulik med en vs to foreldre? :klo: 

Uansett må en person følge med på barnet og ha full visuell oversikt over han 100% av tiden. Jo, er dere to så får du da 50% «fri» fra denne overvåkningen, men det løser du jo ved å ha kortere dager. Et ok oppdratt barn uten diagnose tåler beskjeden «vi skal være i parken 3 timer. Mer tåler ikke mamma, da skal vi hjem og jeg skal sove middag.» 

Anonymkode: 5b853...75b

AnonymBruker
Skrevet

Du skal passe på han. Han er ingen god svømmer og da er det ditt ansvar å holde øye med han.

Da blir du med på alt det barnet ditt vil.

Vi drar med 5 og 8 åringen. Vi foreldre deler oss opp og gjør alt med barna. Våres barn, vårt ansvar.

Noe annet er totalt uansvarlig. 

Anonymkode: f05fc...0b4

Skrevet

Du må jo følge med han når han er i vannet, uansett hvor god eller dårlig han er til å svømme. Så han kan ikke løpe rundt alene uten tilsyn, det kunne han ikke gjort om dere var to heller men da hadde du som noen sier hatt mer avlastning.

Vi var vitne til at et barn som er på svømmelaget fikk krampe og panikk, hadde vi ikke vært der og sett det så kunne det blitt en tragedie. Så om de er verdens beste svømmere så må man følge med.

Skrevet

Vi har alltid vært med barna å badet der. Hvers 1 barn om de ikke vil samme tingen. Du må faktisk følge med. Stort område med mange sklier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...