AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #1 Skrevet 13. juni 2021 Jeg skal flytte inn med kjæresten. Men vet ikke om det er så lurt. Vi krangler en del, for han tar kritikk eller spørsmål ganske nært og blir fort sur av det. Ikke ille sur, men nok til at jeg ikke snakker om alt fordi han bare blir sur. Vi skal flytte inn med foreldrene hans og de skal ha ting nede i vår «del» av huset(som vi leier), de skal bla,. låne plass i kjøleskapet som jeg tok opp med typen gjør meg litt ukomfortabel. Føler ikke jeg kan gå uten bh f.eks i mitt eget hus. De har også tatt ned deres egne møbler i ganga og stua vår. Fullt opp boden vår med deres ting og flytta mine ting jeg plasserte på vaskerommet(i vår del) i boden der jeg ikke når opp. Han ser liksom ikke problemet med dette, og det er ikke min familie.. Er vant med å bare bo med min far og leid hybel de siste 3 år. Så å flytte inn i et hus med 6 andre er ganske mange for min del. De skal jo vaske klær her nede osv, blir aldri noe privatliv for min del. Typen skjønner heller ikke problemet med dette. Jeg liker alenetid. Vi har snart vært sammen i 3 år, trives godt sammen ellers, er bare diskusjoner som ender opp i krangler der jeg griner og revurderer forholdet. Han blir ofte sur og mener jeg kritiserer og klager på hans mor. Eneste jeg prøver er å kunne leve i min egen leilighet, som jeg til og med leier. Får ikke henge opp bilder, får ikke alltid velge møbler. Føler ikke jeg bor for meg selv. Har dere tips? Noen som har vært i lignende situasjon og har råd? Vet ikke om jeg orker dette.. Anonymkode: 793db...2ab 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #2 Skrevet 13. juni 2021 Flytt for deg selv. Anonymkode: 8ff91...c2c 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #3 Skrevet 13. juni 2021 Ikke flytt dit. Kan dere ikke leie et sted sammen? Som ikke er i foreldrenes hans kjeller. Dette kommer aldri til å gå bra. Du kommer til å hate stedet og tilværelsen i løpet av kort tid. Anonymkode: b802a...427 3
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #4 Skrevet 13. juni 2021 Jeg hadde aldri i verden levd så tett på svigers som du beskriver. Ikke bare bo i samme hus, men også at de skal komme og gå som de vil, vaske klær, hente ting etc. Han kan jo bo sånn om han vil men...De hadde neppe fått leid ut til andre sånn. Det blir lite privatliv. Anonymkode: f1f4d...11f 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #5 Skrevet 13. juni 2021 Har prøvd å si til typen at dette ikke vil gå. Men finnes lite alternativer her. Jeg går i lære her og kan ikke flytte vekk. Har ikke råd til å bo alene, og han vil definitivt ikke flytte ut… Anonymkode: 793db...2ab
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #6 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flytt for deg selv. Anonymkode: 8ff91...c2c Skulle gjerne, men har ikke råd med lærlinglønn.. Anonymkode: 793db...2ab
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #7 Skrevet 13. juni 2021 Hadde aldri flyttet til svigers på den måten, når de kommer til å komme inn i leiligheten daglig. Nei, nei og atter nei. Jeg og mannen er enige i å ikke bo i samme bydel som noen av våre foreldre, det er bare en ting som skjer og det er at de kommer uanmeldt. Det liker ingen av oss Jeg hadde flyttet for meg selv. Forholdet skurrer, han respekterer ikke din mening, OG svigers i boligen? Nope. Kanskje forholdet kan reddes, men ikke om du bor med svigers på den måten. Se om du kan flytte sammen med en venninne eller til egen familie heller, alt er bedre enn det der. Anonymkode: 89f57...bd0 2
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #8 Skrevet 13. juni 2021 AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg går i lære her og kan ikke flytte vekk. Har ikke råd til å bo alene, og han vil definitivt ikke flytte ut… Anonymkode: 793db...2ab Da får du finne andre å bo med. Anonymkode: f1f4d...11f 1
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2021 #9 Skrevet 13. juni 2021 Hvor mye betaler du i leie? For du får jo ingenting ut av det. De har lageret sitt hos deg, flytter på ting som det passer de, kommer og går når de vil. Dette er jo kjempebra FOR DE, ikke for deg, skulle jeg hatt det slik så hadde jeg aldri i verden betalt for og bo der. Anonymkode: 623d8...a6e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå