Gå til innhold

BH'er fra Change

Bingo Bongo

Anbefalte innlegg

Hvordan opplever dere disse?

Jeg har nettopp kjøpt og må innrømme at jeg er skuffet.

Jeg fikk god hjelp fra den ansatte som jobbet der, men jeg synes rett og slett ikke at de er noe gode på. Jeg er usikker på om det er størrelsen som er feil, eller kvaliteten på stoffet.

Jeg ble anbefalt en størrelse hvor omkretsen så vidt passer på det ytterste hakket. Jeg føler meg skikkelig snurpet sammen, og BH' en gnager i sidene. Når jeg tar den av om kvelden, har jeg store striper rundt hele overkroppen. Jeg er ikke helt slank, men opplever ikke dette med andre BH-merker. Jeg er fullt klar over at det er en vanlig feil å bruke BH med for vid omkrets, men dette føles allikevel feil. Jeg føler at det er alt for lite elastikk i stoffet, og den sitter klistret på kroppen. Jeg er fornøyd med cupen, da....

Selvsagt kjøpte jeg 3 BH'er på en gang pga salg, og alle er tatt i bruk pga ulike modeller, så jeg får jo bare ta på min egen kappe at jeg stolte blindt på den ansatte. 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dårlig opplevelse. Fikk en BH som på ingen måte passet, men «jeg måtte prøve en stund slik at den ble tilpasset meg», bullshit. Jeg kjøper nå utelukkende triumph sine, passer perfekt for min kroppsfasong og tunge bryster. 

Anonymkode: effe3...f5a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er veldig fornøyd med change. 

Anonymkode: fbd64...d96

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De beste bh-ene jeg har hatt, har vært fra Change. Med riktig størrelse sitter de som et skudd og om jeg vasker de i vaskepose på 30-40 grader, holder de seg fine veldig lenge. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Bingo Bongo skrev (På 13.6.2021 den 13.59):

Jeg fikk god hjelp fra den ansatte som jobbet der, men jeg synes rett og slett ikke at de er noe gode på. Jeg er usikker på om det er størrelsen som er feil, eller kvaliteten på stoffet.

Jeg ble anbefalt en størrelse hvor omkretsen så vidt passer på det ytterste hakket. Jeg føler meg skikkelig snurpet sammen, og BH' en gnager i sidene. Når jeg tar den av om kvelden, har jeg store striper rundt hele overkroppen. Jeg er ikke helt slank, men opplever ikke dette med andre BH-merker. Jeg er fullt klar over at det er en vanlig feil å bruke BH med for vid omkrets, men dette føles allikevel feil. Jeg føler at det er alt for lite elastikk i stoffet, og den sitter klistret på kroppen. Jeg er fornøyd med cupen, da....

Selvsagt kjøpte jeg 3 BH'er på en gang pga salg, og alle er tatt i bruk pga ulike modeller, så jeg får jo bare ta på min egen kappe at jeg stolte blindt på den ansatte. 🤪

Ekspander  

Hei, dette høres ikke riktig ut. Den skal ikke stramme så mye. Jeg har faktisk aldri fått hjelp av ansatte når jeg prøver bher, men med årene har jeg lært å kjøpe det som føles komfortabelt. Har undertøy og nattøy fra change som er av god kvalitet, men dersom bhen passer ikke til kroppsfasongen hjelper det lite selv om den er i god kvalitet. 

Anonymkode: e0d3b...16e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg bruker kun bh fra Change og er kjempe fornøyd. Så dumt at du ikke har fått riktig størrelse! 

Anonymkode: 1b3f2...5b9

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har også gode opplevelser fra Change, og noen av mine beste bh'er er derfra.  Men det jeg opplever er at bh'ene utvider seg veldig fort. I fjor da jeg kjøpte en ny en så  var jeg litt på vippen i størrelse og valgte den største. Det burde jeg ikke gjort, for allerede etter et par gangers bruk kunne jeg ta den på innerste hakk. Men jaja, det ble som det ble. 

Du derimot har fått en bh som ikke passer deg. Skal da ikke være så stramt i starten at man har merker rundt.. kanskje du skulle gå å snakke med dem?  Si at dette ikke var helt for deg? 

Anonymkode: 1dcd0...8fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
  Bingo Bongo skrev (På 13.6.2021 den 13.59):

Ekspander  

Har akkurat samme opplevelse som deg. 

Jeg har kjøpt BH fra Triumph fordi Change aldri har bh'er som føles bra, og på Triumph sa de at det ikke skal være såååå stramt som Change sier, for da utvider bh'n seg for fort. 

Jeg gikk tilbake til Change selv om de var brukt og fikk hjelp til å bytte til en annen størrelse og det var ikke noe problem her i hvert fall. 

Anonymkode: db3df...bf1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det opplevde jeg også. Store røde merker etter bh en fordi den er alt for stram. Greit nok at den skal sitte godt, men dette var direkte vondt!

Anonymkode: 68306...aa1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre dårlige erfaringer med dem. Med forbehold om at det er noen år siden sist jeg kjøpte BH hos Change, virker det som BHene deres fort blir ødelagt og ikke tåler vekten av større bryster. Jeg opplevde at sømmene raknet, stroppene tøyde seg og spilene knakk etter kort tids bruk. 

Dette har skjedd flere ganger, og med flere års mellomrom, så det kan ikke skyldes produksjonsfeil. Jeg har nå gitt opp å prøve å finne BH hos Change. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg/bh’ene fra Change er ikke kompatible

Anonymkode: a07e8...91d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Kjøpte noen for en 5 år siden eller noe med hjelp å finne str, de var altfor små, fikk gnagsår. Sløste 1200 på det der. Har gitt opp bh og cupstørrelser, kjøper medium spileløs på cubus så slipper jeg synlige pupper gjennom klærne, men det er eneste grunnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Om den er for stram anbefaler jeg å kjøpe en forlenger, de selges overalt der de har undertøy. 

Anonymkode: 364a6...816

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjenner ikke at jeg har på meg BH-ene fra Change engang, så for meg passer de helt perfekt. Jeg kan sove i mine.

Jeg har to som jeg kjøpte i 2016, og de er helt perfekte ennå :)

Anonymkode: 93815...7bd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.6.2021 den 7.14):

Om den er for stram anbefaler jeg å kjøpe en forlenger, de selges overalt der de har undertøy. 

Anonymkode: 364a6...816

Ekspander  

Det er nok en god løsning som jeg absolutt vurderer, men det skulle være unødvendig når BH`en er helt ny og liksom tilpasset meg. 🙂

Det virker mest som om de er lite elastiske. Har man først fått de på, ja da sitter de der. Uansett hvilke bevegelser man gjør. Tvangstrøye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Change fører en del merker som er gode, men deres eget merke fungerer overhodet ikke for meg. Alt for spinkel konstruksjon for litt tyngre bryst som trenger litt støtte.

Anonymkode: 8dad0...b10

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger mine fra Change😊 har nettopp fylt på nye, så nå går alle andre fra andre merker med feil str i søpla 😊

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vet ikke hvilken kropp de større cup-størrelsene er laget for, men det er i hvert fall ikke min!

Med liten omkrets og stor cup så sitter spilene omentrent midt på ryggen - samtidig som de spriker foran....!?

Anonymkode: 0b410...7d9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...